Elk jaar wel een aantal dramatische aankopen sinds 95 . Ze leren ermee levenquote:
Wie in 95 dan?quote:Op maandag 15 april 2019 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elk jaar wel een aantal dramatische aankopen sinds 95 . Ze leren ermee leven
Hayden Foxe, Christopher Kanu, Andriy Demchenko, Marcio Santosquote:
Ekkie is best goed. De Wit lijkt me niet veel. Magallan moeten we nog even afwachten.quote:Op maandag 15 april 2019 15:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu Ekkelenkamp, De Wit en Maggelsjan
Waarom is Ekkie goed ? En Maggellan ga je niet veel beter maken , kon in Argentinië al weinig goed doen.quote:Op maandag 15 april 2019 17:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ekkie is best goed. De Wit lijkt me niet veel. Magallan moeten we nog even afwachten.
Ekkie is een kennis van me, dus die is gewoon best goed.quote:Op maandag 15 april 2019 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom is Ekkie goed ? En Maggellan ga je niet veel beter maken , kon in Argentinië al weinig goed doen.
Want al je kennissen zijn goede voetballers?quote:Op maandag 15 april 2019 18:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ekkie is een kennis van me, dus die is gewoon best goed.
Magallan heeft desondanks de finale van de Copa gespeeld en te weinig bij Ajax om er echt een oordeel aan te hangen.
Ja Oleguer heeft ook een CL finale gespeeld . Neemt niet weg dat die daar een zwakke schakel was en hij eigenlijk alleen maar functioneert als die echt een man moet dekken zonder open ruimtes in zijn rug . Voetballend is het ook een ramp.quote:Op maandag 15 april 2019 18:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ekkie is een kennis van me, dus die is gewoon best goed.
Magallan heeft desondanks de finale van de Copa gespeeld en te weinig bij Ajax om er echt een oordeel aan te hangen.
Ja. Moet hem hypen op internet, snap je?quote:Op maandag 15 april 2019 18:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Want al je kennissen zijn goede voetballers?
We hebben ook Daley Blind rondlopen. Denk niet dat Magallan veel slechter is.quote:Op maandag 15 april 2019 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Oleguer heeft ook een CL finale gespeeld . Neemt niet weg dat die daar een zwakke schakel was en hij eigenlijk alleen maar functioneert als die echt een man moet dekken zonder open ruimtes in zijn rug . Voetballend is het ook een ramp.
Ach Daley kan gelukkig wel een pass over 10 meter geven onder druk ipv dat ie de bal gelijk de tribune in rostquote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We hebben ook Daley Blind rondlopen. Denk niet dat Magallan veel slechter is.
Dat is hij wel, helaas.quote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blind speelt inderdaad echt prima. Vooral zijn slimmigheid bevalt mij goed.quote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap de kritiek niet zo op Daley, speelt echt een prima seizoen. Magallan mag zijn veters nog niet eens strikken.
Ben ook erg blij met Blind.quote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap de kritiek niet zo op Daley, speelt echt een prima seizoen. Magallan mag zijn veters nog niet eens strikken.
En Tadic was matig tegen Juventus, de wedstrijd tegen Real zou de norm moeten zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ligt ook aan de verdedigers van Juventus,quote:Op maandag 15 april 2019 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
En Tadic was matig tegen Juventus, de wedstrijd tegen Real zou de norm moeten zijn.
Wat is er nou weer mis geweest met Oleguer bij Ajax?quote:Op maandag 15 april 2019 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Oleguer heeft ook een CL finale gespeeld . Neemt niet weg dat die daar een zwakke schakel was en hij eigenlijk alleen maar functioneert als die echt een man moet dekken zonder open ruimtes in zijn rug . Voetballend is het ook een ramp.
Onze vrijheidsstrijderquote:Op maandag 15 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis geweest met Oleguer bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |