Na de eerste sprint uitvallen is nog beterquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:05 schreef Heeinz het volgende:
Het zou op zich ook wel prettig zijn als Ronaldo vandaag van de trap zou vallen
Facebooklinkjesquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:17 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=2175143522798696
Dat is m nietquote:
Met Emre Can Ajax wel inpakkenquote:
Je maakt hem gewoon.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Emre Can Ajax wel inpakken
Gewoon lekker bier drinken in de stad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:36 schreef Simmertje het volgende:
50 euro kaartje bekerfinale, die ga ik dus skippen. Belachelijke prijs.
Dit dus, hopelijk mooi weer zodat de BBQ naar buiten kan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:41 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Gewoon lekker bier drinken in de stad.
Dan ben je zeker niet in Mexicoquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:43 schreef PicoMMP het volgende:
Reed net rond met de Ajax marsch, allemaal duimpjes van mensen. Het leeft wel, veel Ajax-shirtjes ook
Dit is wel flink kansloosquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:43 schreef PicoMMP het volgende:
Reed net rond met de Ajax marsch, allemaal duimpjes van mensen. Het leeft wel, veel Ajax-shirtjes ook
Als iemand hier in Breda of bij mij thuis in Dordt door straat rijdt met open ramen en een of ander clublied (of welke andere muziek dan ook) dat er uit knalt, vind ik diegene per definitie een grote debielquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:51 schreef DenXD het volgende:
[..]
Laat iedereen eens in zijn of haar waarde.
Ik vind het wel heel erg leuk.![]()
Waarvan aktequote:Op dinsdag 16 april 2019 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als iemand hier in Breda of bij mij thuis in Dordt door straat rijdt met open ramen en een of ander clublied (of welke andere muziek dan ook) dat er uit knalt, vind ik diegene per definitie een grote debiel
Nee, vandaag even niet. Ik word gek van al die PSV-shirtjes daar. Echt iedereen loopt ermee rond.quote:
Denk je dat in Breda en Dordrecht niet bij elke individu die door de straat komt?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als iemand hier in Breda of bij mij thuis in Dordt door straat rijdt met open ramen en een of ander clublied (of welke andere muziek dan ook) dat er uit knalt, vind ik diegene per definitie een grote debiel
Chuckyyyyyy Lozanoooooquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, vandaag even niet. Ik word gek van al die PSV-shirtjes daar. Echt iedereen loopt ermee rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |