Nee bedankt. Maar ik heb getwijfeld (behalve over Magallan natuurlijk), zo erg is hetquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Jullie mogen Labyad, Kristensen en Magallan wel hebben.
Ach dat is ook wel inherent aan het IQ van de gemiddelde supporter, de ene keer is het hosanna en dan andere keer is het driewerf kut.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Spelers als Kelly nu al afschrijven is ook wel een nieuwe mijlpaal van mokerdom he.
Zouden alledrie basisspelers zijn bij dit Feyenoord.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee bedankt. Maar ik heb getwijfeld (behalve over Magallan natuurlijk), zo erg is het
Dat bepaalt Stam wel ff.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden alledrie basisspelers zijn bij dit Feyenoord.
Haha ok.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad inderdaad, maar bah wat vind ik dat een baggerventje. Betwijfel of hij ook echt een versterking zou zijn, ik zie liever Kökcu op zijn plek doorbreken. Dus imo liever niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat Kristensen wel subtop Eredivisie is, past duidelijk niet in de speelstijl van Ajax maar kan bij een Feyenoord/AZ best leuk draven op de flanken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Labyad inderdaad, maar bah wat vind ik dat een baggerventje. Betwijfel of hij ook echt een versterking zou zijn, ik zie liever Kökcu op zijn plek doorbreken. Dus imo liever niet.
Kristensen en Magallan niet. Kristensen is gewoon echt geen goede speler, duidelijk middenmoot Eredivisie. Het verbaast mij persoonlijk dat Ajax hem nog niet heeft opgegeven. Magallan past prima tussen ons circus achterin met jongens als vBeek en vdHeijden maar ik zie dan liever nog vBeek dan Magallan ook
Meer iets voor Utr/AZ/Vitesse.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat Kristensen wel subtop Eredivisie is, past duidelijk niet in de speelstijl van Ajax maar kan bij een Feyenoord/AZ best leuk draven op de flanken.
Als die de kop in t zand gooit kan je net zo goed Van Beukering ophalen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV wil overigens maar liefst negen miljoen bieden voor Berghuis.
Berghuis blijft dus gewoon.
Als je het geld niet hebt, moet je ook niet aan tafel willen schuiven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor dat geld mogen ze Larsson wel hebben. Wie weer trappen ze er in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Constateren dat hij vooralsnog geen indruk maakt is wat anders dan hem afschrijven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Spelers als Kelly nu al afschrijven is ook wel een nieuwe mijlpaal van mokerdom he.
Kristensen kan nog veel leren van toppers als Blind en Veltman. Die kan beter bij Ajax blijven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat Kristensen wel subtop Eredivisie is, past duidelijk niet in de speelstijl van Ajax maar kan bij een Feyenoord/AZ best leuk draven op de flanken.
Blind is inderdaad een topper, Veltman vind ik niet zo geweldig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:09 schreef Oldground het volgende:
[..]
Kristensen kan nog veel leren van toppers als Blind en Veltman. Die kan beter bij Ajax blijven.
Svensson is echt zoveel beter dan Kristensen, wat een bizarre uitspraak. Dumfries is eerder te vervangen door Kristensen dan Svensson.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zegt ie dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:35 schreef Max23 het volgende:
Van Bommel gaat ervan uit dat Berghuis misschien voor dinsdag al bij PSV zit
PSV heeft het geld wel maar Berghuis is niet meer dan dat waard. 9 is al te veel. 4-5 miljoen max. Eventueel doorverkoop percentage daar kunnen we nog wel over onderhandelen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:45 schreef Oldground het volgende:
[..]
Als je het geld niet hebt, moet je ook niet aan tafel willen schuiven.
Dat ze deze energie maar zouden steken in de zoektocht naar een verdediger.quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Beschikt PSV tegen Basel al over Berghuis? 'Dat zou zomaar kunnen' - https://nos.nl/l/2293962
Feyenoord heeft Berghuis voor 7 miljoen gekocht, waarom zou men er geld op toeleggen, op iemand die je beste spelers is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV heeft het geld wel maar Berghuis is niet meer dan dat waard. 9 is al te veel. 4-5 miljoen max. Eventueel doorverkoop percentage daar kunnen we nog wel over onderhandelen.
Wanneer je als speler de bank warm houdt bij Reading ben je technisch gezien natuurlijk al afgeschreven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tuurlijk moet ie eerst de kans krijgen, maar vooralsnog lijkt het er sterk op dat het gehandicapte broertje van Clasie een masker op heeft gezet. Ondertussen zul je zien dat de Claasbaas de pannen van het dak gaat spelen in Alkmaar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zie de paus zich eerder bekeren tot de islam.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
Het is gewoon hopen dat Haps een heel seizoen heel blijft.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie de paus zich eerder bekeren tot de islam.
Hebben we ook talent voor, defecte spelers kopen/houden.
De jorg wordt ook met elke blessure 5 miljoen minder waard, staat nu al op -12.
Koning Dirksland tussenpaus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf wil Feyenoord Robert Eenhoorn benaderen voor de rol van nieuwe Algemeen Directeur, maar weten ze nog niet of hij wil.
Ook zou het kunnen dat Eenhoorn pas in 2020 beschikbaar is, en Feyenoord zou dan bereid zijn daarop te wachten.
Man man man.
Klopt. Bij die 2e counter kwam hij er goed bij, om vervolgens het duel te verliezen. Counter goals tegen hebben natuurlijk ook met je middenveld te maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Kokcu is wel echt een heerlijke voetballer. Telkens tussen de linies lopen, telkens oog voor de voorwaartse oplossing en enorm veel creativiteit.
Kelly laat nog niet zien wat hij kan brengen op '6',als enige CVM mist hij fysieke kracht. Denk dat Tapia hetzelfde wel kan brengen, voetballend gezien, en meer fysieke kracht mee brengt. Kelly naast Kokcu op het middenveld, als '8',past hem misschien wel beter.
Ik denk dat ze hem al benaderd hebben. Waarom zouden ze anders Jan de Jong ineens wegsturen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf wil Feyenoord Robert Eenhoorn benaderen voor de rol van nieuwe Algemeen Directeur, maar weten ze nog niet of hij wil.
Ook zou het kunnen dat Eenhoorn pas in 2020 beschikbaar is, en Feyenoord zou dan bereid zijn daarop te wachten.
Man man man.
Dat kan ook. Als PSV 15 miljoen betaalt dan is hij weg.quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:35 schreef Max23 het volgende:
Van Bommel gaat ervan uit dat Berghuis misschien voor dinsdag al bij PSV zit
Dat hoop ik, maar niets wijst daar vooralsnog op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem al benaderd hebben. Waarom zouden ze anders Jan de Jong ineens wegsturen?
Misschien is Jan de Jong zelf wel opgestapt. Hoop dat hij snel zijn boekje op doet(zal wel niet). Volgens mij stinkt het gigantisch bij Feyenoord achter de schermen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem al benaderd hebben. Waarom zouden ze anders Jan de Jong ineens wegsturen?
Volgens Vi, het AD en de Telegraaf is hij ontslagen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Misschien is Jan de Jong zelf wel opgestapt. Hoop dat hij snel zijn boekje op doet(zal wel niet). Volgens mij stinkt het gigantisch bij Feyenoord achter de schermen.
Boeiend, die is weg.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo lees ben ik tot nu toe geneigd de kant van Jan de Jong te kiezen.
Ben jij wel goed snik?quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV heeft het geld wel maar Berghuis is niet meer dan dat waard. 9 is al te veel. 4-5 miljoen max. Eventueel doorverkoop percentage daar kunnen we nog wel over onderhandelen.
Inderdaad. Het gaat inmiddels erg op bedelen lijken. Ik dacht dat ze daar in Eindhoven niet zo van gediend waren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:13 schreef fetX het volgende:
Nee, dat is hij niet. PSV spelers zijn allemaal miljoenen waard, maar ongeveer de beste rechtsbuiten van de Eredivisie die voor 7 miljoen is aangetrokken, is 4/5 miljoen waard![]()
Ze moeten gewoon 15-20 miljoen op tafel leggen. Anders kunnen ze lekker wegblijven.
Burger viel gister wel goed in, ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hansson en Berghuis op de flanken zorgt in elk geval voor hetzelfde kutvoetbal als vorig jaar. Larsson is natuurlijk 10 klassen beter dan Hansson maar verder hetzelfde; constant naar binnentrekken en Berghuis hetzelfde.
Gister kwam die Azarkan erin en direct was er diepgang en kreeg je ruimtes om te voetballen, linies verder uit elkaar, etc. Als Berghuis blijft, moet ie dus naar het middenveld, zodat Larsson op links kan blijven, anders blijf je dus met 2 naar binnentrekkende spelers lopen.
Ik vond Burger overigens echt wel goed invallen gister, maar daar zal wel niemand het mee eens zijn hier
Eens, maar de bal sprong ook wel iets te vaak ver van z'n voeten waardoor ie in de duels kwam. Die duels gingen dan wel weer vaak goed of leverden een vrije trap op, maar het komt de snelheid van het spel niet ten goede.quote:
Als Berghuis weg wil, moet je em laten gaan. Als ie dwars wil liggen gaat ie dwars liggen en dan gaat ie je seizoen verpesten. Ook vanaf de bank jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:24 schreef Calciumdude het volgende:
je kan blijven ouwehoeren over waarde maar zolang een speler een contract heeft voor meedere jaren is het de verkopende club die bepaald wat de vraagprijs is..
tenzij er iets over in het contract staat.
wil je niet betalen ? prima , dan is daar de deur , maar kap dan met al die onzin in de media..
wat een gedoe..
en Berghuis is gewoon al weg , dat zei ie min of meer in zijn eerste interview al..
hij kon nog niets over zijn toekomst zeggen, mooie woorden als je intentie is om te blijven met een nog twee jaar doorlopend contract..
zal wel allemaal bij het spel horen
Fatsoenlijke professionals zetten zich daar gewoon overheen. Jørgensen had anderhalf jaar geleden ook graag weggewild volgens mij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Berghuis weg wil, moet je em laten gaan. Als ie dwars wil liggen gaat ie dwars liggen en dan gaat ie je seizoen verpesten. Ook vanaf de bank ja
die heeft sindsdien ook geen fatsoenlijk seizoen meer gedraaid..quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke professionals zetten zich daar gewoon overheen. Jørgensen had anderhalf jaar geleden ook graag weggewild volgens mij.
De vraag is of Berghuis zo professioneel is.
En dan lekker het fooitje van PSV accepteren zeker?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Berghuis weg wil, moet je em laten gaan. Als ie dwars wil liggen gaat ie dwars liggen en dan gaat ie je seizoen verpesten. Ook vanaf de bank ja
Nwoaaah..quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zonde dat die pot van zaterdag nergens te zien is.
is er al een bod van PSV dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke professionals zetten zich daar gewoon overheen. Jørgensen had anderhalf jaar geleden ook graag weggewild volgens mij.
De vraag is of Berghuis zo professioneel is.
met je eensquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is onzin dat je een speler altijd moet laten gaan als ie weg wil.
8 a 9 miljoen zingt rond. Geen idee hoe concreet.quote:
hopen dat de speler de boel op scherp zet om weg te kunnen via een arbitrage zaakquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:18 schreef PIETR het volgende:
Een nee horen en dan de helft van de vraagprijs bieden en dan denken dat het wel snel rond komt. Wat is daar de logica van?
om van Feyenoord naar PSV te gaan? Dat wordt een moeilijkequote:Op donderdag 18 juli 2019 11:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hopen dat de speler de boel op scherp zet om weg te kunnen via een arbitrage zaak
Onderhandelen heet dat. Of leg jij voor de Coolsingel tijdens een potje Feyenoord monopoly ook gelijk de vraagprijs neer?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:18 schreef PIETR het volgende:
Een nee horen en dan de helft van de vraagprijs bieden en dan denken dat het wel snel rond komt. Wat is daar de logica van?
Ik denk inderdaad dat we een pitbull missen op het middenveld. KEA was wat dat betreft in het kampioensjaar echt de motor van de ploeg in mijn ogen en Vilhena verdoezelde een hoop door zijn fysieke spel daar. Nu heb je daar een krielkip lopen. Tapia zou een veel betere oplossing kunnen zijn als VM.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:08 schreef Calciumdude het volgende:
...
het viel mij gisteren op dat we de agressiviteit van Vilhena (en in mindere mate Clasie) missen , er is niemand die een bal afpakt in de duels op het middenveld, of uberhaupt de duels aangaat..
hoe die Kelly bij het doelpunt werd weggezet was gewoon lachwekkend
...
Zou gewoon een appie sturen naar die gast van PSV:quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Onderhandelen heet dat. Of leg jij voor de Coolsingel tijdens een potje Feyenoord monopoly ook gelijk de vraagprijs neer?
Vilhena is een hele goede speler inderdaad, maar hij verstoorde wel veel aanvallen. Zo'n speler moet de bal veroveren en 'm dan aan middenvelders geven die er iets goeds mee doen. Dat dribbelen als kip zonder kop haalde bijna nooit iets uit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap ook niet helemaal dat her en der de vlag uitgehangen werd omdat Vilhena "eindelijk opgerot" is. Die jongen heeft scorend vermogen, loopvermogen, strijdlust etc. Gewoon een hele complete speler. Vooral in de topwedstrijden gaan we hem nog wel missen denk ik. Probeer maar ergens een gelijkwaardige speler vandaan te halen met onze beperkte middelen.
Ik denk dat Feyenoord er 10 bij moet leggen als ze Lammers willenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou gewoon een appie sturen naar die gast van PSV:
Beste John de Jong,
15 miljoen cash en dan kan Berghuis dinsdag al meespelen bij jullie. Op biedingen onder de 15 miljoen zullen wij niet reageren.
Of
10 miljoen + Sam Lammers
Vriendelijke groet,
Sjaak Troost
Was echt uitstekend bij Heerenveen, al een stuk meer laten zien dan Ventequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Lammers is toch de psv versie van Vente? wat schieten we daarmee op?
Dat is onzin.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vente staat bij geen een Eredivisieploeg in de basis.
Te Vrede is beter. Says enough.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Volgens mij stond bijvoorbeeld bij NAC vorig jaar Te Vrede in de spits. Elke club van plek 18-13 zou aan Vente een bruikbare speler hebben.
Geen fan van Vilhena, maar voor Eredivisie-begrippen een prima speler. Alleen in combinatie met het trechtervoetbal van Gio was postbode Vilhena wel eens een overkill waar supporters zich aan beginnen storen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap ook niet helemaal dat her en der de vlag uitgehangen werd omdat Vilhena "eindelijk opgerot" is. Die jongen heeft scorend vermogen, loopvermogen, strijdlust etc. Gewoon een hele complete speler. Vooral in de topwedstrijden gaan we hem nog wel missen denk ik. Probeer maar ergens een gelijkwaardige speler vandaan te halen met onze beperkte middelen.
Klopt, die win je nooit. PSV heeft over de afgelopen drie seizoenen niet significant beter gepresteerd dan Feyenoord en ze kunnen niet een véél beter salaris neerleggen. Als hun bod niet eens marktconform is, dan is het een heel kansloze zaak.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
om van Feyenoord naar PSV te gaan? Dat wordt een moeilijke
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord er 10 bij moet leggen als ze Lammers willen
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat ze elkaar amper ontlopen qua waardequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord er 10 bij moet leggen als ze Lammers willen
Lol nee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Te Vrede is beter. Says enough.
Kan zijn wens om over te stappen naar PSV ergens wel begrijpen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Berghuis stond giteren na de de 0-3 te kijken met een gezicht van 'alles beter dan weer een seizoen dit'
Komende maandag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
Wanneer is de loting voor de EL eigenlijk?
@GGMM is ook geen fan van Jaapquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat hele idee van "dominant voetbal, balbezit, op de helft van de tegenstander spelen" waar ik meneer Stam ook weer over hoor oreren resulteert eigenlijk alleen maar in de bal naar elkaar schuiven in een laag tempo, kleine ruimtes en gevaarlijke counters incasseren. Combineer dat met langzame centrale verdedigers en je hebt het recept voor een ramp.
Eigenlijk is countervoetbal veel spectaculairder om te zien dan het "dominante voetbal" wat in Nederland heilig verklaart is. Echter kun je als trainer in dit land niet met countervoetbal aankomen omdat je dan iedere week van onderuit de zak krijgt van Johan Derksen en consorten. "Hiervoor kopen mensen geen seizoenkaart bla bla bla." Dat wordt weer lekker "dominant spelen" dit seizoen, weggecounterd worden en na afloop wijzen naar het balbezit percentage waar je niks aan hebt.
Dus ja, tot zover mijn post. Het zou me wel verfrissend lijken om een keer een buitenlandse trainer aan te stellen die puur op resultaat speelt in plaats van de zoveelste "Hollandse School" adept.
Zou bij Feijenoord gewoon in de basis staan , bij afwezigheid van Jorgensenquote:
tegen de VVV's van deze wereld zal je toch wat meer moeten doen dan counteren en daar heb je er in de eredivisie zo'n 14 vanquote:
Dus hij zou gewoon wisselspeler zijn, bedoel je dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zou bij Feijenoord gewoon in de basis staan , bij afwezigheid van Jorgensen
Die Jorgensen is altijd geblesseerd , en Lammers is gewoon een goede spits met potentie , beter dan die dwerg Ventequote:Op donderdag 18 juli 2019 13:48 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dus hij zou gewoon wisselspeler zijn, bedoel je dat?
Jaap kan zelf bij ons nog wel in de basis staan. Veel slechter dan het centrum van nu zal hij het niet doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat nu elke club denkt dat ze kans maken tegen ons (en terecht) en de Hollandse ziekte ten volle gaan tonen. Lekker vrij aanvallen en dan gepakt worden via sneaky counters.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
tegen de VVV's van deze wereld zal je toch wat meer moeten doen dan counteren en daar heb je er in de eredivisie zo'n 14 van
Vente is geen killer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die Jorgensen is altijd geblesseerd , en Lammers is gewoon een goede spits met potentie , beter dan die dwerg Vente
OK wie weetquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat nu elke club denkt dat ze kans maken tegen ons (en terecht) en de Hollandse ziekte ten volle gaan tonen. Lekker vrij aanvallen en dan gepakt worden via sneaky counters.
#nieuwrealisme
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Paar voorspellingen van mijn hand
- Leroy Fer wordt begin volgende week vastgelegd (dinsdag ofzo).
- Robert Eenhoorn komt niet, Feyenoord gaat verder zoeken naar een 2de of zelfs 3de keuze.
- Steven Berghuis vertrekt pakweg half augustus voor een miljoen of 13 rond die koers.
- Nicolai Jorgensen ligt er lang uit en er wordt een vervanger gehaald (ik gok Novakovich).
- Er komt ook nog een rechtsback denk ik. Maar daar blijft het verder bij.
Afgaande op wat ik nu weet natuurlijk. Benieuwd of ik dichtbij zit.
Ook ergens wel begrijpelijk. Alleen hij heeft ook met zijn volle verstand dat contract bij Feyenoord getekend. Iedereen wil blijven als alles goed gaat, de echte leiders staan op in de mindere tijden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Berghuis stond giteren na de de 0-3 te kijken met een gezicht van 'alles beter dan weer een seizoen dit'
Ik begrijp ook niet waarom je Narsingh koopt als dit je manier van spelen wordt, maargoed. Dat is toch een speler die het van zijn snelheid moet hebben en daar heb je toch een bepaalde ruimte voor je voor nodig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat hele idee van "dominant voetbal, balbezit, op de helft van de tegenstander spelen" waar ik meneer Stam ook weer over hoor oreren resulteert eigenlijk alleen maar in de bal naar elkaar schuiven in een laag tempo, kleine ruimtes en gevaarlijke counters incasseren. Combineer dat met langzame centrale verdedigers en je hebt het recept voor een ramp.
Eigenlijk is countervoetbal veel spectaculairder om te zien dan het "dominante voetbal" wat in Nederland heilig verklaart is. Echter kun je als trainer in dit land niet met countervoetbal aankomen omdat je dan iedere week van onderuit de zak krijgt van Johan Derksen en consorten. "Hiervoor kopen mensen geen seizoenkaart bla bla bla." Dat wordt weer lekker "dominant spelen" dit seizoen, weggecounterd worden en na afloop wijzen naar het balbezit percentage waar je niks aan hebt.
Dus ja, tot zover mijn post. Het zou me wel verfrissend lijken om een keer een buitenlandse trainer aan te stellen die puur op resultaat speelt in plaats van de zoveelste "Hollandse School" adept.
Eens, dat was erg opvallend. Maar komt ook omdat zo'n Kelly werkelijk nog geen bal heeft afgepakt in de afgelopen 1,5 wedstrijd. Dan sta je toch echt verkeerd op die positie.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:08 schreef Calciumdude het volgende:
welke speelwijze je hanteert valt en staat natuurlijk met de spelers die je hebt..
met de diepgang en 'snelheid' van Narsingh kun je op de counter spelen , met de rest is dat toch wat moeilijker aangezien ze alleen maar in de bal komen..
het viel mij gisteren op dat we de agressiviteit van Vilhena (en in mindere mate Clasie) missen , er is niemand die een bal afpakt in de duels op het middenveld, of uberhaupt de duels aangaat..
hoe die Kelly bij het doelpunt werd weggezet was gewoon lachwekkend
En Jan Arie.... man man man , die kan echt maar beter op maandag gaan ballen , 1 x in de 3 weken een wedstrijdje... is wat meer wat voor hem denk ik
Vente is met 1,84 bepaald geen dwerg, maar inderdaad (op dit moment) minder ver in zijn ontwikkeling dan de twee jaar oudere Lammers. Dus ik denk dat we het eens zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die Jorgensen is altijd geblesseerd , en Lammers is gewoon een goede spits met potentie , beter dan die dwerg Vente
De verdediging is idd een drama bij jullie .quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jaap kan zelf bij ons nog wel in de basis staan. Veel slechter dan het centrum van nu zal hij het niet doen.
Als hij hier speelde zou hij zeker de voorkeur krijgen voor Vente, maar dat is niet zo moeilijk. Maar we hebben ook Bannis nog.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer. Malacia kan in elk geval echt niet, als LB is hij (nu nog) van het niveau FC Utrecht.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De verdediging is idd een drama bij jullie .
Haps al fit of weer geblesseerd ?
Dat is de charme van het bekertoernooi de Europa Leaguequote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We gaan sowieso weer Oostblok loten.
Begint zich steeds meer te ontpoppen als een Nelom 2.0 met die spastische persoonlijke fouten in duels. Gisteren ook weer man man man hij kon alles doen, de bal wegtrappen, een overtreding maken of naar achter lopen. Gaat hij op zijn plaatquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer. Malacia kan in elk geval echt niet, als LB is hij (nu nog) van het niveau FC Utrecht.
Niet alleen dat, onze clubcoëfficient staat op het spel. Anders kunnen we iedere keer kutlotingen verwachten. Ik heb toch liever een Trencin dan een Arsenal ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is de charme van het bekertoernooi de Europa League
Hoop wel echt dat we weer eens de groepsfase halen, zo'n Europese campagne kan een verder deprimerend seizoen wel wat kleur geven.
Ja aanvallend is het nog wel aardig maar verdedigend is het zo ongecontroleerd. Heeft echt geen idee wat ie moet doen en moet altijd corrigeren met risicovolle tacklesquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Begint zich steeds meer te ontpoppen als een Nelom 2.0 met die spastische persoonlijke fouten in duels. Gisteren ook weer man man man hij kon alles doen, de bal wegtrappen, een overtreding maken of naar achter lopen. Gaat hij op zijn plaat
Terwijl de focus juist zou moeten liggen op het verdedigende aspect. Zie nog liever Verdonk met al zijn beperkingen op dit moment.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja aanvallend is het nog wel aardig maar verdedigend is het zo ongecontroleerd. Heeft echt geen idee wat ie moet doen en moet altijd corrigeren met risicovolle tackles
Ik weet niet of het slechts mijn verkeerde inschatting is, maar ik heb het gevoel dat hij ook redelijk vaak geblesseerd is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:28 schreef Elan het volgende:
Snap niet goed dat mensen zo sceptisch zijn over Fer, dat is toch gewoon een beest op het middenveld met scorend vermogen en dito PL-ervaring.
Bij Swansea was hij wel achterlijk veel geblesseerd ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slechts mijn verkeerde inschatting is, maar ik heb het gevoel dat hij ook redelijk vaak geblesseerd is.
Ik ben niet zo sceptisch. Zie hem graag op het middenveld voor de broodnodige balans. Ons huidige middenveld is belachelijk kwetsbaar in de omschakeling.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:28 schreef Elan het volgende:
Snap niet goed dat mensen zo sceptisch zijn over Fer, dat is toch gewoon een beest op het middenveld met scorend vermogen en dito PL-ervaring.
Ook op het WK in Brazilië was hij na 1 wedstrijd alweer geblesseerd toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Swansea was hij wel achterlijk veel geblesseerd ja.
Jaja, er komen nieuwe middenvelders, stop eens met zeuren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef fetX het volgende:
Zou zó veel schelen als we eens twee fatsoenlijke verdedigers aantrekken. Ik mag toch hopen dat ze daar héél druk mee bezig zijn.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaja, er komen nieuwe middenvelders, stop eens met zeuren.
Ben het helemaal met je eens, in plaats van daarop focussen kan Feyenoord beter nieuwe middenvelders halen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een middenvelder is wel het laatste waar we ons druk om moeten maken.
Nouja, je hebt er een hoop, maar de kwaliteit....quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nog hogere kwaliteitswaarde als in de verdediging en de aanval (SP). Tapia, Toornstra, Kelly en Kokcu vechten het maar uit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, je hebt er een hoop, maar de kwaliteit....
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, in plaats van daarop focussen kan Feyenoord beter nieuwe middenvelders halen.
[..]
Ben het helemaal met je eens, in plaats van daarop focussen kan Feyenoord beter nieuwe middenvelders halen.
[..]
Daar mogen ze Jan Arie voor hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:47 schreef Bottendaal het volgende:
PSV zou een bod van 8/9 miljoen hebben gedaan voor Berghuis, daar kunnen ze lekker mee oprotten.
ja dit, aan welke spelers denk je?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zie niet zoveel momenteel in een extra middenvelder zolang er achterin (en eigelijk ook spits) nog niets bij is.
Voor 0 miljoen ook overigens, maar dat is wel het laagste bod wat we accepteren hoor.quote:
Spits kan er maar 1 zijn: GUIDETTIquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:03 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
ja dit, aan welke spelers denk je?
Dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Spits kan er maar 1 zijn: GUIDETTI![]()
![]()
Ik ben de enige debiel dit jaar volgens mij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:22 schreef GGMM het volgende:
Elk jaar weer Guidetti-geschreeuw
Worden jullie daar zelf nooit eens moe van
Nee hoor, voorgaande jaren was je dat ook gewoon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben de enige debiel dit jaar volgens mij.
Droomopstelling voor volgend jaar:quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Spits kan er maar 1 zijn: GUIDETTI![]()
![]()
Die gaat natuurlijk lopen muiten als PSV niet met een hoger bod komt en Feyenoord 'm niet laat gaanquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:47 schreef Bottendaal het volgende:
PSV zou een bod van 8/9 miljoen hebben gedaan voor Berghuis, daar kunnen ze lekker mee oprotten.
Bank: Mulder, Immers, Kazim Rachards, Goossens, Nelomquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Droomopstelling voor volgend jaar:
Elia - Guidetti - Boëtius
Fer- Vormer - El Ahmadi
Kongolo - Indi - Bruma - Janmaat
Jones
#ALLESMOETTERUG
De GOAT is al door Vitesse vastgelegd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Bank: Mulder, Immers, Kazim Rachards, Goossens, Nelom
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Begrijpend lezen, @Caland.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, voorgaande jaren was je dat ook gewoon.
Ze hebben ook een contract aangeboden aan Lamprou.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef fetX het volgende:
Lord Nelom lekker meetrainen bij Vitesse. Dat is wel meer zijn niveau.
Op naar het yats topic
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben ook een contract aangeboden aan Lamprou.
Clubs die dat doen kan je eigenlijk niet serieus nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is allemaal half half en net niet wat we hebben cv en spits moet je eerste prioriteit zijn maar als dat binnen is en je kan een goeie middenvelder halen zou ik het niet laten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Denk niet dat dat zo'n heel goed idee is, maar dat terzijde. Ik denk overigens ook niet dat Berghuis zich er door zal laten overhalen. Die ziet volgens mij gewoon meer sportieve uitdaging bij PSV (en dat PSV spelers over het algemeen betere en lucratievere transfers maken).quote:Moet Feyenoord dan tornen aan het salarisplafond en van Berghuis met afstand de best betaalde speler in de selectie maken? Zoals bijvoorbeeld Ajax bij Dusan Tadic heeft gedaan. Nee, vinden ze in Rotterdam. Feyenoord zou liever zien dat er met het opwaarderen van zijn contract een clausule wordt ingebouwd, zodat Berghuis bij een vertrek volgend jaar een groot gedeelte van de transfersom in eigen zak kan steken. Net als Tonny Vilhena deze zomer deed. Ook hier geldt weer dat deze investering zich dubbel en dwars terug betaalt als Feyenoord met Berghuis de Champions League haalt.
Feyenoord gaat een clausule opnemen in het contract van Berghuis, waar Feyenoord alleen van profiteert als ze de Champions League halen? Dit klinkt wel als een héél slecht plan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens RTV Rijnmond probeert Feyenoord Berghuis op diverse manieren te overtuigen bij Feyenoord te blijven:
[..]
Denk niet dat dat zo'n heel goed idee is, maar dat terzijde. Ik denk overigens ook niet dat Berghuis zich er door zal laten overhalen. Die ziet volgens mij gewoon meer sportieve uitdaging bij PSV (en dat PSV spelers over het algemeen betere en lucratievere transfers maken).
Voor wat het waard is, want RTV Rijnmond zat ook volkomen mis toen ze meldden dat Berghuis op het punt stond om zijn contract te verlengen.
Nee, dan lees je niet goed.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord gaat een clausule opnemen in het contract van Berghuis, waar Feyenoord alleen van profiteert als ze de Champions League halen? Dit klinkt wel als een héél slecht plan.![]()
Aan de andere kant gaat Berghuis sowieso een stuk minder opleveren als je 'm nog een jaar houdt. Dan maakt zo'n clausule ook niet veel meer uit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dan lees je niet goed.
Feyenoord wil een clausule in zijn contract laten opnemen dat Berghuis een deel van zijn transfersom krijgt als hij bijtekent (of in ieder geval bij Feyenoord blijft).
Er staat; dat zou lucratief kunnen zijn als Feyenoord daardoor de Champions League zou halen.
Er staat niet dat de clausule inhoudt dat hij alleen het deel van de transfersom zou krijgen als Feyenoord de Champions League zou halen.
Maar dan nog; slecht plan.
Berghuis heeft na dit seizoen nog maar een één-jarig contract dus gaat nooit veel opleveren dan.
Daarnaast denk ik dat Berghuis gewoon vanwege sportieve redenen en carrière perspectief naar PSV wilt, daar helpt geen 2 miljoen tegen denk ik.
Ok, ik dacht al.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dan lees je niet goed.
Feyenoord wil een clausule in zijn contract laten opnemen dat Berghuis een deel van zijn transfersom krijgt als hij bijtekent (of in ieder geval bij Feyenoord blijft).
Er staat; dat zou lucratief kunnen zijn als Feyenoord daardoor de Champions League zou halen.
Er staat niet dat de clausule inhoudt dat hij alleen het deel van de transfersom zou krijgen als Feyenoord de Champions League zou halen.
Maar dan nog; slecht plan.
Berghuis heeft na dit seizoen nog maar een één-jarig contract dus gaat nooit veel opleveren dan.
Daarnaast denk ik dat Berghuis gewoon vanwege sportieve redenen en carrière perspectief naar PSV wilt, daar helpt geen 2 miljoen tegen denk ik.
Punt is alleen dat PSV blijkbaar niet helemaal begrijpt dat er flink wat miljoenen bovenop komen omdat het een binnenlandse transfer betreft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, ik dacht al.
Ik zou aan al die rare fratsen niet eens beginnen. Gewoon 20 miljoen vragen en verkopen bij 15 miljoen.Aan Berghuis ga je over een seizoen nooit meer verdienen, die gaat echt niet ineens nóg beter spelen bij Feyenoord.
Het elftal heeft het geld op andere plekken nodig. Hij kan er wel 15 scoren, maar als er 15 aan de andere kant ingaan sta je weer op 0. Met deze verdediging ga je nooit verder komen dan vechten om plaats 3.
Hebben ze niet nog wat grond onder het stadion wat ze weer kunnen verkopen aan de gemeente?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Punt is alleen dat PSV blijkbaar niet helemaal begrijpt dat er flink wat miljoenen bovenop komen omdat het een binnenlandse transfer betreft.
Terwijl ik toch aanneem dat zij niet anders handelen als Ajax voor Bergwijn aanklopt.
hahahahahahahaquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens RTV Rijnmond probeert Feyenoord Berghuis op diverse manieren te overtuigen bij Feyenoord te blijven:
[..]
Denk niet dat dat zo'n heel goed idee is, maar dat terzijde. Ik denk overigens ook niet dat Berghuis zich er door zal laten overhalen. Die ziet volgens mij gewoon meer sportieve uitdaging bij PSV (en dat PSV spelers over het algemeen betere en lucratievere transfers maken).
Voor wat het waard is, want RTV Rijnmond zat ook volkomen mis toen ze meldden dat Berghuis op het punt stond om zijn contract te verlengen.
Klopt. Dat halen we sowieso niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:27 schreef DonRaja het volgende:
Berghuis maakt het verschil niet tussen wel/geen CL.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen wie moeten we eigenlijk in fe voorronde EL? Of tegen welke clubs kunnen we loten?
Dat volgt toch helemaal niet uit dat bericht?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed, Janmaat kunnen we dit seizoen in ieder geval uit ons hoofd zetten.
Janmaat: 'Het is best een puinhoop daar'
Hoop wel dat er in ieder geval nog een rechtsback komt.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat volgt toch helemaal niet uit dat bericht?
Klinkt wel lekker richting zijn mogelijk toekomstige teamgenoten.quote:Het is best een puinhoop daar, ook buiten het veld.
tussen neus en lippen door zegt hij eigenlijk dat nu niet het geschikte moment is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat volgt toch helemaal niet uit dat bericht?
Hij zegt gewoon dat de clubs er eerst moeten uitkomen en dat het een puinhoop is. Dat zal hij wel wat lacherig gezegd hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tussen neus en lippen door zegt hij eigenlijk dat nu niet het geschikte moment is.
Liegen doet ie niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel lekker richting zijn mogelijk toekomstige teamgenoten.
nou lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Krabbendam op Fox:
- Leroy Fer zal waarschijnlijk komende dagen een contract gaan tekenen.
- Jorgensen zo'n 8 weken uitgeschakeld.
Manmanmanquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Valt mij nog mee eerlijk gezegd. Al zal het dan vast pas oktober worden dat hij weer z'n eerste minuten maakt in een wedstrijd.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)reidt-zich-goed-voorquote:ALKMAAR - AZ is voorbereid op een eventueel vertrek van algemeen directeur Robert Eenhoorn en heeft zijn opvolger al in huis. Als Feyenoord een akkoord bereikt met de huidige, grote baas van de Alkmaarders, kan Michael Kinsbergen (60) doorschuiven naar de belangrijkste directiezetel bij AZ.
Ferrader.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Krabbendam op Fox:
- Leroy Fer zal waarschijnlijk komende dagen een contract gaan tekenen.
Ik heb de hashtag #BringBackGuidetti op Twitter gestart.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:47 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kennende gaan ze voor Vincent Janssen.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de hashtag #BringBackGuidetti op Twitter gestart.
Bizar, maar eens. Nooit fan van die kerel geweest, maar dit klinkt niet best.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens Vi, het AD en de Telegraaf is hij ontslagen.
Hij krijgt ook een flinke ontslagvergoeding mee.
Er is gewoon een machtsgreep gaande van de VVF en de RvC bij Feyenoord.
Als ik de verhalen zo lees ben ik tot nu toe geneigd de kant van Jan de Jong te kiezen.
Ik gok El Khayati van ADO. De RB wordt Jan Maat voor 2,5-3,5 miljoen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Paar voorspellingen van mijn hand
- Leroy Fer wordt begin volgende week vastgelegd (dinsdag ofzo).
- Robert Eenhoorn komt niet, Feyenoord gaat verder zoeken naar een 2de of zelfs 3de keuze.
- Steven Berghuis vertrekt pakweg half augustus voor een miljoen of 13 rond die koers.
- Nicolai Jorgensen ligt er lang uit en er wordt een vervanger gehaald (ik gok Novakovich).
- Er komt ook nog een rechtsback denk ik. Maar daar blijft het verder bij.
Afgaande op wat ik nu weet natuurlijk. Benieuwd of ik dichtbij zit.
Daarmee zijn ze al aardig op weg. Nu gewoon ons lot in handen leggen van de uber betrouwbare Rob Jansen en het kan bijna niet meer fout gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg; alles en iedereen er uit behalve Stam en Brard
2 jaar terug werden we kampioen van Nederland. Kochten voor 30 miljoen aan spelers. Een echte leegloop was er niet(van de basis Karsdorp, Kongolo en Elia en bankzitter Kuyt). Zie waar we nu staan.....quote:De 54-jarige Slotboom, die jarenlang in de jeugd speelde bij Feyenoord, is in de directiekamer van zijn eigen bedrijf duidelijk. ,,De lat moet verder omhoog bij Feyenoord. De raad van commissarissen heeft nu gekozen voor Jan de Jong als nieuwe algemeen directeur'', zegt Slotboom. ,,Daar was ik fel tegenstander van. Ik denk dat er één persoon is waarbij deze functie als een maatpak zou hebben gepast: Robert Eenhoorn van AZ. Dat heb ik mijn vier medecommissarissen ook geprobeerd duidelijk te maken. Maar ik kon hen niet overtuigen.''
En dus besloot Slotboom na ruim drie jaar als commissaris de deur in de Kuip achter zich dicht te trekken. Al blijft hij als één der Vrienden van Feyenoord, het groepje financiers dat hij samen met de zakenmannen Pim Blokland, Herman van Drie, Marcel van Gelderen en Jan Struijk begon, wel betrokken bij het beleid in Rotterdam-Zuid.
Dat opstappen zou je kunnen betitelen als een reactie van iemand die zijn zin niet krijgt. ,,Maar dat is echt te simpel'', zegt Slotboom. ,,Dit gaat niet over een nieuwe kantine of een veld op het trainingscomplex. Dit is een cruciale beslissing in een voetbalbedrijf. Jan de Jong is ex-student politicologie en directeur van de NOS geweest. Daar krijgt hij jaarlijks ettelijke miljoenen en dan mag hij beslissen hoe hij ze gaat besteden. Feyenoord is andere koek, daar moet je ze eerst zien te verdienen.
,,Een van mijn mede-commissarissen zei dat De Jong alles wist van jeugdopleidingen, maar het bleek dat hij alleen een zoon heeft voetballen bij de jeugd van ADO Den Haag. Feyenoord begaat een historische blunder en daar wil ik niet verantwoordelijk voor zijn.''
Dat geluid liet Slotboom ook in de Kuip horen, maar zonder resultaat. ,,Toen Eric Gudde aankondigde te vertrekken, zei ik onmiddellijk: Robert Eenhoorn wegplukken bij AZ! Ik wilde er meteen heenrijden, want pas na drie maanden bij zo'n kandidaat aankloppen, dat doe je niet. Maar mijn mede-commissarissen wilden het anders doen. Ze wilden 'een bredere bestuurder'.
,,Er kwam weer eens een headhunter, Jan Rapmund, die ook William Bontes en Gerard Hoetmer al naar de Kuip had gehaald. Ik vind dat een zwaktebod. De algemeen directeur van Feyenoord moet in mijn ogen iemand zijn die Feyenoorder is en kennis van topsport heeft. De Jong moet straks sparren met technisch directeur Martin van Geel, soms met hem de strijd aangaan. Dat kan hij volgens mij niet. De overgebleven leden van de raad van commissarissen ook niet. Er ontbreekt voetbalverstand. Gerard Moussault is advocaat, Herman van Drie zakenman, Gerard Hoetmer werkte bij de Suikermaatschappij en William Bontes zit in de bouw. En de algemeen directeur heeft dus ook die kwaliteiten niet. Dit kan niet, dit gaat fout.''
Slotboom maakt de vergelijking met de periode halverwege de jaren 2000, toen eerst Mark Wotte en later Peter Bosz aan het roer stonden als technisch directeur van Feyenoord. ,,Die werden zo van het veld geplukt en neergezet achter een bureau. Ze maakten de fouten die iedereen zou maken als je ergens nieuw aan begint. Dat kan niet bij Feyenoord.
,,Onder Bosz gokten we op deelname aan de Champions League en toen dat mislukte, was de club bijna failliet. Er werd zelfs openlijk over gefilosofeerd of we de boel niet moesten laten klappen en dan verder gaan op de licentie van Excelsior. Toen Bosz vertrok, las ik in jullie krant nog een interview met hem. Hij zei letterlijk: Ik heb zo veel geleerd bij Feyenoord. Dat wil ik helemaal niet horen.
,,Nu ontbreekt het weer aan verstand van voetballen. Dan kun je zomaar weer een situatie krijgen waarin de technisch directeur vrij spel heeft. Feyenoord verdient nu veel geld door de Champions League en de verkoop van spelers. De jeugdopleiding is onze levensader. We moeten spelers opleiden, nog beter scouten. Daar moet een algemeen directeur straks bovenop zitten, zoals bij Peter Bosz al niet gebeurde.
,,Dat geld uit de Champions League komt niet jaarlijks voorbij, dan moet je spelers verkopen. Ik ben echt bang dat we jaren terug worden geworpen. Daar wil ik niet verantwoordelijk voor zijn. Voor Robert Eenhoorn was dit directeurschap een maatpak geweest, voor Jan de Jong is dit pak vier maten te groot. Eenhoorn had ook de slechte relatie met een deel van onze supporters kunnen oplossen. Zegt Jan de Jong juist dat hij heel erg wil inzetten op de jeugdopleiding? Ik heb het ook gelezen. Hij heeft geen idee hoe, waar is dat op gebaseerd?"
,,Onder leiding van Eenhoorn bij AZ floreert daar de jeugdopleiding. Grote talenten vertrekken niet zoals bij ons. Financieel doet AZ het ook geweldig sinds zijn komst. Eenhoorn is in al zijn vezels een topsporter. Die hadden we moeten halen. En hij had ja gezegd, dat weet ik zeker.''
dat kan je wel zeggen, jammer dat ze toen niet luisterdenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:49 schreef satecl het volgende:
https://www.feyenoordinbe(...)ssarissen-feyenoord/
https://www.feyenoordinbe(...)ang-kan-terugwerpen/
Meneer zag het 2 jaar terug goed.
[..]
2 jaar terug werden we kampioen van Nederland. Kochten voor 30 miljoen aan spelers. Een echte leegloop was er niet(van de basis Karsdorp, Kongolo en Elia en bankzitter Kuyt). Zie waar we nu staan.....
en nu weer niet.... #StopFeyenoordCityquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen, jammer dat ze toen niet luisterden
https://www.ad.nl/nederla(...)d-berghuis~a350f94a/quote:Knie Jørgensen zit Feyenoord dwars in spel rond Berghuis
Feyenoord speelt naar PSV toe ‘hard to get’ met betrekking tot Steven Berghuis, die hoog op het verlanglijstje van de Eindhovenaren staat. Maar de knie van Nicolai Jørgensen kan nog roet in het eten gooien.
Om zijn kniekwetsuur te laten genezen dient Nicolai Jørgensen zeker tien dagen rust te houden. En de verwachting is dat de Deen dan vervolgens ook nog weleens tot september zal moeten toekijken. Om de groepsfase van de Europa League te bereiken, zal Feyenoord dus eigenlijk een nieuwe spits moeten halen.
Die situatie heeft invloed op Steven Berghuis en Leroy Fer. De laatste is veel fitter dan verwacht en als hij morgen in de besloten oefenwedstrijd tegen Karlsruher SC fysiek overeind blijft, verdient hij eigenlijk een contract. Maar heeft Feyenoord dat salarisbudget deze maand niet keihard nodig voor een nieuwe spits? En wat doet dit met de harde opstelling van Feyenoord richting PSV, dat Berghuis zo graag wil overnemen?
Technisch directeur John de Jong van PSV belde dinsdagmiddag naar de Kuip met de vraag wat Berghuis moet kosten. De leiding van Feyenoord, voor zover die er nog is, gaf een kort en duidelijk antwoord: Berghuis? Die is niet te koop.
Die opstelling was vooral een poging om PSV te laten zweten. Om de prijs op te drijven. Bij Feyenoord weten ze dat Berghuis, direct nadat Ronald Koeman hem begin juni had geschrapt uit de selectie van Oranje voor de Nations League, op bezoek ging bij Mark van Bommel.
De trainer van PSV vertelde de aanvaller van Feyenoord dat zijn club hem naar Eindhoven wil halen. Zie het als de situatie in de zomer van 2011, toen Leroy Fer van FC Twente min of meer de belofte kreeg dat hij naar Enschede zou worden gehaald. Feyenoord hield de deur toen lang dicht en dreef de prijs op die manier lekker op.
Bij de Rotterdamse club wilden ze deze maand ook de tijd nemen. In de Kuip weten ze immers dat de kans nog altijd reëel is dat Steven Bergwijn en/of Hirving Lozano uit Eindhoven vertrekken. Dat PSV straks dus veel geld in kas heeft. Bovendien nadert de Europese tweestrijd met FC Basel, een zeer belangrijke krachtmeting voor PSV in de jacht op nieuwe miljoenen van de Champions League. PSV zal voor die wedstrijd het belangrijkste transfertarget aan boord willen hebben.
Maar dat lekker achterover leunen, dat kan door de knie van Jørgensen in gevaar zijn gebracht. Het verloren oefenduel met Panathinaikos (0-3) maakte voor coach Jaap Stam nog maar eens duidelijk dat de selectie van Feyenoord nog wel wat versterking kan gebruiken. Een extra centrale verdediger en een fitte centrumspits. Daar is geld voor nodig en alleen Berghuis is écht geld waard.
Zeker ook omdat de overbodige Renato Tapia dwars ligt. De Peruaan wil na zijn loopbaan in Rotterdam blijven wonen en moet nog een paar maanden in Nederland blijven om een Nederlands paspoort te kunnen aanvragen. De Zuid-Amerikaan schoof om die reden een droomaanbod van Lokomotiv Moskou, zonder met z’n ogen te knipperen, van tafel.
Als Feyenoord Stam een eerlijke kans wil geven in de Kuip, moeten er versterkingen komen. En dat kan op dit moment eigenlijk alleen als Berghuis wordt opgeofferd.
ze schrijven ook maar wat he...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)d-berghuis~a350f94a/
Dit heeft inderdaad een groot crackpijp gehaltequote:
nou ja hij heeft natuurlijk ook niet voor niks die Kinsbergen erbij gehaald bij AZ, op commercieel gebied schijnt die echt goed te zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zou toch wel lekker zijn als je zo'n Eenhoorn kan strikken hoor. Heb je gewoon 10-15 jaar een prima AD.
Daarom heb ik wel vertrouwen in de huidige koers. Een machtsgreep van de VvF stuurt de club waarschijnlijk in een betere richting dan waar we de afgelopen jaren op zaten. Die Hoetmer heeft echt voor veel ellende gezorgd. Te veel vertrouwen geven aan z'n vriendje Van Geel, verkeerde AD binnengehaald en een te weinig kritische blik op het visieloze beleid.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:49 schreef satecl het volgende:
https://www.feyenoordinbe(...)ssarissen-feyenoord/
https://www.feyenoordinbe(...)ang-kan-terugwerpen/
Meneer zag het 2 jaar terug goed.
[..]
2 jaar terug werden we kampioen van Nederland. Kochten voor 30 miljoen aan spelers. Een echte leegloop was er niet(van de basis Karsdorp, Kongolo en Elia en bankzitter Kuyt). Zie waar we nu staan.....
Gelukkig hebben wij Koevermans op commercieel gebied.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja hij heeft natuurlijk ook niet voor niks die Kinsbergen erbij gehaald bij AZ, op commercieel gebied schijnt die echt goed te zijn.
Follow the Money.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:59 schreef Grifte het volgende:
https://www.ftm.nl/artike(...)waar-te-zijn?share=1
Lekker weer dit
Lekker belangrijk, al verdienen ze het door Thaise kinderen te exploiteren, zolang ze maar betalen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Follow the Money.![]()
![]()
Een bedrijf (Droomparken) geeft een veelvoud van de jaarwinst uit aan sponsoring. Je zult je vakantiewoning maar laten verhuren door zo'n club.
Feyenoord is het goede doel.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, al verdienen ze het door Thaise kinderen te exploiteren, zolang ze maar betalen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:53 schreef Elan het volgende:
Die foto zou zo uit een Jim Carrey film kunnen komen.
Goed artikel. Schandalig dat dat kan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:59 schreef Grifte het volgende:
Lekker weer dit
'...en dan gaan ze betalen.'quote:
Mag ook wel een keer meezitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:02 schreef fetX het volgende:
AZ houdt dus al duidelijk rekening met het vertrek van Eenhoorn.
Ik zou toch wel erg blij zijn als hij daadwerkelijk komt. Dan neem ik nog een eventueel kutseizoen voor liefquote:
Oh, nou laten we dan Ronnie Flex er maar neerzetten. Maakt blijkbaar toch niks uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:13 schreef Caland het volgende:
Ja want met een nieuwe AD gaat alles opeens veranderen.
Verandering zal toch ergens moeten beginnen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, nou laten we dan Ronnie Flex er maar neerzetten. Maakt blijkbaar toch niks uit.
Precies. En dat het niet ‘opeens’ allemaal verandert, snapt iedereen wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verandering zal toch ergens moeten beginnen?
Dan zal de hele organisatiestructuur op de schop moeten en dat gaat een andere AD niet kunnen bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verandering zal toch ergens moeten beginnen?
Echt hè .quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:13 schreef Caland het volgende:
Sja, vage constructies, maar wat maakt het voor Feyenoord uit? Er is tot 2021 een garantstelling.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:59 schreef Grifte het volgende:
Lekker weer dit
Een fucking honkballer. Dat is niet eens een sport.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hè .
Alsof hij Jezus de Verlosser zelf is.
gmtaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Een fucking honkballer. Dat is niet eens een sport.
Maar als één functie de hele organisatiestructuur op de schop krijgt is het de AD. Als Eenhoorn direct zijn pijlen richt op onze kansloze scouting is dat al één ding wat hij kan oplossen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zal de hele organisatiestructuur op de schop moeten en dat gaat een andere AD niet kunnen bewerkstelligen.
Een AD heeft er in ieder geval behoorlijk wat invloed op.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar als één functie de hele organisatiestructuur op de schop krijgt is het de AD. Als Eenhoorn direct zijn pijlen richt op onze kansloze scouting is dat al één ding wat hij kan oplossen.
Ik had het meer over alle belangengroeperingkjes. VVF, stadion NV, stico en rvc. En dan vergeet ik er vast nog wel wat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar als één functie de hele organisatiestructuur op de schop krijgt is het de AD. Als Eenhoorn direct zijn pijlen richt op onze kansloze scouting is dat al één ding wat hij kan oplossen.
Overdrijf eens niet zo. Dat het een tyfuszooi is is toch duidelijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Caland
Elan
Hopelijk sluiten ze vandaag gewoon de deuren, uit dat licht, Kuip slopen, titels inleveren uit het verleden. Het beste is net doen of Feyenoord nooit bestaan heeft.
Wie kan dat wel nog bewerkstelligen? De RvC lijkt meer de feitelijke leiding van de club te hebben dan de directie.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zal de hele organisatiestructuur op de schop moeten en dat gaat een andere AD niet kunnen bewerkstelligen.
Je creëert echt je eigen spookdiscussie door het zo in het extreme te trekken, want niemand zegt dat hij de verlosser is. Het is gewoon een heel geschikte kandidaat, die Feyenoord broodnodig heeft. Dat is iets anders dan denken dat hij alle problemen wel even zal oplossen. Ik heb dat echt niemand zien zeggen, dus ik begrijp je opmerking ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hè .
Alsof hij Jezus de Verlosser zelf is.
Elan praat graag met zijn andere persoonlijkheden via de foksquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je creëert echt je eigen spookdiscussie door het zo in het extreme te trekken, want niemand zegt dat hij de verlosser is. Het is gewoon een heel geschikte kandidaat, die Feyenoord broodnodig heeft. Dat is iets anders dan denken dat hij alle problemen wel even zal oplossen. Ik heb dat echt niemand zien zeggen, dus ik begrijp je opmerking ook helemaal niet.
Zo blijkt wel ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Elan praat graag met zijn andere persoonlijkheden via de foks
Lees jij geen kranten en kijk je geen tv?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je creëert echt je eigen spookdiscussie door het zo in het extreme te trekken, want niemand zegt dat hij de verlosser is. Het is gewoon een heel geschikte kandidaat, die Feyenoord broodnodig heeft. Dat is iets anders dan denken dat hij alle problemen wel even zal oplossen. Ik heb dat echt niemand zien zeggen, dus ik begrijp je opmerking ook helemaal niet.
Wat een onzin. Feyenoord heeft veel potentieel maar wordt redelijk amateuristisch bestuurd. Er is op bestuurlijk vlak een achterstand waar nog veel verbetering mogelijk is. Daarnaast is het financieel ook weer niet zo'n drama. Niet top, niet dramatisch.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Overdrijf eens niet zo. Dat het een tyfuszooi is is toch duidelijk?
Alsof Robert fucking Eenhoorn dat even gaat oplossen. Het zou me verbazen als hij er überhaupt aan begint.
Hoe kom je daar nou toch bij? Hij is gewoon de meest prominente kandidaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees jij geen kranten en kijk je geen tv?
Overal in de media duikt zijn naam op, alsof hij de enige is die de club nog kan redden van de ondergang en er geen alternatieven bestaan.
Komop zeg.
De media creëert graag discussie en hypes, zodat ze iets hebben om over te berichten. Hoe lang loop je al rond op deze aardbol?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees jij geen kranten en kijk je geen tv?
Overal in de media duikt zijn naam op, alsof hij de enige is die de club nog kan redden van de ondergang en er geen alternatieven bestaan.
Komop zeg.
Alles beter dan constant in discussie moeten met een infantiele dwerg die denkt dat hij alles weet maar stiekem te dom is om te schijten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Elan praat graag met zijn andere persoonlijkheden via de foks
Goed argument zeg!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou toch bij? Hij is gewoon de meest prominente kandidaat.
Lul niet zo slap.
Goed argument dit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles beter dan constant in discussie moeten met een infantiele dwerg die denkt dat hij alles weet maar stiekem te dom is om te schijten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles beter dan constant in discussie moeten met een infantiele dwerg die denkt dat hij alles weet maar stiekem te dom is om te schijten.
???quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, al verdienen ze het door Thaise kinderen te exploiteren, zolang ze maar betalen.
@HMFquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Een fucking honkballer. Dat is niet eens een sport.
Als je je als organisatie volledig blind staart op 1 oplossing voor je problemen in de vorm van een individu spreekt men over het algemeen van een Verlosser.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
???
Jij zegt dat men in hem de verlosser ziet, ik leg je uit dat hij de voornaamste kandidaat is. Dat is iets anders dan in hem DE VERLOSSER zien en verwachten dat na zijn aantreden alles is opgelost.
Lapzwans
Je creëert wederom je eigen schijndiscussie door te stellen dat Feyenoord (wie dat ook mag zijn op dit moment lol) zich blind zou staren op 1 oplossing. Volgens mij heeft er überhaupt nog niemand zich namens Feyenoord uitgesproken over Robert Eenhoorn de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je je als organisatie volledig blind staart op 1 oplossing voor je problemen in de vorm van een individu spreekt men over het algemeen van een Verlosser.
Ik ga zo hard lachen als hij niet eens wil komen.
Robert Eenhorn komt niet naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je je als organisatie volledig blind staart op 1 oplossing voor je problemen in de vorm van een individu spreekt men over het algemeen van een Verlosser.
Vind ik ook, een goed uitgangspunt. Denk ook dat Stam dat wel duidelijk probeert te maken door die werklust in de vorm van direct druk zetten te eisen. Zo kun je wel wat compenseren tegen de meeste ploegen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
De interne verdeeldheid slaat toe in de Feyenoordgelederen.van Fok.![]()
Maar als de spelers nu eens gewoon van alle kleintjes gaan winnen en de thuiswedstrijden tegen de subtob. Dan ben je sowieso al weer 3e.
Daar heb je helemaal geen directie voor nodig.
Eenhoornquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Robert Eenhorn komt niet naar Feyenoord.
U las het hier voor het eerst.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Feyenoord heeft veel potentieel maar wordt redelijk amateuristisch bestuurd. Er is op bestuurlijk vlak een achterstand waar nog veel verbetering mogelijk is. Daarnaast is het financieel ook weer niet zo'n drama. Niet top, niet dramatisch.
Al die emotionele kwalificaties op basis van onderbuikgevoelens voegen niets toe aan de discussie. Kinderachtig gedoe allemaal.
Wat voor oplossingen lees jij nog meer dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je creëert wederom je eigen schijndiscussie door te stellen dat Feyenoord (wie dat ook mag zijn op dit moment lol) zich blind zou staren op 1 oplossing. Volgens mij heeft er überhaupt nog niemand zich namens Feyenoord uitgesproken over Robert Eenhoorn de afgelopen dagen.
Leugens, dit riep Jansma eerder deze week al.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Robert Eenhorn komt niet naar Feyenoord.
U las het hier voor het eerst.
Wat is er precies een 'complete bestuurlijke chaos' dan? Volgens mij is het op dit moment wel lekker overzichtelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor oplossingen lees jij nog meer dan?
Of ga je nu ook nog ontkennen dat het een complete bestuurlijke chaos is binnen de club?
Ja dat is leuk maar niet als je met Baco en Botteghin speelt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik ook, een goed uitgangspunt. Denk ook dat Stam dat wel duidelijk probeert te maken door die werklust in de vorm van direct druk zetten te eisen. Zo kun je wel wat compenseren tegen de meeste ploegen.
Ja zo kun je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er precies een 'complete bestuurlijke chaos' dan? Volgens mij is het op dit moment wel lekker overzichtelijk.
Wát?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er precies een 'complete bestuurlijke chaos' dan? Volgens mij is het op dit moment wel lekker overzichtelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daarom moet er ook een nieuwe CV en rechtsback komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is leuk maar niet als je met Baco en Botteghin speelt.
Wellicht had Gio dan toch gelijk.
Al die kleine kutclubjes gaan ons ook gewoon uitcounteren hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
De interne verdeeldheid slaat toe in de Feyenoordgelederen.van Fok.![]()
Maar als de spelers nu eens gewoon van alle kleintjes gaan winnen en de thuiswedstrijden tegen de subtob. Dan ben je sowieso al weer 3e.
Daar heb je helemaal geen directie voor nodig.
Hoe is dat allemaal relevant? Jij stelt dat Eenhoorn als verlosser wordt gezien door supporters en door Feyenoord. Ik stel alleen dat ik geen weldenkende mensen hoor die dat verwachten en dat je dus een discussie wilt beginnen over iets wat niet gedacht of gezegd wordt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor oplossingen lees jij nog meer dan?
Of ga je nu ook nog ontkennen dat het een complete bestuurlijke chaos is binnen de club?
Dus het is niet overzichtelijk nu we nog maar 2 directieleden over hebben?quote:
Kijk, dat is de spirit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al die kleine kutclubjes gaan ons ook gewoon uitcounteren hoor.
Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Z4, 300 euro. Gewoon weer 20 wedstrijden zelfkastijding.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Je zou maar een scc hebben dit jaar...
Kan er met mijn verstand niet bij dat volwassen mannen op dat vak willen staan. Toen ik 14-18 was wel genotquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Z4, 300 euro. Gewoon weer 20 wedstrijden zelfkastijding.
De naam van Eenhoorn zingt al een eeuwigheid rond in de media.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat allemaal relevant? Jij stelt dat Eenhoorn als verlosser wordt gezien door supporters en door Feyenoord. Ik stel alleen dat ik geen weldenkende mensen hoor die dat verwachten en dat je dus een discussie wilt beginnen over iets wat niet gedacht of gezegd wordt.
Dat de naam rondzingt maakt nog niet dat mensen hem als degene zien die alle problemen van de club gaat oplossen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
De naam van Eenhoorn zingt al een eeuwigheid rond in de media.
Welke andere namen heb jij sinds het vertrek van De Jong voorbij zien komen in de media of dit topic? Iedereen met een mening over Feyenoord opteert Eenhoorn en alleen Eenhoorn om de boel weer enigszins vlot te trekken.
Eigenlijk al sinds Van Geel is opgestapt gaat het bij het AD, Telegraaf en RTV Rijnmond alleen maar over die man en dat hij Feyenoord moet komen redden. Elk interview met hem komt die vraag ook weer naar voren. Bijzonder pijnlijk allemaal dat blindstaren op 1 persoon.
Je zou denken dat hij na een jaar of 30 wel door zou hebben dat niet alles wat in de media komt een volledig en waarheidsgetrouw beeld schetst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:13 schreef aTypisch het volgende:
Ah, Elan denkt dat als het niet in de media komt er niet naar andere kandidaten gekeken wordt..
Wat een god
Ach, morgen staat de wind weer anders. Dan neem Elan weer een ander standpunt in.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij na een jaar of 30 wel door zou hebben dat niet alles wat in de media komt een volledig en waarheidsgetrouw beeld schetst.
Beter en dichter uitzicht op het veld heb ik niet. Ik zou niet weten waarom je er niet zou willen staan. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kan er met mijn verstand niet bij dat volwassen mannen op dat vak willen staan. Toen ik 14-18 was wel genot
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ja intern zal men druk bezig zijn met een meer passende oplossing dan wat die kutkranten momenteel schrijven. Want daar denkt met altijd goed na voor men beslissingen maakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:13 schreef aTypisch het volgende:
Ah, Elan denkt dat als het niet in de media komt er niet naar andere kandidaten gekeken wordt..
Wat een god
Wie gaat dat dan wel doen volgens jou? Of is dat niet nodig?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat de naam rondzingt maakt nog niet dat mensen hem als degene zien die alle problemen van de club gaat oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |