http://www.redcoon.nl/B47(...)onitoren?refId=tweakquote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gister een link geplaatst.
deep web en intranet sites worden niet gerekend tot het internet, toch kan je daar ook genoeg over discussiėren.quote:
Het gaat om Opstelten. It's safe to assume, dat hij er geen ruk van weet.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
deep web en intranet sites worden niet gerekend tot het internet, toch kan je daar ook genoeg over discussiėren.
ander punt, maar de uitspraak zelf is niet verkeerd.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om Opstelten. It's safe to assume, dat hij er geen ruk van weet.
Ik gok dat hij googelt naar google.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om Opstelten. It's safe to assume, dat hij er geen ruk van weet.
dan maak je het internet kapotquote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gok dat hij googelt naar google.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vind mensen die in hun post zetten ''als [insertclub]fan vind ik dat'' irritant.
quote:
Speelt toch niet echt lekker.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Typisch het volgende:
GTA: San Andreas nu op Android en iOs.
Wat een slechte rap.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef GGMM het volgende:
you don't think that could stop me do you
I could go on forever like Googling the word Google
ik zie dit stukje tekst op rapgenius staan, dan moet het wel briljant zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef GGMM het volgende:
you don't think that could stop me do you
I could go on forever like Googling the word Google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |