Dus zo kom je alsnog in aanraking met Tukkers, het zit je ook niet mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helaas heb je altijd van die hippies die perse aan ontwikkelingshulp moeten doen
Het zit je diep hequote:Op donderdag 12 december 2013 16:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
Snap niet dat ze me UI lelijk vinden.
Alleen Groningen ben ik nog nooit geweest volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nog nooit in Twente geweest. Ik ben niet van plan hier verandering in te brengen.
Daar ben ik geborenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen Groningen ben ik nog nooit geweest volgens mij.
Beetje drinken, beetje blowen, beetje snuiven, beetje roepen en weer lekker naar huis. Het zou me verbazen als ze er niet zouden zitten...quote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
Zitten trouwens sowieso veel surinamers bij Vak-P
Ik dacht dat je eigenlijk Zeeuw was.quote:
Landbouwrai?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ga in Maart voor het eerst naar Amsterdam.Helaas
Boertjes in de grote stadquote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Daar woon ik vanaf mijn 2e week.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eigenlijk Zeeuw was.
Neimand weet precies waar Knut vandaan komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eigenlijk Zeeuw was.
Paar maten uit Engeland gaan daar heen, paar jaar geleden tijdens oefenwedstrijd in Cardiff ontmoet en nu komen ze naar Nederland.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Als je in Amsterdam woont lijkt koninginnedag me echt hels. Hele stad vool doorgesnoven kutboeren die 1 keer per jaar uit hun moddergat komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Gewoon aan de voorkant van het station een klein stukje rechtdoor vooruit lopen en dan voorbij de rondvaartboten links af slaan, dan kom je er vanzelf.
Rotstreek van je ouders om dan net in Groningen te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar woon ik vanaf mijn 2e week.
quote:
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rotstreek van je ouders om dan net in Groningen te zijn.
Klopt wel, ik ben dan ook liever in België of zoquote:Op donderdag 12 december 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam woont lijkt koninginnedag me echt hels. Hele stad vool doorgesnoven kutboeren die 1 keer per jaar uit hun moddergat komen.
Ik merk dat op koninginnedag ook veel Amsterdammers naar Utrecht komen. Daar komen nog alleen maar nette mensen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel, ik ben dan ook liever in België of zo
Ik heb toch al niet zoveel met koninginnedag, maar is dat nu niet afgeschaft met Willempie?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam woont lijkt koninginnedag me echt hels. Hele stad vool doorgesnoven kutboeren die 1 keer per jaar uit hun moddergat komen.
Dat is van de regen in de drupquote:Op donderdag 12 december 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik merk dat op koninginnedag ook veel Amsterdammers naar Utrecht komen. Daar komen nog alleen maar nette mensen.
Koningendag, is een dag eerderquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb toch al niet zoveel met koninginnedag, maar is dat nu niet afgeschaft met Willempie?
Ik ook niet, zullen hierdoor wel minder buitenlanders komen denk ik want niet meer op 30 april (de dag voor hun vrije dag)quote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb toch al niet zoveel met koninginnedag, maar is dat nu niet afgeschaft met Willempie?
hoe liep het af?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd gebeld door iemand met de naam Schotanus.
Ik heb gevraagd of hij dat kon herhalen
Weet je ook waarom, het klinkt op het eerste gezicht nogal raar om het 1 dag te verschuiven.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd gebeld door iemand met de naam Schotanus.
Ik heb gevraagd of hij dat kon herhalen
omdat hij de koning is en het kanquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je ook waarom, het klinkt op het eerste gezicht nogal raar om het 1 dag te verschuiven.
oh nee, 27e, dag dat Willem-Alexander is geboren. Dacht dat dat de 29e wasquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je ook waarom, het klinkt op het eerste gezicht nogal raar om het 1 dag te verschuiven.
Is echt op zijn verjaardag, 30 april die van zijn omaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Albanusquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik moest hierbij gelijk aan een Stijnkloon denken.
Hij wou een collega spreken, ik heb gevraagd of hij morgen terug wil bellen.quote:
Cor Nettoquote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij wou een collega spreken, ik heb gevraagd of hij morgen terug wil bellen.
Maar nu bedenk ik me dat het leuker is om een terugbelverzoek aan m'n collega te sturen met een net verkeerde naam XD Iemand suggesties?
Dirk Teurquote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar nu bedenk ik me dat het leuker is om een terugbelverzoek aan m'n collega te sturen met een net verkeerde naam XD Iemand suggesties?
Ze maken er wel gelijk weer een heel gekloot van.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat hij de koning is en het kan
koningshuis
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:
Meneer de Leeuw en dan nummer van Blijdorp geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mevrouw De Lik-Anusquote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak er een getrouwde vrouw van:
Mevrouw De Groote-Anus
Mevrouw van Ussendijkquote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kan je nog beter verbergen:
Mevrouw De Lika-Nus
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak er een getrouwde vrouw van:
Mevrouw De Groote-Anus
twitter:JaapJansen twitterde op donderdag 12-12-2013 om 16:22:33Minister Opstelten heeft het in debat over 'internet en andere sites' reageer retweet
Er zit hier in de buurt een garagehouder en die heet Billen. Kan je natuurlijk ook doen, lijkt het op een echte naam en de andere persoon weet zeker datie getrolled wordt.quote:
Epson iPrint.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een op afstandbestuurbare printopdracht nodig zodat ik degene die mijn printjes steelt op heterdaad kan betrappen om hem vervolgens neer te djoeken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op donderdag 12-12-2013 om 16:22:33Minister Opstelten heeft het in debat over 'internet en andere sites' reageer retweet
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
Je kunt ook je printjes niet steeds in de printer laten liggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een op afstandbestuurbare printopdracht nodig zodat ik degene die mijn printjes steelt op heterdaad kan betrappen om hem vervolgens neer te djoeken.
Ze worden serieus al gejat in de 30 seconden die het duurt om van hier naar de printer te lopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook je printjes niet steeds in de printer laten liggen.
Dat dus, of gewoon een keer LAAT LIGGEN, DEBIEL! uitprinten.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook je printjes niet steeds in de printer laten liggen.
Print 1 papiertje helemaal zwart, duurt langer om te printen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze worden serieus al gejat in de 30 seconden die het duurt om van hier naar de printer te lopen.
Met een foto van Stijn erbijquote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dus, of gewoon een keer LAAT LIGGEN, DEBIEL! uitprinten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een foto van Stijn erbij![]()
Dat is ook wel een goede optie ja.
Is simpel op te lossen, zeg tegen jouw manager dat er al enkele dagen vertrouwelijke stukken verdwijnen van de printer. In no time is er iemand ontslagen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Meer serieus, ik vind dit gedrag echt uitermate ongepast.
Je zou kunnen zeggen dat ik woedend ben en dan zou je verdomd dicht bij de waarheid zitten.
Een streberige collega zal wel bezig zijn je positie te ondermijnen, hij is nu waarschijnlijk een dossier over je aan het opbouwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat ik woedend ben en dan zou je verdomd dicht bij de waarheid zitten.
Kunnen ze zien waar een printje vandaan is gekomen?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga er werk van maken dat wij jou inhuren als consultant.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is simpel op te lossen, zeg tegen jouw manager dat er al enkele dagen vertrouwelijke stukken verdwijnen van de printer. In no time is er iemand ontslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |