quote:Op maandag 8 april 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik draag graag een post aan van ene @:Ajacied422
[..]
[..]
This aged well.
quote:Op maandag 8 april 2019 20:14 schreef BijzonderSuf het volgende:
HALLO HALLO DIT IS EEN LEGENDARISCHE POST
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
quote:Op woensdag 12 september 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Terechte uitslag. In Nederland wordt elke Ajacied gehyped maar wereldwijd is Lozano toch echt HET aanstormend talent.
Zo ook Gutierrez. In Nederland komt iedereen spontaan klaar van Frenkie de Jong maar in het buitenland kent echt niemand die gozer. Who is Frenkie? Voornamelijk met dank aan de Nederlandse media die masturberend 20x een pass van Ziyech herhalen.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:53 schreef bombmannl het volgende:
https://mobile.twitter.com/wimhordijk1/status/1068593384930123776
Eerste bedreiging richting Johan is ook al de wereld ingeslingerd...
Klopt, die is later verwijderd.quote:
Iedereen zag toch wel dat dat een lemming wasquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.
Wees eerlijk Calandquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen zag toch wel dat dat een lemming was
quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand die post van Elan nog waarin hij zei naar Feyenoord te gaan, terwijl er geen wedstrijd was oid? Of een bepaalde zijde niet open ofzo. Weet niet precies meer.
@:onlogisch jij misschien?
twitter:0nlogisch twitterde op donderdag 16-08-2018 om 20:28:32Hier wilde Elan dus gaan staan @alaphilippe__ https://t.co/YzAaZgjfOF reageer retweet
Goede UI heeft dat twitteraccount.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]twitter:0nlogisch twitterde op donderdag 16-08-2018 om 20:28:32Hier wilde Elan dus gaan staan @:alaphilippe__ https://t.co/YzAaZgjfOF reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh, wie weet verliest Ajax nog punten, maar momenteel moet PSV zich richten op dat verschil in doelpunten. En ik zie ze dat eigenlijk al in de komende twee wedstrijden wegpoetsen. Dertien goals valt nog mee en ik denk dat vooral ADO het wel best vind, wetende dat ze indirect Ajax helpen als ze het PSV lastig gaan maken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan iemand niet verbieden zwakzinnig te zijn.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:00 schreef Heeinz het volgende:
IK HEB INEENS ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat gaat ze nog tegenvallen, 'even' winnen van Juventus is eigen huis
Wedden dat ajax met hun grote bek vanavond huilie doet over bijvoorbeeld verkeerde beslissingen van de scheidsrechter waardoor ze hebben verloren?
Klacht: de grote muil van ajax
quote:Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik hoef mij nergens voor in te dekken. Juve is in alles vele malen sterker dan Ajax.
In 99/100 wedstrijden zou Juve na morgen gewoon door zijn.
Maar zoals ik al zei, en dat is geen indekken, kan het best gebeuren dat Akax weer weet te stunten en toch door weet te gaan.
Gelijk in Amsterdam was al slecht van Juve maar uitschakeling zou echt een vernedering zijn.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax kan best eens stunten in Turijn, maar die gaan nooit van hun leven Juventus scheel tikken.
[..]
Dat krijg je met arrogante ajacieden die de wedstrijd niet eens kijken.
quote:
eerlijk is eerlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet zo veel. Ajax is echt heel erg goed momenteel.
De usual suspects natuurlijk, City, Real etc. Maar ik denk dat Ajax zomaar naar de halve finale door kan stoten wanneer ze dit niveau vast houden.
Wat een forumbeestquote:
2 seconden later: 4-3quote:
ik ga toch heel anders naar zo'n jongen kijken nuquote:Op woensdag 17 april 2019 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een forumbeest
Net deze ook al
[..]
2 seconden later: 4-3
Misschien kan Onlogisch even vertellen of Ajax de finale haalt.
Die halen ze. Messi sloopt ze daar wel met een hattrick.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een forumbeest
Net deze ook al
[..]
2 seconden later: 4-3
Misschien kan Onlogisch even vertellen of Ajax de finale haalt.
Als dit precies zo gebeurt neem ik een half jaar lang een Angerfist (quote:Op woensdag 17 april 2019 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die halen ze. Messi sloopt ze daar wel met een hattrick.
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM
@:KingRoland
@:Scrummie2.0
@:Tarado
@:Buitendam
@:Lange_Lans
@:KnutdeIJsbeer
@:Saind
@:RensAjacied
@:Jojoortje
@:AFCNiels
@:Coco.
@:Doublepain
@:JanCees
[ afbeelding ]
Ik ben teleurgesteld dat ik niet in dit lijstje sta maar wil je toch complimenteren met je take.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM
@:KingRoland
@:Scrummie2.0
@:Tarado
@:Buitendam
@:Lange_Lans
@:KnutdeIJsbeer
@:Saind
@:RensAjacied
@:Jojoortje
@:AFCNiels
@:Coco.
@:Doublepain
@:JanCees
[ afbeelding ]
Ik zag dat ik je niet had meegenomen in het lijstje, @haags_kwartiertje en @Sked voelen je pijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld dat ik niet in dit lijstje sta maar wil je toch complimenteren met je take.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag dat ik je niet had meegenomen in het lijstje, @:haags_kwartiertje en @:Sked voelen je pijn.
Toen ik het zag, wilde ik je eerst alsnog taggen maar dan voel ik mij zo'n attentionwhore. Anyway, ik ben blij dat je het nu alsnog eigenhandig hebt gelezen
#Liefdagboek
Wees blij dat je er niet bijstaat.. dat zou alleen maar een teken zijn dat je je halve leven vergooit op dit onbeduidende forumpjequote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld dat ik niet in dit lijstje sta maar wil je toch complimenteren met je take.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |