Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had interessant nieuws voor jou. Maar dat was een paar dagen geleden en nu weet ik niet meer wat het was...

Elastische he.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden die baanwielrenners eigenlijk voor broeken hebben met hun bovenbenen

Meestal is dat net voor de daadwerkelijke verkrachtingquote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
Een Fok!er die een meisje aanraakt. Geloof je het zelf

Was het er ooit écht dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Dven het volgende:
Ze gaan het rookverbod in cafe's opheffen

Donder op joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:

je moet de verdovende middelen toch op een bepaalde manier naar binnen krijgen bij haar als ze haar drankje niet op wil drinkenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:

quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Dven het volgende:

In Bulgarije zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Dven het volgende:

Nee in tytjerksteradeelquote:

Op maat gemaakt. Echt waarquote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden die baanwielrenners eigenlijk voor broeken hebben met hun bovenbenen

Het is een samenzwering van FOK!kersquote:Op donderdag 12 december 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme een chocolaatje met zo'n smerige suikervulling.
Nu weet ik zeker dat ze me dood willen.

eet dan ook gewoon een reep chocola of geen chocolaquote:Op donderdag 12 december 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme een chocolaatje met zo'n smerige suikervulling.
Nu weet ik zeker dat ze me dood willen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |