SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattig ditquote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Komende twee wedstrijden verliezen en het is een mislukt seizoen.
quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Nee hoor, als Juve in t weekend wel wint van Fiorentina zijn ze wederom Italiaans kampioen.quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Hoop doet leven.quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Niet als PSV ook de komende twee wedstrijden verliest.quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 15-04-2019 om 20:30:48Training voorbij. Frenkie de Jong heeft hele sessie mee kunnen doen en lijkt klaar voor de return morgen. Nog iets meer dan 24 uur tot de aftrap. #Ajax https://t.co/ERcCeXu9lW reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Hij is een Turijn?quote:Op maandag 15 april 2019 21:22 schreef franklop het volgende:
Valentijn is een Turijn. Daar gaat het mis.
Is in Turijn uiteraardquote:Op maandag 15 april 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is een Turijn?
Chiellini en Mandzukic trouwens er niet bij morgen. Costa maximaal een half uur.
Seizoen om snel te vergeten inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Gezellig voetbalwedstrijdje kijkenquote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
In de buurt van Turijn heeft de politie twee bussen gestopt met 54 Ajax-supporters. Ze hadden onder meer boksbeugels, rookbommen en voetzoekers bij zich. De voetbalfans zijn niet gearresteerd, maar worden morgenochtend het land uit gezet.
Daardoor missen ze de wedstrijd. Morgenavond speelt Ajax in de kwartfinale van de Champions League de uitwedstrijd tegen Juventus.
De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini zegt dat niemand naar Italië mag komen om wanorde te creëren. "Gewelddadige mensen mogen niet onze stadions en steden binnenkomen", meldt hij op Twitter.
wat een land. dat een minister zich gaat bemoeien met een paar touristen.quote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
In de buurt van Turijn heeft de politie twee bussen gestopt met 54 Ajax-supporters. Ze hadden onder meer boksbeugels, rookbommen en voetzoekers bij zich. De voetbalfans zijn niet gearresteerd, maar worden morgenochtend het land uit gezet.
Daardoor missen ze de wedstrijd. Morgenavond speelt Ajax in de kwartfinale van de Champions League de uitwedstrijd tegen Juventus.
De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini zegt dat niemand naar Italië mag komen om wanorde te creëren. "Gewelddadige mensen mogen niet onze stadions en steden binnenkomen", meldt hij op Twitter.
Bemoeien is wel een groot woord voor wat roepen op Twitter.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef manny het volgende:
[..]
wat een land. dat een minister zich gaat bemoeien met een paar touristen.
Ja lekker massamoord plegen. Lekker bezig pik.quote:Op maandag 15 april 2019 22:23 schreef Monolith het volgende:
En terecht, al kun je zo'n bus gewoon beter gelijk een ravijn in duwen.
Hoe verzin je het ook weerquote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
De grootste mongool van deze site zit op Harvard, dus weet niet wat je precies wil zeggen?quote:Op maandag 15 april 2019 22:29 schreef Marsenal het volgende:
Dat je ook twee bussen van die gasten een volle dag voor de wedstrijd zo van de weg af kan plukken, die hebben ook niet op Harvard gezeten
Bron: twee Mexicanenquote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
@klaasweetallesquote:Op maandag 15 april 2019 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grootste mongool van deze site zit op Harvard, dus weet niet wat je precies wil zeggen?
Ik verwacht er nog steeds niets van, dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Hoe meer ik er aan denk, hoe meer ik de spanning begin te voelen
Hoop dat ik voor de halve finale ook weer kaarten kan krijgen
Keane is denk ik lastiger te verdedigen dan de meer statische Mandzukic... al zou Mandzukic morgen denk ik nuttiger voor het spel van Juve zijn geweest dan vorige week in Amsterdam toen ze op de counter gokten.quote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Can kan dus wel spelen. Costa twijfelgevalletje. Kean zal wel starten dan. Wordt ook een flinke kluif.
Dit, ik ben nu nog niet nerveus omdat ik er eigenlijk vanuit gaan dat we het niet redden... dat wordt pas anders als we morgen op voorsprong komenquote:Op maandag 15 april 2019 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwacht er nog steeds niets van, dus het kan alleen maar meevallen.
Matthijs de Ligt, Daley Blind, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Lasse Schöne en Frenkie de Jong moeten op hun tellen passen. Als zij dinsdag een kaart krijgen in het uitduel met Juventus, dan zijn ze geschorst voor de eerste wedstrijd van een mogelijke halve finale van hun ploeg in de Champions League. Kan wel een probleempje worden.quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Hoe meer ik er aan denk, hoe meer ik de spanning begin te voelen
Hoop dat ik voor de halve finale ook weer kaarten kan krijgen
Gelukkig is Tagliafico er sowieso bijquote:Op maandag 15 april 2019 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Matthijs de Ligt, Daley Blind, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Lasse Schöne en Frenkie de Jong moeten op hun tellen passen. Als zij dinsdag een kaart krijgen in het uitduel met Juventus, dan zijn ze geschorst voor de eerste wedstrijd van een mogelijke halve finale van hun ploeg in de Champions League. Kan wel een probleempje worden.
Jaquote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Heeinz het volgende:
Zou een gele kaart nu ook betekenen dat ze bij voorrondes volgend seizoen de eerste wedstrijd geschorst zijn? Niet dat ze er allemaal überhaupt nog bij zullen zijn, maar toch
Wordt toch kwijtgescholden na kwartfinales?quote:Op maandag 15 april 2019 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Matthijs de Ligt, Daley Blind, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Lasse Schöne en Frenkie de Jong moeten op hun tellen passen. Als zij dinsdag een kaart krijgen in het uitduel met Juventus, dan zijn ze geschorst voor de eerste wedstrijd van een mogelijke halve finale van hun ploeg in de Champions League. Kan wel een probleempje worden.
Een kaart die nog staat wel, maar een schorsing niet. Dus als een van hen nu een kaart pakt, is die er niet bij omdat hij dan een schorsing heeft.quote:Op maandag 15 april 2019 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wordt toch kwijtgescholden na kwartfinales?
quote:Op maandag 15 april 2019 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grootste mongool van deze site zit op Harvard, dus weet niet wat je precies wil zeggen?
quote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef klaasweetalles het volgende: de mona lisa hangt die in de notre dame?
quote:
Gun het hem zeker. Alleen de ruimtes achterin zijn te klein voor een type huntelaarquote:Op maandag 15 april 2019 22:47 schreef dokter.knakworst het volgende:
Ik gun Huntelaar ook wel speelminuten na afgelopen zaterdag
Ik denk direct na de 2-2.quote:Op maandag 15 april 2019 23:22 schreef TLC het volgende:
Hoe snel zal morgen dat stadion in Turijn leeglopen ?![]()
Ja bedankt man, straks krijg ik weer een tag van die dwaas dat ik kapoet moet ofzo.quote:
Okequote:Op maandag 15 april 2019 23:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Toch heb ik het idee dat als we deze ronde uitgeschakeld worden, ik meer teleurgesteld ben dan tijdens de return in Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |