Ik niet echt ook, zeker niet nu we Tagliafico missen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij hyped moet ik zeggen, heb er echt vertrouwen in
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook nietDat is toch wel in een kroeg met een tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja dat wel, maar gaat om het kampioenschap dus ja. Zal behalve bij mijn eigen potjes wel voor de tv hangen ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet echt ook, zeker niet nu we Tagliafico missen.
[..]
Dat is toch wel in een kroeg met een tv?
Vanavond hoef ik gelukkig niet te darten. Vorige week wel, maar de nummer 2 van de competitie met 8-2 in hun poepertjes gepakt dus eind goed al goedquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou letterlijk elke niet levensbedreigende verplichting afzeggen vanavond. Ajax niet kijken omdat je MOET darten
Ten eerste ga ik het wel kijken en ten tweede is het in teamverband.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou letterlijk elke niet levensbedreigende verplichting afzeggen vanavond. Ajax niet kijken omdat je MOET darten
Ajax is toch belangrijker dan zo'n dartskampioenschapje in de provincie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gaat om het kampioenschap dus ja. Zal behalve bij mijn eigen potjes wel voor de tv hangen ja.
Ja, maar een team laat je niet in de steek.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is toch belangrijker dan zo'n dartskampioenschapje in de provincie.
Potjes vaseline op de bar genotquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef Liftdeur het volgende:
Wij beginnen vanavond een half uur eerder met trainen en duiken daarna om half 9 lekker met zijn allen de kantine in.
En dan zeker snel naar het toilet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef Liftdeur het volgende:
Wij beginnen vanavond een half uur eerder met trainen en duiken daarna om half 9 lekker met zijn allen de kantine in.
Gewoon op de bar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:47 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En dan zeker snel naar het toilet?
Juventus 10x en die gingen 8x door. Heb je weinig aan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:56 schreef TLC het volgende:
Dat is toch een leuke statistiek hoor : Ajax speelde 3 keer eerder de eerste wedstrijd 1-1 in de kwartfinales, en steeds wisten ze een ronde verder te komen
Je hebt er verder niks aan vanavond maar toch
God zij met u vanavond.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef manny het volgende:
ik moet het volgen via de radio. Dat is wat betreft spanning helemaal dodelijk.
Radio luisteren deden we in de oorlogquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef manny het volgende:
Sterkte, dat is echt niet te doen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef manny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |