worden ze wel geprint?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze worden serieus al gejat in de 30 seconden die het duurt om van hier naar de printer te lopen.
Er is een log van printjes die eruit rollen ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Kunnen ze zien waar een printje vandaan is gekomen?
Anders kun je ze idd gaan stangen
Ik neem aan van wel.quote:
Zou wel typisch voor Knut zijn ja, eerst iemand laten ontslaan na een uitgebreid rechercheonderzoek en er dan achterkomen dat hij op een andere printer aan het printen was...quote:
ligt het aan mij of die uitspraak nog niet eens zo vreemd.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]We lachen erom, maar het is toch te triest voor woorden dat Nederland zulke kneuzen het land laat besturen.
Zo. Thuis en ik verveel mij. Ik zal even een persoonlijke Ein Kompliment collage voor je makenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is een log van printjes die eruit rollen ja.
[..]
Ik neem aan van wel.
veel bedrijven werken daarom ook met pasjessystemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Meer serieus, ik vind dit gedrag echt uitermate ongepast.
Je zou kunnen zeggen dat ik woedend ben en dan zou je verdomd dicht bij de waarheid zitten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel typisch voor Knut zijn ja, eerst iemand laten ontslaan na een uitgebreid rechercheonderzoek en er dan achterkomen dat hij op een andere printer aan het printen was...
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt het aan mij of die uitspraak nog niet eens zo vreemd.
Ja, maar de verhoudingen van mijn vorige monitor waren anders. Maar dit is veel praktischer, kan ik met een tekstbestandje en een volledige website naast elkaar werken.quote:
We willen ook je bureau zienquote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gister een link geplaatst.
Ik ga niet terug zitten lezen in zesentachtig topics voor jouw kutmonitorquote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gister een link geplaatst.
Dan moet je maar eens een biertje komen drinken.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We willen ook je bureau zien
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet terug zitten lezen in zesentachtig topics voor jouw kutmonitor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |