Moet jij weten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik sta met bier in mijn handen als profielfoto op Facebook
Je mag niet zeggen dat alcohol drugs isquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Uhu.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:29 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Omdat ik op de hoogte ben van de straatprijs van een grammetje cocaine en die hier (als grap) vermeld loop ik te koop met mijn drugsgebruik?
Ik ben jong geweest en zeker niet onschuldig, maar kan toch wel zeggen dat ik minstens 5 jaar niks door mijn neus geboord heb en dat ook nooit meer zal doen.
Zo goed? Sneu mannetje.
Ja dat weet iedereen die zo nu en dan wel eens buiten komt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb nog nooit coke gebruikt, maar volgens mij is het algemene kennis dat de prijs voor een gram rond de 50 euro is toch?
Ligt eraan waar je het kooptquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb nog nooit coke gebruikt, maar volgens mij is het algemene kennis dat de prijs voor een gram rond de 50 euro is toch?
Ah ik dacht met een piemel in je mondquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik bood gisteren een chick wat pep aan in een kroeg en toen werd ze mad want drugs is slecht voor jequote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je mag niet zeggen dat alcohol drugs is
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah ik dacht met een piemel in je mond
Drugs nodig hebben om meisjes in bed te krijgenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik bood gisteren een chick wat pep aan in een kroeg en toen werd ze mad want drugs is slecht voor je[ afbeelding ]
Vanavond inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Kan het nu weer over Ajax gaan? Er schijnt een wedstrijdje te zijn vanavond.
Maandagavond in een kroeg met pep?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik bood gisteren een chick wat pep aan in een kroeg en toen werd ze mad want drugs is slecht voor je[ afbeelding ]
Was een en al pure gunningzquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Drugs nodig hebben om meisjes in bed te krijgen
Niet je torso laten zien waardoor ze de vloer kunnen gaan dweilen
Ik ben er eigenlijk nog niet eens zo hyped voorquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Kan het nu weer over Ajax gaan? Er schijnt een wedstrijdje te zijn vanavond.
Jij bent de enige die er op in gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhu.
Dan kunnen we nu, als jij hopelijk genoeg gedeeld hebt over je drugsgebruik, weer over Ajax praten!
Knipoog van mijn kant is vaak voldoende om te scorenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Was een en al pure gunningz
+ misschien kreeg ik hoofd op de wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon niet over drugs.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Heeinz het volgende:
Allemaal offtopic hier omdat moderator GGMM begon
Ik ben wel vrij hyped moet ik zeggen, heb er echt vertrouwen inquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog niet eens zo hyped voorgek is dat wel voor zo'n uniek moment.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog niet eens zo hyped voorgek is dat wel voor zo'n uniek moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2019 14:36:08 ]
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij hyped moet ik zeggen, heb er echt vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |