Een reep pure chocolade. Of wit. Met knettervulling.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
eet dan ook gewoon een reep chocola of geen chocola
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Een reep pure chocolade. Of wit. Met knettervulling.
Ik heb dit gekregen en een gekregen stuk chocola stop ik in mijn bek.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
eet dan ook gewoon een reep chocola of geen chocola
Ik ging 28 juli weg.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
De dag dat ik terugkwam van vakantie
Deze had ik vroeger altijdquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Een reep pure chocolade. Of wit. Met knettervulling.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond je deze echt zo leuk dat je die hier moest posten?
Ik heb trouwens vernomen dat ik Vak P bewoners in mijn (aangetrouwde) familie heb.quote:
Je vrouw heeft dus goede genenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vernomen dat ik Vak P bewoners in mijn (aangetrouwde) familie heb.
Elimineren.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vernomen dat ik Vak P bewoners in mijn (aangetrouwde) familie heb.
Niet mijn vrouw. Vrouw van mijn broertje.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je vrouw heeft dus goede genen
Ik moet nu aan Gunther van MTV denkenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
Zitten trouwens sowieso veel surinamers bij Vak-P
Van Jack?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet mijn vrouw. Vrouw van mijn broertje.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nog nooit in Twente geweest. Ik ben niet van plan hier verandering in te brengen.
Ik wel in het oude stadion nogquote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nog nooit in Twente geweest. Ik ben niet van plan hier verandering in te brengen.
Helaas heb je altijd van die hippies die perse aan ontwikkelingshulp moeten doenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hoop dat dit voor meer randstedelingen geldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |