Een reep pure chocolade. Of wit. Met knettervulling.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
eet dan ook gewoon een reep chocola of geen chocola

quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Een reep pure chocolade. Of wit. Met knettervulling.

Ik heb dit gekregen en een gekregen stuk chocola stop ik in mijn bek.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
eet dan ook gewoon een reep chocola of geen chocola

Ik ging 28 juli weg.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
De dag dat ik terugkwam van vakantie

Deze had ik vroeger altijdquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Een reep pure chocolade. Of wit. Met knettervulling.

quote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond je deze echt zo leuk dat je die hier moest posten?

Ik heb trouwens vernomen dat ik Vak P bewoners in mijn (aangetrouwde) familie heb.quote:

Je vrouw heeft dus goede genenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vernomen dat ik Vak P bewoners in mijn (aangetrouwde) familie heb.

Elimineren.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vernomen dat ik Vak P bewoners in mijn (aangetrouwde) familie heb.

Niet mijn vrouw. Vrouw van mijn broertje.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je vrouw heeft dus goede genen

Ik moet nu aan Gunther van MTV denkenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
Zitten trouwens sowieso veel surinamers bij Vak-P

Van Jack?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet mijn vrouw. Vrouw van mijn broertje.

quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nog nooit in Twente geweest. Ik ben niet van plan hier verandering in te brengen.
 Hoop dat dit voor meer randstedelingen geldt.
 Hoop dat dit voor meer randstedelingen geldt.

Ik wel in het oude stadion nogquote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nog nooit in Twente geweest. Ik ben niet van plan hier verandering in te brengen.

Helaas heb je altijd van die hippies die perse aan ontwikkelingshulp moeten doenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hoop dat dit voor meer randstedelingen geldt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |