Wat is er met je Rens. Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Paar stompen kan Sjaak krijgen.
Zaterdag 00:00 voor de Febo. Breng je negers.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Paar stompen kan Sjaak krijgen.
Hij wil graag zelf door Sjaak aangeraakt worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er met je Rens. Verkeerde been uit bed gestapt?
haha xdquote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zaterdag 00:00 voor de Febo. Breng je negers.
Ik mag dit soort dingen tegen Sjaak zeggen. Hij weet dat ik het heel erg meen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er met je Rens. Verkeerde been uit bed gestapt?
Jij weet ook wel dat je die helemaal niet hebt in het gebied waar hij vandaan komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah gewoon jaloers dus. Dan snap ik het.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij wil graag zelf door Sjaak aangeraakt worden.
Ik moet mijn eigen problemen oplossen Sjakie.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leuk, ik kom kijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Virus.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand hier een linkje naar een of ander webhostingbedrijf in zijn sig of zo? Opeens kom ik op daarop terecht
Wil je het gelijk even filmen, en hier posten dan natuurlijk.quote:
Blijf jij nadat je een klap hebt uitgedeeld wel gewoon staan of duik jij ook weg in de menigte?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Naar de Febo of naar het knokken?
Kijken naar het knokken, terwijl ik een gehaktstaaf naar binnen werk.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Naar de Febo of naar het knokken?
Ik deel nooit uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijf jij nadat je een klap hebt uitgedeeld wel gewoon staan of duik jij ook weg in de menigte?
Is het raar dat ik niks van deze zin begrijp.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zie het al: staat bovenin de balk waar FP en zo staat. Dat TRU ding.
Lekker man, zo'n hap frituurvet.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef Karina het volgende:
Ik kom alleen voor de speciaaltjes van de Febo wel even langs.
Weet je al wie dat is?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijf jij nadat je een klap hebt uitgedeeld wel gewoon staan of duik jij ook weg in de menigte?
quote:
quote:
Nee is niet raar. Rechtsboven in het balkje waar ook bijv. dm staat zie je een TRU logootje en ik klikte daar per ongeluk op.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het raar dat ik niks van deze zin begrijp.
Oh. Dus je bent gewoon scheel of hebt Parkinson?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zie het al: staat bovenin de balk waar FP en zo staat. Dat TRU ding.
Nee komt door de drank.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh. Dus je bent gewoon scheel of hebt Parkinson?
O ja, dat is me nog nooit opgevallen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee is niet raar. Rechtsboven in het balkje waar ook bijv. dm staat zie je een TRU logootje en ik klikte daar per ongeluk op.
Dit ding:[ afbeelding ]
Het gaat wel weer na gisteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi Niels, alles kits achter de rits?
Ok.quote:
Dat is niet zo goed voor de lijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijken naar het knokken, terwijl ik een gehaktstaaf naar binnen werk.
Ik ben wel scheel.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh. Dus je bent gewoon scheel of hebt Parkinson?
Hij heeft weer geluk dat je zo snel reageert, hij zat natuurlijk nog achter zijn beeldscherm te wachten op jouw goedkeuring om te mogen vertrekken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Dat is niet zo goed voor de lijn.
Ik kan het ook weer relativeren gelukkig.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat wel weer na gisteren.
Wat leuk zeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We hebben wel lekkere chocola ontvangen van een opdrachtgever
Zonder het geproefd te hebben weet ik nu al dat het vies smaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pralinebonbons met een suikerplaatje van de skyline van Rotterdam erop
Zijn wel klein zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pralinebonbons met een suikerplaatje van de skyline van Rotterdam erop
Zo denk je ook nog over kutten he?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder het geproefd te hebben weet ik nu al dat het vies smaakt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo denk je ook nog over kutten he?
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo denk je ook nog over kutten he?
Goed bezig!quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga ik daarna wel vechten. Verbrand ik weer wat.
Dag vriendquote:
Hij kan haar ook wel aanklagen dat ze hun telefoongesprek aan een roddelnicht verkoopt. Het zal wel loslopen met dat aanklagen denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
"Ik klaag hierbij blablabla aan"
Ze weet niet helemaal hoe dat werkt of wel
Dat is een beetje een sneue man geworden vind ik.quote:
Hey Bruno heb je nog een beetje bruin voor mequote:
Jazeker.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey Bruno heb je nog een beetje bruin voor me
Zekerquote:Op donderdag 12 december 2013 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is een beetje een sneue man geworden vind ik.
Lekker, fijn, dankjewel mijn bruine makkerquote:Op donderdag 12 december 2013 15:51 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Jazeker.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Komt door de verpakking.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stik bijna in een chocolaatje met hele droge cocosvulling![]()
Ze proberen me te vermoorden
Dat heet Bounty. Kut.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stik bijna in een chocolaatje met hele droge cocosvulling![]()
Ze proberen me te vermoorden
Zwart van buiten wit van binnen.quote:
Coolquote:Op donderdag 12 december 2013 16:06 schreef TwenteFC het volgende:
'De hele wereld is nep'
We zijn allemaal 2D.
Ik had interessant nieuws voor jou. Maar dat was een paar dagen geleden en nu weet ik niet meer wat het was...quote:
Ik weet zeker dat het over negersex ging.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had interessant nieuws voor jou. Maar dat was een paar dagen geleden en nu weet ik niet meer wat het was...
Ik denk niet dat ik hem daar nog iets nieuws over kan vertellen...quote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het over negersex ging.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat er vanavond Europa League voetbal is.
quote:
Ik zie banperiodesquote:
dikzak.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb geen zin om mijn hoofd te draaien om de data te lezen
Tevens :quote:
quote:
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had interessant nieuws voor jou. Maar dat was een paar dagen geleden en nu weet ik niet meer wat het was...
Elastische he.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden die baanwielrenners eigenlijk voor broeken hebben met hun bovenbenen
Meestal is dat net voor de daadwerkelijke verkrachtingquote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
Een Fok!er die een meisje aanraakt. Geloof je het zelf
Was het er ooit écht dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Dven het volgende:
Ze gaan het rookverbod in cafe's opheffen
Donder op joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
je moet de verdovende middelen toch op een bepaalde manier naar binnen krijgen bij haar als ze haar drankje niet op wil drinkenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Dven het volgende:
In Bulgarije zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Dven het volgende:
Nee in tytjerksteradeelquote:
Op maat gemaakt. Echt waarquote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden die baanwielrenners eigenlijk voor broeken hebben met hun bovenbenen
Het is een samenzwering van FOK!kersquote:Op donderdag 12 december 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme een chocolaatje met zo'n smerige suikervulling.
Nu weet ik zeker dat ze me dood willen.
eet dan ook gewoon een reep chocola of geen chocolaquote:Op donderdag 12 december 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme een chocolaatje met zo'n smerige suikervulling.
Nu weet ik zeker dat ze me dood willen.
Een reep pure chocolade. Of wit. Met knettervulling.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
eet dan ook gewoon een reep chocola of geen chocola
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Een reep pure chocolade. Of wit. Met knettervulling.
Ik heb dit gekregen en een gekregen stuk chocola stop ik in mijn bek.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
eet dan ook gewoon een reep chocola of geen chocola
Ik ging 28 juli weg.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
De dag dat ik terugkwam van vakantie
Deze had ik vroeger altijdquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Een reep pure chocolade. Of wit. Met knettervulling.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond je deze echt zo leuk dat je die hier moest posten?
Ik heb trouwens vernomen dat ik Vak P bewoners in mijn (aangetrouwde) familie heb.quote:
Je vrouw heeft dus goede genenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vernomen dat ik Vak P bewoners in mijn (aangetrouwde) familie heb.
Elimineren.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vernomen dat ik Vak P bewoners in mijn (aangetrouwde) familie heb.
Niet mijn vrouw. Vrouw van mijn broertje.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je vrouw heeft dus goede genen
Ik moet nu aan Gunther van MTV denkenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
Zitten trouwens sowieso veel surinamers bij Vak-P
Van Jack?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet mijn vrouw. Vrouw van mijn broertje.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nog nooit in Twente geweest. Ik ben niet van plan hier verandering in te brengen.
Ik wel in het oude stadion nogquote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nog nooit in Twente geweest. Ik ben niet van plan hier verandering in te brengen.
Helaas heb je altijd van die hippies die perse aan ontwikkelingshulp moeten doenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hoop dat dit voor meer randstedelingen geldt.
Dus zo kom je alsnog in aanraking met Tukkers, het zit je ook niet mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helaas heb je altijd van die hippies die perse aan ontwikkelingshulp moeten doen
Het zit je diep hequote:Op donderdag 12 december 2013 16:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
Snap niet dat ze me UI lelijk vinden.
Alleen Groningen ben ik nog nooit geweest volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daar ben ik geborenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen Groningen ben ik nog nooit geweest volgens mij.
Beetje drinken, beetje blowen, beetje snuiven, beetje roepen en weer lekker naar huis. Het zou me verbazen als ze er niet zouden zitten...quote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
Zitten trouwens sowieso veel surinamers bij Vak-P
Ik dacht dat je eigenlijk Zeeuw was.quote:
Landbouwrai?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ga in Maart voor het eerst naar Amsterdam.Helaas
Boertjes in de grote stadquote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Daar woon ik vanaf mijn 2e week.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eigenlijk Zeeuw was.
Neimand weet precies waar Knut vandaan komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eigenlijk Zeeuw was.
Paar maten uit Engeland gaan daar heen, paar jaar geleden tijdens oefenwedstrijd in Cardiff ontmoet en nu komen ze naar Nederland.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Als je in Amsterdam woont lijkt koninginnedag me echt hels. Hele stad vool doorgesnoven kutboeren die 1 keer per jaar uit hun moddergat komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Gewoon aan de voorkant van het station een klein stukje rechtdoor vooruit lopen en dan voorbij de rondvaartboten links af slaan, dan kom je er vanzelf.
Rotstreek van je ouders om dan net in Groningen te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar woon ik vanaf mijn 2e week.
quote:
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rotstreek van je ouders om dan net in Groningen te zijn.
Klopt wel, ik ben dan ook liever in België of zoquote:Op donderdag 12 december 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam woont lijkt koninginnedag me echt hels. Hele stad vool doorgesnoven kutboeren die 1 keer per jaar uit hun moddergat komen.
Ik merk dat op koninginnedag ook veel Amsterdammers naar Utrecht komen. Daar komen nog alleen maar nette mensen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel, ik ben dan ook liever in België of zo
Ik heb toch al niet zoveel met koninginnedag, maar is dat nu niet afgeschaft met Willempie?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam woont lijkt koninginnedag me echt hels. Hele stad vool doorgesnoven kutboeren die 1 keer per jaar uit hun moddergat komen.
Dat is van de regen in de drupquote:Op donderdag 12 december 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik merk dat op koninginnedag ook veel Amsterdammers naar Utrecht komen. Daar komen nog alleen maar nette mensen.
Koningendag, is een dag eerderquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb toch al niet zoveel met koninginnedag, maar is dat nu niet afgeschaft met Willempie?
Ik ook niet, zullen hierdoor wel minder buitenlanders komen denk ik want niet meer op 30 april (de dag voor hun vrije dag)quote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb toch al niet zoveel met koninginnedag, maar is dat nu niet afgeschaft met Willempie?
hoe liep het af?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd gebeld door iemand met de naam Schotanus.
Ik heb gevraagd of hij dat kon herhalen
Weet je ook waarom, het klinkt op het eerste gezicht nogal raar om het 1 dag te verschuiven.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd gebeld door iemand met de naam Schotanus.
Ik heb gevraagd of hij dat kon herhalen
omdat hij de koning is en het kanquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je ook waarom, het klinkt op het eerste gezicht nogal raar om het 1 dag te verschuiven.
oh nee, 27e, dag dat Willem-Alexander is geboren. Dacht dat dat de 29e wasquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je ook waarom, het klinkt op het eerste gezicht nogal raar om het 1 dag te verschuiven.
Is echt op zijn verjaardag, 30 april die van zijn omaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Albanusquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik moest hierbij gelijk aan een Stijnkloon denken.
Hij wou een collega spreken, ik heb gevraagd of hij morgen terug wil bellen.quote:
Cor Nettoquote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij wou een collega spreken, ik heb gevraagd of hij morgen terug wil bellen.
Maar nu bedenk ik me dat het leuker is om een terugbelverzoek aan m'n collega te sturen met een net verkeerde naam XD Iemand suggesties?
Dirk Teurquote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar nu bedenk ik me dat het leuker is om een terugbelverzoek aan m'n collega te sturen met een net verkeerde naam XD Iemand suggesties?
Ze maken er wel gelijk weer een heel gekloot van.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat hij de koning is en het kan
koningshuis
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:
Meneer de Leeuw en dan nummer van Blijdorp geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mevrouw De Lik-Anusquote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak er een getrouwde vrouw van:
Mevrouw De Groote-Anus
Mevrouw van Ussendijkquote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kan je nog beter verbergen:
Mevrouw De Lika-Nus
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak er een getrouwde vrouw van:
Mevrouw De Groote-Anus
twitter:JaapJansen twitterde op donderdag 12-12-2013 om 16:22:33Minister Opstelten heeft het in debat over 'internet en andere sites' reageer retweet
Er zit hier in de buurt een garagehouder en die heet Billen. Kan je natuurlijk ook doen, lijkt het op een echte naam en de andere persoon weet zeker datie getrolled wordt.quote:
Epson iPrint.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een op afstandbestuurbare printopdracht nodig zodat ik degene die mijn printjes steelt op heterdaad kan betrappen om hem vervolgens neer te djoeken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op donderdag 12-12-2013 om 16:22:33Minister Opstelten heeft het in debat over 'internet en andere sites' reageer retweet
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
Je kunt ook je printjes niet steeds in de printer laten liggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een op afstandbestuurbare printopdracht nodig zodat ik degene die mijn printjes steelt op heterdaad kan betrappen om hem vervolgens neer te djoeken.
Ze worden serieus al gejat in de 30 seconden die het duurt om van hier naar de printer te lopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook je printjes niet steeds in de printer laten liggen.
Dat dus, of gewoon een keer LAAT LIGGEN, DEBIEL! uitprinten.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook je printjes niet steeds in de printer laten liggen.
Print 1 papiertje helemaal zwart, duurt langer om te printen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze worden serieus al gejat in de 30 seconden die het duurt om van hier naar de printer te lopen.
Met een foto van Stijn erbijquote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dus, of gewoon een keer LAAT LIGGEN, DEBIEL! uitprinten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een foto van Stijn erbij![]()
Dat is ook wel een goede optie ja.
Is simpel op te lossen, zeg tegen jouw manager dat er al enkele dagen vertrouwelijke stukken verdwijnen van de printer. In no time is er iemand ontslagen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Meer serieus, ik vind dit gedrag echt uitermate ongepast.
Je zou kunnen zeggen dat ik woedend ben en dan zou je verdomd dicht bij de waarheid zitten.
Een streberige collega zal wel bezig zijn je positie te ondermijnen, hij is nu waarschijnlijk een dossier over je aan het opbouwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat ik woedend ben en dan zou je verdomd dicht bij de waarheid zitten.
Kunnen ze zien waar een printje vandaan is gekomen?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga er werk van maken dat wij jou inhuren als consultant.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is simpel op te lossen, zeg tegen jouw manager dat er al enkele dagen vertrouwelijke stukken verdwijnen van de printer. In no time is er iemand ontslagen.
worden ze wel geprint?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze worden serieus al gejat in de 30 seconden die het duurt om van hier naar de printer te lopen.
Er is een log van printjes die eruit rollen ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Kunnen ze zien waar een printje vandaan is gekomen?
Anders kun je ze idd gaan stangen
Ik neem aan van wel.quote:
Zou wel typisch voor Knut zijn ja, eerst iemand laten ontslaan na een uitgebreid rechercheonderzoek en er dan achterkomen dat hij op een andere printer aan het printen was...quote:
ligt het aan mij of die uitspraak nog niet eens zo vreemd.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]We lachen erom, maar het is toch te triest voor woorden dat Nederland zulke kneuzen het land laat besturen.
Zo. Thuis en ik verveel mij. Ik zal even een persoonlijke Ein Kompliment collage voor je makenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is een log van printjes die eruit rollen ja.
[..]
Ik neem aan van wel.
veel bedrijven werken daarom ook met pasjessystemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel typisch voor Knut zijn ja, eerst iemand laten ontslaan na een uitgebreid rechercheonderzoek en er dan achterkomen dat hij op een andere printer aan het printen was...
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt het aan mij of die uitspraak nog niet eens zo vreemd.
Ja, maar de verhoudingen van mijn vorige monitor waren anders. Maar dit is veel praktischer, kan ik met een tekstbestandje en een volledige website naast elkaar werken.quote:
We willen ook je bureau zienquote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gister een link geplaatst.
Ik ga niet terug zitten lezen in zesentachtig topics voor jouw kutmonitorquote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een biertje komen drinken.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We willen ook je bureau zien
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet terug zitten lezen in zesentachtig topics voor jouw kutmonitor.
http://www.redcoon.nl/B47(...)onitoren?refId=tweakquote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
deep web en intranet sites worden niet gerekend tot het internet, toch kan je daar ook genoeg over discussiëren.quote:
Het gaat om Opstelten. It's safe to assume, dat hij er geen ruk van weet.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
deep web en intranet sites worden niet gerekend tot het internet, toch kan je daar ook genoeg over discussiëren.
ander punt, maar de uitspraak zelf is niet verkeerd.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om Opstelten. It's safe to assume, dat hij er geen ruk van weet.
Ik gok dat hij googelt naar google.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om Opstelten. It's safe to assume, dat hij er geen ruk van weet.
dan maak je het internet kapotquote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gok dat hij googelt naar google.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vind mensen die in hun post zetten ''als [insertclub]fan vind ik dat'' irritant.
quote:
Speelt toch niet echt lekker.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Typisch het volgende:
GTA: San Andreas nu op Android en iOs.
Wat een slechte rap.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef GGMM het volgende:
you don't think that could stop me do you
I could go on forever like Googling the word Google
ik zie dit stukje tekst op rapgenius staan, dan moet het wel briljant zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef GGMM het volgende:
you don't think that could stop me do you
I could go on forever like Googling the word Google
Ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
ik ga vandaag denk ik eten bestellen
een kapsalon kip
Dat is geen kapsalon. Dat weet ik zelfs. En ik heb nog nooit een kapsalon gegeten.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
ik ga vandaag denk ik eten bestellen
een kapsalon kip
Fair point.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, geen goedeavond.. want ik ga PSV kijken dus zal weinig goeds zijn
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen kapsalon. Dat weet ik zelfs. En ik heb nog nooit een kapsalon gegeten.
welquote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen kapsalon. Dat weet ik zelfs. En ik heb nog nooit een kapsalon gegeten.
Joahwel.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]hola die Jojo, uit de diepte put gekropen?
Lijkt me ook echt niks..quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien winnen ze welquote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij voor je.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben blij met mijn nieuwe beeldscherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |