Na de eerste sprint uitvallen is nog beterquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:05 schreef Heeinz het volgende:
Het zou op zich ook wel prettig zijn als Ronaldo vandaag van de trap zou vallen
Facebooklinkjesquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:17 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=2175143522798696
Dat is m nietquote:
Met Emre Can Ajax wel inpakkenquote:
Je maakt hem gewoon.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Emre Can Ajax wel inpakken
Gewoon lekker bier drinken in de stad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:36 schreef Simmertje het volgende:
50 euro kaartje bekerfinale, die ga ik dus skippen. Belachelijke prijs.
Dit dus, hopelijk mooi weer zodat de BBQ naar buiten kan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:41 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Gewoon lekker bier drinken in de stad.
Dan ben je zeker niet in Mexicoquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:43 schreef PicoMMP het volgende:
Reed net rond met de Ajax marsch, allemaal duimpjes van mensen. Het leeft wel, veel Ajax-shirtjes ook
Dit is wel flink kansloosquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:43 schreef PicoMMP het volgende:
Reed net rond met de Ajax marsch, allemaal duimpjes van mensen. Het leeft wel, veel Ajax-shirtjes ook
Als iemand hier in Breda of bij mij thuis in Dordt door straat rijdt met open ramen en een of ander clublied (of welke andere muziek dan ook) dat er uit knalt, vind ik diegene per definitie een grote debielquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:51 schreef DenXD het volgende:
[..]
Laat iedereen eens in zijn of haar waarde.
Ik vind het wel heel erg leuk.![]()
Waarvan aktequote:Op dinsdag 16 april 2019 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als iemand hier in Breda of bij mij thuis in Dordt door straat rijdt met open ramen en een of ander clublied (of welke andere muziek dan ook) dat er uit knalt, vind ik diegene per definitie een grote debiel
Nee, vandaag even niet. Ik word gek van al die PSV-shirtjes daar. Echt iedereen loopt ermee rond.quote:
Denk je dat in Breda en Dordrecht niet bij elke individu die door de straat komt?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als iemand hier in Breda of bij mij thuis in Dordt door straat rijdt met open ramen en een of ander clublied (of welke andere muziek dan ook) dat er uit knalt, vind ik diegene per definitie een grote debiel
Chuckyyyyyy Lozanoooooquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, vandaag even niet. Ik word gek van al die PSV-shirtjes daar. Echt iedereen loopt ermee rond.
In dordrecht helaas wel, wil er ook zsm vandaan. Huis is helaas pas in 2020 klaar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:55 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Denk je dat in Breda en Dordrecht niet bij elke individu die door de straat komt?
Waarvan (koop)aktequote:Op dinsdag 16 april 2019 13:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In dordrecht helaas wel, wil er ook zsm vandaan. Huis is helaas pas in 2020 klaar.
Dan noem je ook een paar tokkiestedenquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Qua Dordrecht ben ik het best met je eens. Maar er zijn maar weinig steden waar ik het zo naar mijn zin kan hebben als in Breda. Iedere stad heeft zo zijn tokkies, maar Breda is in ieder geval geen Tilburg, Rotterdam, Den Haag of Utrechtquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan noem je ook een paar tokkiesteden![]()
Hier vlakbij de Arena vonden mensen het blijkbaar leuk.
Krentquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Wat denk je dat die halve finale gaat kosten?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Zelfde prijs bijna voor kwartfinale CL, maar hier gaat het om een fucking bekerfinale tegen Willem II. Het houdt een keertje op dit seizoen, daarnaast ben je die week ook nog zo'n 60 euro kwijt voor halve finale CL.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:55 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Denk je dat in Breda en Dordrecht niet bij elke individu die door de straat komt?
Kijk jongens, deze jongen gebruikt sos!quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:13 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ja hallo, kan je ook gewoon grammetje sos voor halen hoor.
WAT? kost dat maar 60 piek?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zelfde prijs bijna voor kwartfinale CL, maar hier gaat het om een fucking bekerfinale tegen Willem II. Het houdt een keertje op dit seizoen, daarnaast ben je die week ook nog zo'n 60 euro kwijt voor halve finale CL.
Ik gebruik heulmaal geen sos.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jongens, deze jongen gebruikt sos!
Op marktplaats wel jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:15 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
WAT? kost dat maar 60 piek?
Ik dacht altijd dat kaartjes voor de CL 250+ waren.....
Ik wilde je even confronteren met het feit dat het best kansloos is dat je zo te koop loopt met je drugsgebruik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef Liftdeur het volgende:
[..]![]()
Wat wil je nou eigenlijk bereiken?
te kooptquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je even confronteren met het feit dat het best kansloos is dat je zo te koopt loopt met je drugsgebruik.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
te koopt
HAHAHAHAHA
@:Caland
@:KingRoland
Omdat ik op de hoogte ben van de straatprijs van een grammetje cocaine en die hier (als grap) vermeld loop ik te koop met mijn drugsgebruik?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je even confronteren met het feit dat je best kansloos is dat je zo te koopt loopt met je drugsgebruik.
Ik sta met bier in mijn handen als profielfoto op Facebookquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je even confronteren met het feit dat het best kansloos is dat je zo te koop loopt met je drugsgebruik.
Madquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:29 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Omdat ik op de hoogte ben van de straatprijs van een grammetje cocaine en die hier (als grap) vermeld loop ik te koop met mijn drugsgebruik?
Ik ben jong geweest en zeker niet onschuldig, maar kan toch wel zeggen dat ik minstens 5 jaar niks door mijn neus geboord heb en dat ook nooit meer zal doen.
Zo goed? Sneu mannetje.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik sta met bier in mijn handen als profielfoto op Facebook
Je mag niet zeggen dat alcohol drugs isquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Uhu.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:29 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Omdat ik op de hoogte ben van de straatprijs van een grammetje cocaine en die hier (als grap) vermeld loop ik te koop met mijn drugsgebruik?
Ik ben jong geweest en zeker niet onschuldig, maar kan toch wel zeggen dat ik minstens 5 jaar niks door mijn neus geboord heb en dat ook nooit meer zal doen.
Zo goed? Sneu mannetje.
Ja dat weet iedereen die zo nu en dan wel eens buiten komt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb nog nooit coke gebruikt, maar volgens mij is het algemene kennis dat de prijs voor een gram rond de 50 euro is toch?
Ligt eraan waar je het kooptquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb nog nooit coke gebruikt, maar volgens mij is het algemene kennis dat de prijs voor een gram rond de 50 euro is toch?
Ah ik dacht met een piemel in je mondquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik bood gisteren een chick wat pep aan in een kroeg en toen werd ze mad want drugs is slecht voor jequote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je mag niet zeggen dat alcohol drugs is
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah ik dacht met een piemel in je mond
Drugs nodig hebben om meisjes in bed te krijgenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik bood gisteren een chick wat pep aan in een kroeg en toen werd ze mad want drugs is slecht voor je[ afbeelding ]
Vanavond inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Kan het nu weer over Ajax gaan? Er schijnt een wedstrijdje te zijn vanavond.
Maandagavond in een kroeg met pep?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik bood gisteren een chick wat pep aan in een kroeg en toen werd ze mad want drugs is slecht voor je[ afbeelding ]
Was een en al pure gunningzquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Drugs nodig hebben om meisjes in bed te krijgen
Niet je torso laten zien waardoor ze de vloer kunnen gaan dweilen
Ik ben er eigenlijk nog niet eens zo hyped voorquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Kan het nu weer over Ajax gaan? Er schijnt een wedstrijdje te zijn vanavond.
Jij bent de enige die er op in gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhu.
Dan kunnen we nu, als jij hopelijk genoeg gedeeld hebt over je drugsgebruik, weer over Ajax praten!
Knipoog van mijn kant is vaak voldoende om te scorenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Was een en al pure gunningz
+ misschien kreeg ik hoofd op de wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon niet over drugs.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Heeinz het volgende:
Allemaal offtopic hier omdat moderator GGMM begon
Ik ben wel vrij hyped moet ik zeggen, heb er echt vertrouwen inquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog niet eens zo hyped voorgek is dat wel voor zo'n uniek moment.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog niet eens zo hyped voorgek is dat wel voor zo'n uniek moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2019 14:36:08 ]
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij hyped moet ik zeggen, heb er echt vertrouwen in
Ik niet echt ook, zeker niet nu we Tagliafico missen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij hyped moet ik zeggen, heb er echt vertrouwen in
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook nietDat is toch wel in een kroeg met een tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja dat wel, maar gaat om het kampioenschap dus ja. Zal behalve bij mijn eigen potjes wel voor de tv hangen ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet echt ook, zeker niet nu we Tagliafico missen.
[..]
Dat is toch wel in een kroeg met een tv?
Vanavond hoef ik gelukkig niet te darten. Vorige week wel, maar de nummer 2 van de competitie met 8-2 in hun poepertjes gepakt dus eind goed al goedquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou letterlijk elke niet levensbedreigende verplichting afzeggen vanavond. Ajax niet kijken omdat je MOET darten
Ten eerste ga ik het wel kijken en ten tweede is het in teamverband.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou letterlijk elke niet levensbedreigende verplichting afzeggen vanavond. Ajax niet kijken omdat je MOET darten
Ajax is toch belangrijker dan zo'n dartskampioenschapje in de provincie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gaat om het kampioenschap dus ja. Zal behalve bij mijn eigen potjes wel voor de tv hangen ja.
Ja, maar een team laat je niet in de steek.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is toch belangrijker dan zo'n dartskampioenschapje in de provincie.
Potjes vaseline op de bar genotquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef Liftdeur het volgende:
Wij beginnen vanavond een half uur eerder met trainen en duiken daarna om half 9 lekker met zijn allen de kantine in.
En dan zeker snel naar het toilet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef Liftdeur het volgende:
Wij beginnen vanavond een half uur eerder met trainen en duiken daarna om half 9 lekker met zijn allen de kantine in.
Gewoon op de bar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:47 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En dan zeker snel naar het toilet?
Juventus 10x en die gingen 8x door. Heb je weinig aan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:56 schreef TLC het volgende:
Dat is toch een leuke statistiek hoor : Ajax speelde 3 keer eerder de eerste wedstrijd 1-1 in de kwartfinales, en steeds wisten ze een ronde verder te komen
Je hebt er verder niks aan vanavond maar toch
God zij met u vanavond.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef manny het volgende:
ik moet het volgen via de radio. Dat is wat betreft spanning helemaal dodelijk.
Radio luisteren deden we in de oorlogquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef manny het volgende:
Sterkte, dat is echt niet te doen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef manny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |