SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattig ditquote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Komende twee wedstrijden verliezen en het is een mislukt seizoen.
quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Nee hoor, als Juve in t weekend wel wint van Fiorentina zijn ze wederom Italiaans kampioen.quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Hoop doet leven.quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Niet als PSV ook de komende twee wedstrijden verliest.quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 15-04-2019 om 20:30:48Training voorbij. Frenkie de Jong heeft hele sessie mee kunnen doen en lijkt klaar voor de return morgen. Nog iets meer dan 24 uur tot de aftrap. #Ajax https://t.co/ERcCeXu9lW reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Hij is een Turijn?quote:Op maandag 15 april 2019 21:22 schreef franklop het volgende:
Valentijn is een Turijn. Daar gaat het mis.
Is in Turijn uiteraardquote:Op maandag 15 april 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is een Turijn?
Chiellini en Mandzukic trouwens er niet bij morgen. Costa maximaal een half uur.
Seizoen om snel te vergeten inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Gezellig voetbalwedstrijdje kijkenquote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
In de buurt van Turijn heeft de politie twee bussen gestopt met 54 Ajax-supporters. Ze hadden onder meer boksbeugels, rookbommen en voetzoekers bij zich. De voetbalfans zijn niet gearresteerd, maar worden morgenochtend het land uit gezet.
Daardoor missen ze de wedstrijd. Morgenavond speelt Ajax in de kwartfinale van de Champions League de uitwedstrijd tegen Juventus.
De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini zegt dat niemand naar Italië mag komen om wanorde te creëren. "Gewelddadige mensen mogen niet onze stadions en steden binnenkomen", meldt hij op Twitter.
wat een land. dat een minister zich gaat bemoeien met een paar touristen.quote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
In de buurt van Turijn heeft de politie twee bussen gestopt met 54 Ajax-supporters. Ze hadden onder meer boksbeugels, rookbommen en voetzoekers bij zich. De voetbalfans zijn niet gearresteerd, maar worden morgenochtend het land uit gezet.
Daardoor missen ze de wedstrijd. Morgenavond speelt Ajax in de kwartfinale van de Champions League de uitwedstrijd tegen Juventus.
De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini zegt dat niemand naar Italië mag komen om wanorde te creëren. "Gewelddadige mensen mogen niet onze stadions en steden binnenkomen", meldt hij op Twitter.
Bemoeien is wel een groot woord voor wat roepen op Twitter.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef manny het volgende:
[..]
wat een land. dat een minister zich gaat bemoeien met een paar touristen.
Ja lekker massamoord plegen. Lekker bezig pik.quote:Op maandag 15 april 2019 22:23 schreef Monolith het volgende:
En terecht, al kun je zo'n bus gewoon beter gelijk een ravijn in duwen.
Hoe verzin je het ook weerquote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
De grootste mongool van deze site zit op Harvard, dus weet niet wat je precies wil zeggen?quote:Op maandag 15 april 2019 22:29 schreef Marsenal het volgende:
Dat je ook twee bussen van die gasten een volle dag voor de wedstrijd zo van de weg af kan plukken, die hebben ook niet op Harvard gezeten
Bron: twee Mexicanenquote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
@klaasweetallesquote:Op maandag 15 april 2019 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grootste mongool van deze site zit op Harvard, dus weet niet wat je precies wil zeggen?
Ik verwacht er nog steeds niets van, dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Hoe meer ik er aan denk, hoe meer ik de spanning begin te voelen
Hoop dat ik voor de halve finale ook weer kaarten kan krijgen
Keane is denk ik lastiger te verdedigen dan de meer statische Mandzukic... al zou Mandzukic morgen denk ik nuttiger voor het spel van Juve zijn geweest dan vorige week in Amsterdam toen ze op de counter gokten.quote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Can kan dus wel spelen. Costa twijfelgevalletje. Kean zal wel starten dan. Wordt ook een flinke kluif.
Dit, ik ben nu nog niet nerveus omdat ik er eigenlijk vanuit gaan dat we het niet redden... dat wordt pas anders als we morgen op voorsprong komenquote:Op maandag 15 april 2019 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwacht er nog steeds niets van, dus het kan alleen maar meevallen.
Matthijs de Ligt, Daley Blind, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Lasse Schöne en Frenkie de Jong moeten op hun tellen passen. Als zij dinsdag een kaart krijgen in het uitduel met Juventus, dan zijn ze geschorst voor de eerste wedstrijd van een mogelijke halve finale van hun ploeg in de Champions League. Kan wel een probleempje worden.quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Hoe meer ik er aan denk, hoe meer ik de spanning begin te voelen
Hoop dat ik voor de halve finale ook weer kaarten kan krijgen
Gelukkig is Tagliafico er sowieso bijquote:Op maandag 15 april 2019 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Matthijs de Ligt, Daley Blind, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Lasse Schöne en Frenkie de Jong moeten op hun tellen passen. Als zij dinsdag een kaart krijgen in het uitduel met Juventus, dan zijn ze geschorst voor de eerste wedstrijd van een mogelijke halve finale van hun ploeg in de Champions League. Kan wel een probleempje worden.
Jaquote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Heeinz het volgende:
Zou een gele kaart nu ook betekenen dat ze bij voorrondes volgend seizoen de eerste wedstrijd geschorst zijn? Niet dat ze er allemaal überhaupt nog bij zullen zijn, maar toch
Wordt toch kwijtgescholden na kwartfinales?quote:Op maandag 15 april 2019 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Matthijs de Ligt, Daley Blind, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Lasse Schöne en Frenkie de Jong moeten op hun tellen passen. Als zij dinsdag een kaart krijgen in het uitduel met Juventus, dan zijn ze geschorst voor de eerste wedstrijd van een mogelijke halve finale van hun ploeg in de Champions League. Kan wel een probleempje worden.
Een kaart die nog staat wel, maar een schorsing niet. Dus als een van hen nu een kaart pakt, is die er niet bij omdat hij dan een schorsing heeft.quote:Op maandag 15 april 2019 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wordt toch kwijtgescholden na kwartfinales?
quote:Op maandag 15 april 2019 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grootste mongool van deze site zit op Harvard, dus weet niet wat je precies wil zeggen?
quote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef klaasweetalles het volgende: de mona lisa hangt die in de notre dame?
quote:
Gun het hem zeker. Alleen de ruimtes achterin zijn te klein voor een type huntelaarquote:Op maandag 15 april 2019 22:47 schreef dokter.knakworst het volgende:
Ik gun Huntelaar ook wel speelminuten na afgelopen zaterdag
Ik denk direct na de 2-2.quote:Op maandag 15 april 2019 23:22 schreef TLC het volgende:
Hoe snel zal morgen dat stadion in Turijn leeglopen ?![]()
Ja bedankt man, straks krijg ik weer een tag van die dwaas dat ik kapoet moet ofzo.quote:
Okequote:Op maandag 15 april 2019 23:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Toch heb ik het idee dat als we deze ronde uitgeschakeld worden, ik meer teleurgesteld ben dan tijdens de return in Madrid.
Bij 2-2 ben je er blij meequote:Op dinsdag 16 april 2019 00:10 schreef DenXD het volgende:
Wanneer gaan ze nou eens aanpassen dat uitgoals dubbel tellen? Krijg je veel vaker spannendere partijen...
...
.. en had ik meer vertrouwen in vandaag.
Daar zijn ze in Italië niet vies vanquote:Op maandag 15 april 2019 22:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja lekker massamoord plegen. Lekker bezig pik.
Groningen verliest, wat?quote:Op dinsdag 16 april 2019 01:14 schreef Landgeld het volgende:
Best bizar. In één week kan de positieve sfeer totaal veranderen. In één week kan alles geweldig of totaal niks zijn. Als juventus en Groningen verliest...
We will see
het was in zijn eerste periode bij ajax al hip om hem af te kraken, vandaag de dag is dat nog steeds zo maar eigenlijk nog kanslozer.quote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap de kritiek niet zo op Daley, speelt echt een prima seizoen. Magallan mag zijn veters nog niet eens strikken.
er is geen betere optiequote:Op dinsdag 16 april 2019 08:35 schreef Ludachrist het volgende:
Veltman en Mazraoui allebei, ik weet niet wat ik daar nou van vindt.
quote:
quote:
ik denk toch wel dat het vanavond klaar is 2-1 al hoop ik uiteraard van nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:44 schreef Simmertje het volgende:
Het is inderdaad niet anders, je wilt ook niet opeens het succesvolle centrum uit elkaar halen. Daarnaast gaan we sowieso wel een tegengoal krijgen vanavond, gaat erom dat we de kansen die we gaan krijgen meteen afmaken. Ik ga voor de 2-2, een verschrikkelijke slotfase van de wedstrijd, maar we houden het vol.
Die snap ik ook totaal niet. Valt in de eredivisie al door de mand. Laten we hem even een basisplek geven tegen Juve haha.quote:
wie je er ook neerzet, het blijft een verzwakking en dat is wel jammerquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die snap ik ook totaal niet. Valt in de eredivisie al door de mand. Laten we hem even een basisplek geven tegen Juve haha.
vasthoudenquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:00 schreef Heeinz het volgende:
IK HEB INEENS ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN
Als de Jong geen last heeft van een blessure en dus fit is maakt Ajax een goede kans.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:13 schreef mokkiemok het volgende:
De vermoedelijke opstellingen:
Juventus: Szczesny; Cancelo, Bonucci, Rugani, Alex Sandro; Can, Pjanic, Matuidi; Bernardeschi, Kean, Ronaldo.
Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Blind, Mazraoui; Schöne, Van de Beek, De Jong; Ziyech, Tadic, Neres.
dan gaan we er tegen Groningen vanaf door vermoeidheid, liever gewoon in reguliere tijd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:09 schreef Gutanoth het volgende:
1-1 winst voor ajax na penalties
U las het hier voor het eerst
SAMEquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:00 schreef Heeinz het volgende:
IK HEB INEENS ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN
Dan wordt de kans voor puntverlies tegen Groningen wel groter, mja what the hell, halve finale champions leaguequote:Op dinsdag 16 april 2019 09:09 schreef Gutanoth het volgende:
1-1 winst voor ajax na penalties
U las het hier voor het eerst
twitter:DanielDwars twitterde op maandag 15-04-2019 om 23:12:28Covertje hoor. Deel 2. #juvaja https://t.co/DUktHTalBH reageer retweet
twitter:WillemHaak twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 08:06:21Mooie cover van de @Gazzetta_it: 'Aan mijn troon komt niemand.' https://t.co/8IyJD9FHZY reageer retweet
die GoT cover is best kansloosquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:DanielDwars twitterde op maandag 15-04-2019 om 23:12:28Covertje hoor. Deel 2. #juvaja https://t.co/DUktHTalBH reageer retweet
twitter:WillemHaak twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 08:06:21Mooie cover van de @:Gazzetta_it: 'Aan mijn troon komt niemand.' https://t.co/8IyJD9FHZY reageer retweet
wel leuk gedaan alleen slaat het nergens op, als hij nog bij Real had gezeten welquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:WillemHaak twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 08:06:21Mooie cover van de @:Gazzetta_it: 'Aan mijn troon komt niemand.' https://t.co/8IyJD9FHZY reageer retweet
Vind het wel mooi gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die GoT cover is best kansloos
baze serie overigens
quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan gaan we er tegen Groningen vanaf door vermoeidheid, liever gewoon in reguliere tijd.
Dat hoop ik natuurlijk ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dan wordt de kans voor puntverlies tegen Groningen wel groter, mja what the hell, halve finale champions league
quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sorry jongens, ik heb geen goed gevoel voor jullie vanavond. Ik gok op 6-2.
als Ajax doorgaat walst het over Groningen heen, ben er eerder bang voor dat als de "CL magie" weg is de focus minder is.quote:
ik maak mij stiekem helemaal geen zorgen over groningen, maar ik wil niks jinxenquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax doorgaat walst het over Groningen heen, ben er eerder bang voor dat als de "CL magie" weg is de focus minder is.
dan ga ik de auto vast startenquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:49 schreef Saekerhett het volgende:
Denk dat de echte grote spanning bij mij pas komt als Ajax daadwerkelijk een doelpunt heeft gemaakt vanavond. '68 Ziyech 0-1 of zo, ja dan word ik gek.
quote:
Als we de CL winnen wil ik de treblequote:Op dinsdag 16 april 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
Wel mooi trouwens. Een PSV collega bij mij op werk, ik legde hem het dilemma voor dat ik meteen zou tekenen voor Ajax de Champions League en PSV het kampioenschap. Hij wilde dat niet, de pijn dat Ajax de CL wint is groter dan de vreugde dat PSV kampioen zou worden. Best treurig..
piep piepquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
Wel mooi trouwens. Een PSV collega bij mij op werk, ik legde hem het dilemma voor dat ik meteen zou tekenen voor Ajax de Champions League en PSV het kampioenschap. Hij wilde dat niet, de pijn dat Ajax de CL wint is groter dan de vreugde dat PSV kampioen zou worden. Best treurig..
Dit is heel triest inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
Best?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
Als die boertjes er zo instaan volstaat alleen de treble nog.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
lekker laten gaan joh, focus op ajax en op vanavondquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als die boertjes er zo instaan volstaat alleen de treble nog.
Bij mij komt die spanning pas bij 0-2 ofzo. Ik geloof gewoon niet dat we vandaag veel kans maken, net zoals ik dat bij Real niet geloofde, pas bij de 3-0 kreeg ik het Spaans benauwdquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:49 schreef Saekerhett het volgende:
Denk dat de echte grote spanning bij mij pas komt als Ajax daadwerkelijk een doelpunt heeft gemaakt vanavond. '68 Ziyech 0-1 of zo, ja dan word ik gek.
Ik ga even huilenquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
Dat moment dat die scheids na vijf minuten de beelden bekeken te hebben naar de middenstip wijstquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bij mij komt die spanning pas bij 0-2 ofzo. Ik geloof gewoon niet dat we vandaag veel kans maken, net zoals ik dat bij Real niet geloofde, pas bij de 3-0 kreeg ik het Spaans benauwd
Ik heb altijd het gevoel dat dit soort sentimenten niet beperkt blijven tot voetbal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou echt tekenen voor een halve finale en de gehele verdediging geschorst. Dat los je dan maar op een andere manier op. Het is gewoon te hopen dat je dan eerst uit mag en daar gewoon de boel dicht timmert desnoods op de PSV-thuis stijl.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben alleen bang dat wanneer je zometeen wint, maar toch De Ligt en Blind mist in de halve finale vanwege een gele kaart
Heel die verdediging op scherp...![]()
Eerst uit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:32 schreef Simmertje het volgende:
Spelen we eigenlijk eerst thuis of uit in de halve finale?
Als je ergens direct voor tekent is het natuurlijk niet echt een dilemma he.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
Nah. Uit kun je beter de eventuele schade repareren dan thuis. En Ajax dit seizoen scoort altijd en overal in de CL.quote:
Maar wel veel mooiere ontknopingquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nah. Uit kun je beter de eventuele schade repareren dan thuis. En Ajax dit seizoen scoort altijd en overal in de CL.
zijn harvard statistiekenquote:
Als Tottenham van City wint, zijn ze beter dan City. Hoezo moeten wij daar dan ineens heel makkelijk van kunnen winnenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als Tottenham van City wint, zeker !
Kan natuurlijk een stunt zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als Tottenham van City wint, zijn ze beter dan City. Hoezo moeten wij daar dan ineens heel makkelijk van kunnen winnen
Nee hoor, makkelijk niet. Maar het zou wel gunstiger zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als Tottenham van City wint, zijn ze beter dan City. Hoezo moeten wij daar dan ineens heel makkelijk van kunnen winnen
Het zal waarschijnlijk niet gebeuren maar gebaseerd op de wedstrijden tegen Bayern, Real Madrid en Juventus durf ik toch echt te stellen dat we kans maken om die cup te pakkenquote:
Als ploeg x wint van ploeg y zijn ze niet per definitie beter. (Heracles is niet beter dan Ajax, als Ajax doorgaat zijn ze nog niet beter dan Juve) Maar wel eens dat Tottenham ook gewoon een hele zware kluif zou worden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik speel liever tegen Barca dan tegen Juve ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kan natuurlijk een stunt zijn.
Daarnaast, denkt iedereen hier dat Juve beter is dan Barca?
Op basis van het spel van de eerste wedstrijd zou ik wel zeggen dat ajax nipt beter is, maargoed nu de return in Turijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ploeg x wint van ploeg y zijn ze niet per definitie beter. (Heracles is niet beter dan Ajax, als Ajax doorgaat zijn ze nog niet beter dan Juve)
[..]
Ik speel liever tegen Barca dan tegen Juve ja.
Zullen we anders vanavond eerst even afwachten?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:04 schreef Simmertje het volgende:
Ik zie Ajax gewoon veel kans maken tegen Tottenham, zeker wanneer Bale inderdaad uitgeschakeld is voor de rest van het seizoen. Vertonghen en Alderweirld zijn prima verdedigers, maar niet onverslaanbaar.
In een thuiswedstrijd ja, wellicht over twee wedstrijden. Over een heel seizoen niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op basis van het spel van de eerste wedstrijd zou ik wel zeggen dat ajax nipt beter is, maargoed nu de return in Turijn.
Bale speelt al een tijdje bij Real Madrid.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:04 schreef Simmertje het volgende:
Ik zie Ajax gewoon veel kans maken tegen Tottenham, zeker wanneer Bale inderdaad uitgeschakeld is voor de rest van het seizoen. Vertonghen en Alderweirld zijn prima verdedigers, maar niet onverslaanbaar.
Bale is al uitgeschakeldquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:04 schreef Simmertje het volgende:
Nee, dit hoort bij de voorpret. Je moet er ook gewoon echt in geloven dat we het gaan halen, aantrekkingskracht universum alles.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we anders vanavond eerst even afwachten?
Met Messi is Barca toch de grootste kanshebber.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kan natuurlijk een stunt zijn.
Daarnaast, denkt iedereen hier dat Juve beter is dan Barca?
dan neem ik een ten hag ico voor zolang als hij trainer is.quote:
Valt mee ja, heb er net als tegen Real niet heel veel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:07 schreef Drekkoning het volgende:
Hoe zit het met de zenuwen jongens? Hier valt het nog mee.
Maar mocht Ajax als eerste scoren, dan ga ik het zwaar krijgen
bij 0 - 4 wel jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan neem ik een ten hag ico voor zolang als hij trainer is.
Toen had ik er gek genoeg meer vertrouwen in, ondanks dat onze uitgangspositie nu beter is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt mee ja, heb er net als tegen Real niet heel veel vertrouwen in.
ja, ik nam aan dat hij dat bedoelde.quote:
onjuiste aannamequote:Op dinsdag 16 april 2019 11:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja, ik nam aan dat hij dat bedoelde.
in dat geval ben je niet goed bij je knar.quote:
Was dat toen met Dani en Babangida?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:18 schreef TLC het volgende:
De laatste keer dat Ajax de halve finales wist te bereiken van de CL werd het thuis ook 1-1 tegen Atletico, om vervolgens uit met 2-3 te winnen, daar teken ik voor vanavond ook voor
atletico won thuis 2-0 en ging uit kansloos ten onderquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in dat geval ben je niet goed bij je knar.
Stiftte Baba niet de 2-3 binnen? Genot was datquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:21 schreef Simmertje het volgende:
Die heerlijke goal van Dani ja, mijn eerste CL die ik bewust heb meegemaakt.
Ajax > Atleticoquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
atletico won thuis 2-0 en ging uit kansloos ten onder
En dan toch de gemiddelde provincie fan straks:quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:26 schreef Bugno2 het volgende:
Bayern - Real - Juve - City - Barca/Liverpool
Prima Road to Glory
ik was bij die wedstrijdquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:18 schreef TLC het volgende:
De laatste keer dat Ajax de halve finales wist te bereiken van de CL werd het thuis ook 1-1 tegen Atletico, om vervolgens uit met 2-3 te winnen, daar teken ik voor vanavond ook voor
erge is nog, ik denk dat die gasten dat nog echt geloven ook.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En dan toch de gemiddelde provincie fan straks:
"SlEcHtStE BaYeRn eN ReAl iN JaReN, JuVe VeEl GeBlEsSeErDen, CiTy MoE dOoR kAmPiOeNsRaCe"
Daarom snap ik eigenlijk ook niet dat je nu niet meer de behoefte hebt om naar het stadion te gaanquote:
misschien nu wel maar 22 jaar ertussen wat minderquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daarom snap ik eigenlijk ook niet dat je nu niet meer de behoefte hebt om naar het stadion te gaan
Nee, Dani dus. Alle meisjes op mijn basisschool waren verliefd op hem.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:28 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Stiftte Baba niet de 2-3 binnen? Genot was dat
Kiko en Caminero goden
Dani maakte de 1-2, Hans.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, Dani dus. Alle meisjes op mijn basisschool waren verliefd op hem.
M-m-m-maar de tegenstanders van Ajax zijn allemaal heul slecht dit seizoenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:26 schreef Bugno2 het volgende:
Bayern - Real - Juve - City - Barca/Liverpool
Prima Road to Glory
Stuk voor stuk debielen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En dan toch de gemiddelde provincie fan straks:
"SlEcHtStE BaYeRn eN ReAl iN JaReN, JuVe VeEl GeBlEsSeErDen, CiTy MoE dOoR kAmPiOeNsRaCe"
Formaliteit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we anders vanavond eerst even afwachten?
Meteen al je uitkeringen erop.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Odds voor CL-winst van Ajax liggen tussen de 20 en de 33. Valt goed op te verdienen dus.
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:46 schreef fetX het volgende:
Ik wens jullie veel succes en plezier vanavond.
Je bent zelf onzekerquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:45 schreef Simmertje het volgende:
Emre Can onzeker
https://www.telegraaf.nl/(...)valler-voor-juventus
Als het allemaal zo twijfelachtig is dan is het misschien maar beter dat hij gewoon speelt hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
"Update: Emre Can lijkt wel gewoon beschikbaar"
de telegraaf ook zo te zien
Even van die kleine genieten ouwe reus.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik hoop inderdaad op veel plezier vanavond in Camp Nou.
Mijn zwager (Feyenoorder)quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
M-m-m-maar de tegenstanders van Ajax zijn allemaal heul slecht dit seizoen
Liverpool had er ook niet echt veel moeite mee om hem te laten gaan volgens mij.quote:
Laat me raden; de wanprestaties van zijn eigen club liggen vooral aan de KNJB?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mijn zwager (Feyenoorder)
"Als Ajax wint ligt het er gewoon aan dat Mandzukic en Chielinni niet mee doen. Ronaldo is uit vorm omdat hij geblesseerd is geweest."
Ik heb een lieve schoonfamilie, maar van voetbal begrijpen ze niet al te veel.
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
"Als Ajax wint ligt het er gewoon aan dat Mandzukic en Chielinni niet mee doen. Ronaldo is uit vorm omdat hij geblesseerd is geweest."
Wel belangrijk voor het spel van Juventus. Pjanic isoleer je makkelijk dan heb je verder geen voetballend vermogen om op te bouwen. Rugani en Bonucci kunnen alleen lange ballen spelen.quote:
Alles om maar niet te hoeven erkennen dat Ajax een topseizoen heeft gedraaid. Tja, het zit diep bij velen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Joh omdat Gijpie dat een keer heeft gezegd voor de grap, betekent het niet dat het waar is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja je zag vorige week ook dat de cv's prima aan de bal gelaten kunnen worden. Bonucci dacht bij ac milan ineens dat hij kon voetballen, maar dat is niet zijn kracht.
Maar dat wist je al bij het feit dat ze Feyenoord-supporter zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Na de eerste sprint uitvallen is nog beterquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:05 schreef Heeinz het volgende:
Het zou op zich ook wel prettig zijn als Ronaldo vandaag van de trap zou vallen
Facebooklinkjesquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:17 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=2175143522798696
Dat is m nietquote:
Met Emre Can Ajax wel inpakkenquote:
Je maakt hem gewoon.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Emre Can Ajax wel inpakken
Gewoon lekker bier drinken in de stad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:36 schreef Simmertje het volgende:
50 euro kaartje bekerfinale, die ga ik dus skippen. Belachelijke prijs.
Dit dus, hopelijk mooi weer zodat de BBQ naar buiten kan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:41 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Gewoon lekker bier drinken in de stad.
Dan ben je zeker niet in Mexicoquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:43 schreef PicoMMP het volgende:
Reed net rond met de Ajax marsch, allemaal duimpjes van mensen. Het leeft wel, veel Ajax-shirtjes ook
Dit is wel flink kansloosquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:43 schreef PicoMMP het volgende:
Reed net rond met de Ajax marsch, allemaal duimpjes van mensen. Het leeft wel, veel Ajax-shirtjes ook
Als iemand hier in Breda of bij mij thuis in Dordt door straat rijdt met open ramen en een of ander clublied (of welke andere muziek dan ook) dat er uit knalt, vind ik diegene per definitie een grote debielquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:51 schreef DenXD het volgende:
[..]
Laat iedereen eens in zijn of haar waarde.
Ik vind het wel heel erg leuk.![]()
Waarvan aktequote:Op dinsdag 16 april 2019 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als iemand hier in Breda of bij mij thuis in Dordt door straat rijdt met open ramen en een of ander clublied (of welke andere muziek dan ook) dat er uit knalt, vind ik diegene per definitie een grote debiel
Nee, vandaag even niet. Ik word gek van al die PSV-shirtjes daar. Echt iedereen loopt ermee rond.quote:
Denk je dat in Breda en Dordrecht niet bij elke individu die door de straat komt?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als iemand hier in Breda of bij mij thuis in Dordt door straat rijdt met open ramen en een of ander clublied (of welke andere muziek dan ook) dat er uit knalt, vind ik diegene per definitie een grote debiel
Chuckyyyyyy Lozanoooooquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, vandaag even niet. Ik word gek van al die PSV-shirtjes daar. Echt iedereen loopt ermee rond.
In dordrecht helaas wel, wil er ook zsm vandaan. Huis is helaas pas in 2020 klaar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:55 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Denk je dat in Breda en Dordrecht niet bij elke individu die door de straat komt?
Waarvan (koop)aktequote:Op dinsdag 16 april 2019 13:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In dordrecht helaas wel, wil er ook zsm vandaan. Huis is helaas pas in 2020 klaar.
Dan noem je ook een paar tokkiestedenquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Qua Dordrecht ben ik het best met je eens. Maar er zijn maar weinig steden waar ik het zo naar mijn zin kan hebben als in Breda. Iedere stad heeft zo zijn tokkies, maar Breda is in ieder geval geen Tilburg, Rotterdam, Den Haag of Utrechtquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan noem je ook een paar tokkiesteden![]()
Hier vlakbij de Arena vonden mensen het blijkbaar leuk.
Krentquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Wat denk je dat die halve finale gaat kosten?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Zelfde prijs bijna voor kwartfinale CL, maar hier gaat het om een fucking bekerfinale tegen Willem II. Het houdt een keertje op dit seizoen, daarnaast ben je die week ook nog zo'n 60 euro kwijt voor halve finale CL.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:55 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Denk je dat in Breda en Dordrecht niet bij elke individu die door de straat komt?
Kijk jongens, deze jongen gebruikt sos!quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:13 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ja hallo, kan je ook gewoon grammetje sos voor halen hoor.
WAT? kost dat maar 60 piek?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zelfde prijs bijna voor kwartfinale CL, maar hier gaat het om een fucking bekerfinale tegen Willem II. Het houdt een keertje op dit seizoen, daarnaast ben je die week ook nog zo'n 60 euro kwijt voor halve finale CL.
Ik gebruik heulmaal geen sos.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jongens, deze jongen gebruikt sos!
Op marktplaats wel jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:15 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
WAT? kost dat maar 60 piek?
Ik dacht altijd dat kaartjes voor de CL 250+ waren.....
Ik wilde je even confronteren met het feit dat het best kansloos is dat je zo te koop loopt met je drugsgebruik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef Liftdeur het volgende:
[..]![]()
Wat wil je nou eigenlijk bereiken?
te kooptquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je even confronteren met het feit dat het best kansloos is dat je zo te koopt loopt met je drugsgebruik.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
te koopt
HAHAHAHAHA
@:Caland
@:KingRoland
Omdat ik op de hoogte ben van de straatprijs van een grammetje cocaine en die hier (als grap) vermeld loop ik te koop met mijn drugsgebruik?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je even confronteren met het feit dat je best kansloos is dat je zo te koopt loopt met je drugsgebruik.
Ik sta met bier in mijn handen als profielfoto op Facebookquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je even confronteren met het feit dat het best kansloos is dat je zo te koop loopt met je drugsgebruik.
Madquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:29 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Omdat ik op de hoogte ben van de straatprijs van een grammetje cocaine en die hier (als grap) vermeld loop ik te koop met mijn drugsgebruik?
Ik ben jong geweest en zeker niet onschuldig, maar kan toch wel zeggen dat ik minstens 5 jaar niks door mijn neus geboord heb en dat ook nooit meer zal doen.
Zo goed? Sneu mannetje.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik sta met bier in mijn handen als profielfoto op Facebook
Je mag niet zeggen dat alcohol drugs isquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Uhu.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:29 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Omdat ik op de hoogte ben van de straatprijs van een grammetje cocaine en die hier (als grap) vermeld loop ik te koop met mijn drugsgebruik?
Ik ben jong geweest en zeker niet onschuldig, maar kan toch wel zeggen dat ik minstens 5 jaar niks door mijn neus geboord heb en dat ook nooit meer zal doen.
Zo goed? Sneu mannetje.
Ja dat weet iedereen die zo nu en dan wel eens buiten komt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb nog nooit coke gebruikt, maar volgens mij is het algemene kennis dat de prijs voor een gram rond de 50 euro is toch?
Ligt eraan waar je het kooptquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb nog nooit coke gebruikt, maar volgens mij is het algemene kennis dat de prijs voor een gram rond de 50 euro is toch?
Ah ik dacht met een piemel in je mondquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik bood gisteren een chick wat pep aan in een kroeg en toen werd ze mad want drugs is slecht voor jequote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je mag niet zeggen dat alcohol drugs is
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah ik dacht met een piemel in je mond
Drugs nodig hebben om meisjes in bed te krijgenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik bood gisteren een chick wat pep aan in een kroeg en toen werd ze mad want drugs is slecht voor je[ afbeelding ]
Vanavond inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Kan het nu weer over Ajax gaan? Er schijnt een wedstrijdje te zijn vanavond.
Maandagavond in een kroeg met pep?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik bood gisteren een chick wat pep aan in een kroeg en toen werd ze mad want drugs is slecht voor je[ afbeelding ]
Was een en al pure gunningzquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Drugs nodig hebben om meisjes in bed te krijgen
Niet je torso laten zien waardoor ze de vloer kunnen gaan dweilen
Ik ben er eigenlijk nog niet eens zo hyped voorquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Kan het nu weer over Ajax gaan? Er schijnt een wedstrijdje te zijn vanavond.
Jij bent de enige die er op in gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhu.
Dan kunnen we nu, als jij hopelijk genoeg gedeeld hebt over je drugsgebruik, weer over Ajax praten!
Knipoog van mijn kant is vaak voldoende om te scorenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Was een en al pure gunningz
+ misschien kreeg ik hoofd op de wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon niet over drugs.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Heeinz het volgende:
Allemaal offtopic hier omdat moderator GGMM begon
Ik ben wel vrij hyped moet ik zeggen, heb er echt vertrouwen inquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog niet eens zo hyped voorgek is dat wel voor zo'n uniek moment.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog niet eens zo hyped voorgek is dat wel voor zo'n uniek moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2019 14:36:08 ]
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij hyped moet ik zeggen, heb er echt vertrouwen in
Ik niet echt ook, zeker niet nu we Tagliafico missen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij hyped moet ik zeggen, heb er echt vertrouwen in
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook nietDat is toch wel in een kroeg met een tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja dat wel, maar gaat om het kampioenschap dus ja. Zal behalve bij mijn eigen potjes wel voor de tv hangen ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet echt ook, zeker niet nu we Tagliafico missen.
[..]
Dat is toch wel in een kroeg met een tv?
Vanavond hoef ik gelukkig niet te darten. Vorige week wel, maar de nummer 2 van de competitie met 8-2 in hun poepertjes gepakt dus eind goed al goedquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou letterlijk elke niet levensbedreigende verplichting afzeggen vanavond. Ajax niet kijken omdat je MOET darten
Ten eerste ga ik het wel kijken en ten tweede is het in teamverband.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou letterlijk elke niet levensbedreigende verplichting afzeggen vanavond. Ajax niet kijken omdat je MOET darten
Ajax is toch belangrijker dan zo'n dartskampioenschapje in de provincie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gaat om het kampioenschap dus ja. Zal behalve bij mijn eigen potjes wel voor de tv hangen ja.
Ja, maar een team laat je niet in de steek.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is toch belangrijker dan zo'n dartskampioenschapje in de provincie.
Potjes vaseline op de bar genotquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef Liftdeur het volgende:
Wij beginnen vanavond een half uur eerder met trainen en duiken daarna om half 9 lekker met zijn allen de kantine in.
En dan zeker snel naar het toilet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef Liftdeur het volgende:
Wij beginnen vanavond een half uur eerder met trainen en duiken daarna om half 9 lekker met zijn allen de kantine in.
Gewoon op de bar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:47 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En dan zeker snel naar het toilet?
Juventus 10x en die gingen 8x door. Heb je weinig aan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:56 schreef TLC het volgende:
Dat is toch een leuke statistiek hoor : Ajax speelde 3 keer eerder de eerste wedstrijd 1-1 in de kwartfinales, en steeds wisten ze een ronde verder te komen
Je hebt er verder niks aan vanavond maar toch
God zij met u vanavond.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef manny het volgende:
ik moet het volgen via de radio. Dat is wat betreft spanning helemaal dodelijk.
Radio luisteren deden we in de oorlogquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef manny het volgende:
Sterkte, dat is echt niet te doen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef manny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |