Dus hij zou gewoon wisselspeler zijn, bedoel je dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zou bij Feijenoord gewoon in de basis staan , bij afwezigheid van Jorgensen
Die Jorgensen is altijd geblesseerd , en Lammers is gewoon een goede spits met potentie , beter dan die dwerg Ventequote:Op donderdag 18 juli 2019 13:48 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dus hij zou gewoon wisselspeler zijn, bedoel je dat?
Jaap kan zelf bij ons nog wel in de basis staan. Veel slechter dan het centrum van nu zal hij het niet doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat nu elke club denkt dat ze kans maken tegen ons (en terecht) en de Hollandse ziekte ten volle gaan tonen. Lekker vrij aanvallen en dan gepakt worden via sneaky counters.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
tegen de VVV's van deze wereld zal je toch wat meer moeten doen dan counteren en daar heb je er in de eredivisie zo'n 14 van
Vente is geen killer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die Jorgensen is altijd geblesseerd , en Lammers is gewoon een goede spits met potentie , beter dan die dwerg Vente
OK wie weetquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat nu elke club denkt dat ze kans maken tegen ons (en terecht) en de Hollandse ziekte ten volle gaan tonen. Lekker vrij aanvallen en dan gepakt worden via sneaky counters.
#nieuwrealisme
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Paar voorspellingen van mijn hand
- Leroy Fer wordt begin volgende week vastgelegd (dinsdag ofzo).
- Robert Eenhoorn komt niet, Feyenoord gaat verder zoeken naar een 2de of zelfs 3de keuze.
- Steven Berghuis vertrekt pakweg half augustus voor een miljoen of 13 rond die koers.
- Nicolai Jorgensen ligt er lang uit en er wordt een vervanger gehaald (ik gok Novakovich).
- Er komt ook nog een rechtsback denk ik. Maar daar blijft het verder bij.
Afgaande op wat ik nu weet natuurlijk. Benieuwd of ik dichtbij zit.
Ook ergens wel begrijpelijk. Alleen hij heeft ook met zijn volle verstand dat contract bij Feyenoord getekend. Iedereen wil blijven als alles goed gaat, de echte leiders staan op in de mindere tijden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Berghuis stond giteren na de de 0-3 te kijken met een gezicht van 'alles beter dan weer een seizoen dit'
Ik begrijp ook niet waarom je Narsingh koopt als dit je manier van spelen wordt, maargoed. Dat is toch een speler die het van zijn snelheid moet hebben en daar heb je toch een bepaalde ruimte voor je voor nodig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat hele idee van "dominant voetbal, balbezit, op de helft van de tegenstander spelen" waar ik meneer Stam ook weer over hoor oreren resulteert eigenlijk alleen maar in de bal naar elkaar schuiven in een laag tempo, kleine ruimtes en gevaarlijke counters incasseren. Combineer dat met langzame centrale verdedigers en je hebt het recept voor een ramp.
Eigenlijk is countervoetbal veel spectaculairder om te zien dan het "dominante voetbal" wat in Nederland heilig verklaart is. Echter kun je als trainer in dit land niet met countervoetbal aankomen omdat je dan iedere week van onderuit de zak krijgt van Johan Derksen en consorten. "Hiervoor kopen mensen geen seizoenkaart bla bla bla." Dat wordt weer lekker "dominant spelen" dit seizoen, weggecounterd worden en na afloop wijzen naar het balbezit percentage waar je niks aan hebt.
Dus ja, tot zover mijn post. Het zou me wel verfrissend lijken om een keer een buitenlandse trainer aan te stellen die puur op resultaat speelt in plaats van de zoveelste "Hollandse School" adept.
Eens, dat was erg opvallend. Maar komt ook omdat zo'n Kelly werkelijk nog geen bal heeft afgepakt in de afgelopen 1,5 wedstrijd. Dan sta je toch echt verkeerd op die positie.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:08 schreef Calciumdude het volgende:
welke speelwijze je hanteert valt en staat natuurlijk met de spelers die je hebt..
met de diepgang en 'snelheid' van Narsingh kun je op de counter spelen , met de rest is dat toch wat moeilijker aangezien ze alleen maar in de bal komen..
het viel mij gisteren op dat we de agressiviteit van Vilhena (en in mindere mate Clasie) missen , er is niemand die een bal afpakt in de duels op het middenveld, of uberhaupt de duels aangaat..
hoe die Kelly bij het doelpunt werd weggezet was gewoon lachwekkend
En Jan Arie.... man man man , die kan echt maar beter op maandag gaan ballen , 1 x in de 3 weken een wedstrijdje... is wat meer wat voor hem denk ik
Vente is met 1,84 bepaald geen dwerg, maar inderdaad (op dit moment) minder ver in zijn ontwikkeling dan de twee jaar oudere Lammers. Dus ik denk dat we het eens zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die Jorgensen is altijd geblesseerd , en Lammers is gewoon een goede spits met potentie , beter dan die dwerg Vente
De verdediging is idd een drama bij jullie .quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jaap kan zelf bij ons nog wel in de basis staan. Veel slechter dan het centrum van nu zal hij het niet doen.
Als hij hier speelde zou hij zeker de voorkeur krijgen voor Vente, maar dat is niet zo moeilijk. Maar we hebben ook Bannis nog.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer. Malacia kan in elk geval echt niet, als LB is hij (nu nog) van het niveau FC Utrecht.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De verdediging is idd een drama bij jullie .
Haps al fit of weer geblesseerd ?
Dat is de charme van het bekertoernooi de Europa Leaguequote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We gaan sowieso weer Oostblok loten.
Begint zich steeds meer te ontpoppen als een Nelom 2.0 met die spastische persoonlijke fouten in duels. Gisteren ook weer man man man hij kon alles doen, de bal wegtrappen, een overtreding maken of naar achter lopen. Gaat hij op zijn plaatquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer. Malacia kan in elk geval echt niet, als LB is hij (nu nog) van het niveau FC Utrecht.
Niet alleen dat, onze clubcoëfficient staat op het spel. Anders kunnen we iedere keer kutlotingen verwachten. Ik heb toch liever een Trencin dan een Arsenal ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is de charme van het bekertoernooi de Europa League
Hoop wel echt dat we weer eens de groepsfase halen, zo'n Europese campagne kan een verder deprimerend seizoen wel wat kleur geven.
Ja aanvallend is het nog wel aardig maar verdedigend is het zo ongecontroleerd. Heeft echt geen idee wat ie moet doen en moet altijd corrigeren met risicovolle tacklesquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Begint zich steeds meer te ontpoppen als een Nelom 2.0 met die spastische persoonlijke fouten in duels. Gisteren ook weer man man man hij kon alles doen, de bal wegtrappen, een overtreding maken of naar achter lopen. Gaat hij op zijn plaat
Terwijl de focus juist zou moeten liggen op het verdedigende aspect. Zie nog liever Verdonk met al zijn beperkingen op dit moment.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja aanvallend is het nog wel aardig maar verdedigend is het zo ongecontroleerd. Heeft echt geen idee wat ie moet doen en moet altijd corrigeren met risicovolle tackles
Ik weet niet of het slechts mijn verkeerde inschatting is, maar ik heb het gevoel dat hij ook redelijk vaak geblesseerd is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:28 schreef Elan het volgende:
Snap niet goed dat mensen zo sceptisch zijn over Fer, dat is toch gewoon een beest op het middenveld met scorend vermogen en dito PL-ervaring.
Bij Swansea was hij wel achterlijk veel geblesseerd ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slechts mijn verkeerde inschatting is, maar ik heb het gevoel dat hij ook redelijk vaak geblesseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |