Ik ben niet zo sceptisch. Zie hem graag op het middenveld voor de broodnodige balans. Ons huidige middenveld is belachelijk kwetsbaar in de omschakeling.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:28 schreef Elan het volgende:
Snap niet goed dat mensen zo sceptisch zijn over Fer, dat is toch gewoon een beest op het middenveld met scorend vermogen en dito PL-ervaring.
Ook op het WK in Brazilië was hij na 1 wedstrijd alweer geblesseerd toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Swansea was hij wel achterlijk veel geblesseerd ja.
Jaja, er komen nieuwe middenvelders, stop eens met zeuren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef fetX het volgende:
Zou zó veel schelen als we eens twee fatsoenlijke verdedigers aantrekken. Ik mag toch hopen dat ze daar héél druk mee bezig zijn.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaja, er komen nieuwe middenvelders, stop eens met zeuren.
Ben het helemaal met je eens, in plaats van daarop focussen kan Feyenoord beter nieuwe middenvelders halen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een middenvelder is wel het laatste waar we ons druk om moeten maken.
Nouja, je hebt er een hoop, maar de kwaliteit....quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een middenvelder is wel het laatste waar we ons druk om moeten maken.
En nog hogere kwaliteitswaarde als in de verdediging en de aanval (SP). Tapia, Toornstra, Kelly en Kokcu vechten het maar uit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, je hebt er een hoop, maar de kwaliteit....
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, in plaats van daarop focussen kan Feyenoord beter nieuwe middenvelders halen.
[..]
Ben het helemaal met je eens, in plaats van daarop focussen kan Feyenoord beter nieuwe middenvelders halen.
[..]
Daar mogen ze Jan Arie voor hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:47 schreef Bottendaal het volgende:
PSV zou een bod van 8/9 miljoen hebben gedaan voor Berghuis, daar kunnen ze lekker mee oprotten.
ja dit, aan welke spelers denk je?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zie niet zoveel momenteel in een extra middenvelder zolang er achterin (en eigelijk ook spits) nog niets bij is.
Voor 0 miljoen ook overigens, maar dat is wel het laagste bod wat we accepteren hoor.quote:
Spits kan er maar 1 zijn: GUIDETTIquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:03 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
ja dit, aan welke spelers denk je?
Dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Spits kan er maar 1 zijn: GUIDETTI![]()
![]()
Ik ben de enige debiel dit jaar volgens mij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:22 schreef GGMM het volgende:
Elk jaar weer Guidetti-geschreeuw
Worden jullie daar zelf nooit eens moe van
Nee hoor, voorgaande jaren was je dat ook gewoon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben de enige debiel dit jaar volgens mij.
Droomopstelling voor volgend jaar:quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Spits kan er maar 1 zijn: GUIDETTI![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |