Ik merk dat op koninginnedag ook veel Amsterdammers naar Utrecht komen. Daar komen nog alleen maar nette mensen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel, ik ben dan ook liever in België of zo
Ik heb toch al niet zoveel met koninginnedag, maar is dat nu niet afgeschaft met Willempie?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam woont lijkt koninginnedag me echt hels. Hele stad vool doorgesnoven kutboeren die 1 keer per jaar uit hun moddergat komen.
Dat is van de regen in de drupquote:Op donderdag 12 december 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik merk dat op koninginnedag ook veel Amsterdammers naar Utrecht komen. Daar komen nog alleen maar nette mensen.
Koningendag, is een dag eerderquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb toch al niet zoveel met koninginnedag, maar is dat nu niet afgeschaft met Willempie?
Ik ook niet, zullen hierdoor wel minder buitenlanders komen denk ik want niet meer op 30 april (de dag voor hun vrije dag)quote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb toch al niet zoveel met koninginnedag, maar is dat nu niet afgeschaft met Willempie?
hoe liep het af?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd gebeld door iemand met de naam Schotanus.
Ik heb gevraagd of hij dat kon herhalen
Weet je ook waarom, het klinkt op het eerste gezicht nogal raar om het 1 dag te verschuiven.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd gebeld door iemand met de naam Schotanus.
Ik heb gevraagd of hij dat kon herhalen
omdat hij de koning is en het kanquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je ook waarom, het klinkt op het eerste gezicht nogal raar om het 1 dag te verschuiven.
oh nee, 27e, dag dat Willem-Alexander is geboren. Dacht dat dat de 29e wasquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je ook waarom, het klinkt op het eerste gezicht nogal raar om het 1 dag te verschuiven.
Is echt op zijn verjaardag, 30 april die van zijn omaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Albanusquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik moest hierbij gelijk aan een Stijnkloon denken.
Hij wou een collega spreken, ik heb gevraagd of hij morgen terug wil bellen.quote:
Cor Nettoquote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij wou een collega spreken, ik heb gevraagd of hij morgen terug wil bellen.
Maar nu bedenk ik me dat het leuker is om een terugbelverzoek aan m'n collega te sturen met een net verkeerde naam XD Iemand suggesties?
Dirk Teurquote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar nu bedenk ik me dat het leuker is om een terugbelverzoek aan m'n collega te sturen met een net verkeerde naam XD Iemand suggesties?
Ze maken er wel gelijk weer een heel gekloot van.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat hij de koning is en het kan
koningshuis
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:
Meneer de Leeuw en dan nummer van Blijdorp geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |