dan neem ik een ten hag ico voor zolang als hij trainer is.quote:
Valt mee ja, heb er net als tegen Real niet heel veel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:07 schreef Drekkoning het volgende:
Hoe zit het met de zenuwen jongens? Hier valt het nog mee.
Maar mocht Ajax als eerste scoren, dan ga ik het zwaar krijgen
bij 0 - 4 wel jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan neem ik een ten hag ico voor zolang als hij trainer is.
Toen had ik er gek genoeg meer vertrouwen in, ondanks dat onze uitgangspositie nu beter is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt mee ja, heb er net als tegen Real niet heel veel vertrouwen in.
ja, ik nam aan dat hij dat bedoelde.quote:
onjuiste aannamequote:Op dinsdag 16 april 2019 11:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja, ik nam aan dat hij dat bedoelde.
in dat geval ben je niet goed bij je knar.quote:
Was dat toen met Dani en Babangida?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:18 schreef TLC het volgende:
De laatste keer dat Ajax de halve finales wist te bereiken van de CL werd het thuis ook 1-1 tegen Atletico, om vervolgens uit met 2-3 te winnen, daar teken ik voor vanavond ook voor
atletico won thuis 2-0 en ging uit kansloos ten onderquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in dat geval ben je niet goed bij je knar.
Stiftte Baba niet de 2-3 binnen? Genot was datquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:21 schreef Simmertje het volgende:
Die heerlijke goal van Dani ja, mijn eerste CL die ik bewust heb meegemaakt.
Ajax > Atleticoquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
atletico won thuis 2-0 en ging uit kansloos ten onder
En dan toch de gemiddelde provincie fan straks:quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:26 schreef Bugno2 het volgende:
Bayern - Real - Juve - City - Barca/Liverpool
Prima Road to Glory
ik was bij die wedstrijdquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:18 schreef TLC het volgende:
De laatste keer dat Ajax de halve finales wist te bereiken van de CL werd het thuis ook 1-1 tegen Atletico, om vervolgens uit met 2-3 te winnen, daar teken ik voor vanavond ook voor
erge is nog, ik denk dat die gasten dat nog echt geloven ook.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En dan toch de gemiddelde provincie fan straks:
"SlEcHtStE BaYeRn eN ReAl iN JaReN, JuVe VeEl GeBlEsSeErDen, CiTy MoE dOoR kAmPiOeNsRaCe"
Daarom snap ik eigenlijk ook niet dat je nu niet meer de behoefte hebt om naar het stadion te gaanquote:
misschien nu wel maar 22 jaar ertussen wat minderquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daarom snap ik eigenlijk ook niet dat je nu niet meer de behoefte hebt om naar het stadion te gaan
Nee, Dani dus. Alle meisjes op mijn basisschool waren verliefd op hem.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:28 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Stiftte Baba niet de 2-3 binnen? Genot was dat
Kiko en Caminero goden
Dani maakte de 1-2, Hans.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, Dani dus. Alle meisjes op mijn basisschool waren verliefd op hem.
M-m-m-maar de tegenstanders van Ajax zijn allemaal heul slecht dit seizoenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:26 schreef Bugno2 het volgende:
Bayern - Real - Juve - City - Barca/Liverpool
Prima Road to Glory
Stuk voor stuk debielen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En dan toch de gemiddelde provincie fan straks:
"SlEcHtStE BaYeRn eN ReAl iN JaReN, JuVe VeEl GeBlEsSeErDen, CiTy MoE dOoR kAmPiOeNsRaCe"
Formaliteit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we anders vanavond eerst even afwachten?
Meteen al je uitkeringen erop.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Odds voor CL-winst van Ajax liggen tussen de 20 en de 33. Valt goed op te verdienen dus.
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:46 schreef fetX het volgende:
Ik wens jullie veel succes en plezier vanavond.
Je bent zelf onzekerquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:45 schreef Simmertje het volgende:
Emre Can onzeker
https://www.telegraaf.nl/(...)valler-voor-juventus
Als het allemaal zo twijfelachtig is dan is het misschien maar beter dat hij gewoon speelt hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
"Update: Emre Can lijkt wel gewoon beschikbaar"
de telegraaf ook zo te zien
Even van die kleine genieten ouwe reus.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik hoop inderdaad op veel plezier vanavond in Camp Nou.
Mijn zwager (Feyenoorder)quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
M-m-m-maar de tegenstanders van Ajax zijn allemaal heul slecht dit seizoen
Liverpool had er ook niet echt veel moeite mee om hem te laten gaan volgens mij.quote:
Laat me raden; de wanprestaties van zijn eigen club liggen vooral aan de KNJB?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mijn zwager (Feyenoorder)
"Als Ajax wint ligt het er gewoon aan dat Mandzukic en Chielinni niet mee doen. Ronaldo is uit vorm omdat hij geblesseerd is geweest."
Ik heb een lieve schoonfamilie, maar van voetbal begrijpen ze niet al te veel.
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
"Als Ajax wint ligt het er gewoon aan dat Mandzukic en Chielinni niet mee doen. Ronaldo is uit vorm omdat hij geblesseerd is geweest."
Wel belangrijk voor het spel van Juventus. Pjanic isoleer je makkelijk dan heb je verder geen voetballend vermogen om op te bouwen. Rugani en Bonucci kunnen alleen lange ballen spelen.quote:
Alles om maar niet te hoeven erkennen dat Ajax een topseizoen heeft gedraaid. Tja, het zit diep bij velen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Joh omdat Gijpie dat een keer heeft gezegd voor de grap, betekent het niet dat het waar is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja je zag vorige week ook dat de cv's prima aan de bal gelaten kunnen worden. Bonucci dacht bij ac milan ineens dat hij kon voetballen, maar dat is niet zijn kracht.
Maar dat wist je al bij het feit dat ze Feyenoord-supporter zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |