Mevrouw De Lik-Anusquote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak er een getrouwde vrouw van:
Mevrouw De Groote-Anus
Mevrouw van Ussendijkquote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kan je nog beter verbergen:
Mevrouw De Lika-Nus
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak er een getrouwde vrouw van:
Mevrouw De Groote-Anus
twitter:JaapJansen twitterde op donderdag 12-12-2013 om 16:22:33Minister Opstelten heeft het in debat over 'internet en andere sites' reageer retweet
Er zit hier in de buurt een garagehouder en die heet Billen. Kan je natuurlijk ook doen, lijkt het op een echte naam en de andere persoon weet zeker datie getrolled wordt.quote:
Epson iPrint.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een op afstandbestuurbare printopdracht nodig zodat ik degene die mijn printjes steelt op heterdaad kan betrappen om hem vervolgens neer te djoeken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op donderdag 12-12-2013 om 16:22:33Minister Opstelten heeft het in debat over 'internet en andere sites' reageer retweet
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
Je kunt ook je printjes niet steeds in de printer laten liggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een op afstandbestuurbare printopdracht nodig zodat ik degene die mijn printjes steelt op heterdaad kan betrappen om hem vervolgens neer te djoeken.
Ze worden serieus al gejat in de 30 seconden die het duurt om van hier naar de printer te lopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook je printjes niet steeds in de printer laten liggen.
Dat dus, of gewoon een keer LAAT LIGGEN, DEBIEL! uitprinten.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook je printjes niet steeds in de printer laten liggen.
Print 1 papiertje helemaal zwart, duurt langer om te printen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze worden serieus al gejat in de 30 seconden die het duurt om van hier naar de printer te lopen.
Met een foto van Stijn erbijquote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dus, of gewoon een keer LAAT LIGGEN, DEBIEL! uitprinten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een foto van Stijn erbij![]()
Dat is ook wel een goede optie ja.
Is simpel op te lossen, zeg tegen jouw manager dat er al enkele dagen vertrouwelijke stukken verdwijnen van de printer. In no time is er iemand ontslagen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Meer serieus, ik vind dit gedrag echt uitermate ongepast.
Je zou kunnen zeggen dat ik woedend ben en dan zou je verdomd dicht bij de waarheid zitten.
Een streberige collega zal wel bezig zijn je positie te ondermijnen, hij is nu waarschijnlijk een dossier over je aan het opbouwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat ik woedend ben en dan zou je verdomd dicht bij de waarheid zitten.
Kunnen ze zien waar een printje vandaan is gekomen?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga er werk van maken dat wij jou inhuren als consultant.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is simpel op te lossen, zeg tegen jouw manager dat er al enkele dagen vertrouwelijke stukken verdwijnen van de printer. In no time is er iemand ontslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |