abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2019 @ 16:34:43 #151
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_187988949
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 15:47 schreef Bottendaal het volgende:
PSV zou een bod van 8/9 miljoen hebben gedaan voor Berghuis, daar kunnen ze lekker mee oprotten.
Die gaat natuurlijk lopen muiten als PSV niet met een hoger bod komt en Feyenoord 'm niet laat gaan :') Zo'n kutventje is het wel.
Dit, dus.
pi_187988955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Droomopstelling voor volgend jaar:

Elia - Guidetti - Boëtius
Fer- Vormer - El Ahmadi
Kongolo - Indi - Bruma - Janmaat
Jones

#ALLESMOETTERUG
Bank: Mulder, Immers, Kazim Rachards, Goossens, Nelom
blablablabla
  donderdag 18 juli 2019 @ 16:36:48 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187988975
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 16:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Bank: Mulder, Immers, Kazim Rachards, Goossens, Nelom
De GOAT is al door Vitesse vastgelegd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_187989017
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 16:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee hoor, voorgaande jaren was je dat ook gewoon.
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Begrijpend lezen, @Caland.
pi_187989039
Willem is weer eens boos.
blablablabla
pi_187989287
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juli 2019 16:32 schreef onlogisch het volgende:
KWIEDETTI _O_
In de aanval investeren?! krijg je straks allemaal 6-2 uitslagen :'(
  donderdag 18 juli 2019 @ 17:03:24 #157
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187989388
Lord Nelom lekker meetrainen bij Vitesse. Dat is wel meer zijn niveau.

Op naar het yats topic _O_
  donderdag 18 juli 2019 @ 17:04:27 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187989414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:03 schreef fetX het volgende:
Lord Nelom lekker meetrainen bij Vitesse. Dat is wel meer zijn niveau.

Op naar het yats topic _O_
Ze hebben ook een contract aangeboden aan Lamprou.

Clubs die dat doen kan je eigenlijk niet serieus nemen.
Oh.
  donderdag 18 juli 2019 @ 17:08:49 #159
268491 fetX
pi_187989487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hebben ook een contract aangeboden aan Lamprou.

Clubs die dat doen kan je eigenlijk niet serieus nemen.
Ik zeg niks.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 juli 2019 @ 17:38:00 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_187989915
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een middenvelder is wel het laatste waar we ons druk om moeten maken.
het is allemaal half half en net niet wat we hebben cv en spits moet je eerste prioriteit zijn maar als dat binnen is en je kan een goeie middenvelder halen zou ik het niet laten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_187989960
Volgens RTV Rijnmond probeert Feyenoord Berghuis op diverse manieren te overtuigen bij Feyenoord te blijven:

quote:
Moet Feyenoord dan tornen aan het salarisplafond en van Berghuis met afstand de best betaalde speler in de selectie maken? Zoals bijvoorbeeld Ajax bij Dusan Tadic heeft gedaan. Nee, vinden ze in Rotterdam. Feyenoord zou liever zien dat er met het opwaarderen van zijn contract een clausule wordt ingebouwd, zodat Berghuis bij een vertrek volgend jaar een groot gedeelte van de transfersom in eigen zak kan steken. Net als Tonny Vilhena deze zomer deed. Ook hier geldt weer dat deze investering zich dubbel en dwars terug betaalt als Feyenoord met Berghuis de Champions League haalt.
Denk niet dat dat zo'n heel goed idee is, maar dat terzijde. Ik denk overigens ook niet dat Berghuis zich er door zal laten overhalen. Die ziet volgens mij gewoon meer sportieve uitdaging bij PSV (en dat PSV spelers over het algemeen betere en lucratievere transfers maken).

Voor wat het waard is, want RTV Rijnmond zat ook volkomen mis toen ze meldden dat Berghuis op het punt stond om zijn contract te verlengen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_187990013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens RTV Rijnmond probeert Feyenoord Berghuis op diverse manieren te overtuigen bij Feyenoord te blijven:
[..]

Denk niet dat dat zo'n heel goed idee is, maar dat terzijde. Ik denk overigens ook niet dat Berghuis zich er door zal laten overhalen. Die ziet volgens mij gewoon meer sportieve uitdaging bij PSV (en dat PSV spelers over het algemeen betere en lucratievere transfers maken).

Voor wat het waard is, want RTV Rijnmond zat ook volkomen mis toen ze meldden dat Berghuis op het punt stond om zijn contract te verlengen. :')
Feyenoord gaat een clausule opnemen in het contract van Berghuis, waar Feyenoord alleen van profiteert als ze de Champions League halen? Dit klinkt wel als een héél slecht plan. _O- :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2019 17:44:59 ]
pi_187990055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Feyenoord gaat een clausule opnemen in het contract van Berghuis, waar Feyenoord alleen van profiteert als ze de Champions League halen? Dit klinkt wel als een héél slecht plan. _O- :D
Nee, dan lees je niet goed.

Feyenoord wil een clausule in zijn contract laten opnemen dat Berghuis een deel van zijn transfersom krijgt als hij bijtekent (of in ieder geval bij Feyenoord blijft).

Er staat; dat zou lucratief kunnen zijn als Feyenoord daardoor de Champions League zou halen.

Er staat niet dat de clausule inhoudt dat hij alleen het deel van de transfersom zou krijgen als Feyenoord de Champions League zou halen.

Maar dan nog; slecht plan.

Berghuis heeft na dit seizoen nog maar een één-jarig contract dus gaat nooit veel opleveren dan.

Daarnaast denk ik dat Berghuis gewoon vanwege sportieve redenen en carrière perspectief naar PSV wilt, daar helpt geen 2 miljoen tegen denk ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 18 juli 2019 @ 17:50:08 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_187990112
Ben benieuwd hoe groot dat percentage zou zijn. Als het 10 à 20% is kan het geen kwaad lijkt me.
  donderdag 18 juli 2019 @ 17:50:55 #165
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_187990128
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feyenoord wil een clausule in zijn contract laten opnemen dat Berghuis een deel van zijn transfersom krijgt als hij bijtekent (of in ieder geval bij Feyenoord blijft).

Er staat; dat zou lucratief kunnen zijn als Feyenoord daardoor de Champions League zou halen.

Er staat niet dat de clausule inhoudt dat hij alleen het deel van de transfersom zou krijgen als Feyenoord de Champions League zou halen.

Berghuis heeft na dit seizoen nog maar een één-jarig contract dus gaat nooit veel opleveren dan.

Daarnaast denk ik dat Berghuis gewoon vanwege sportieve redenen en carrière perspectief naar PSV wilt, daar helpt geen 2 miljoen tegen denk ik.
Aan de andere kant gaat Berghuis sowieso een stuk minder opleveren als je 'm nog een jaar houdt. Dan maakt zo'n clausule ook niet veel meer uit.
pi_187990158
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ok, ik dacht al. :')

Ik zou aan al die rare fratsen niet eens beginnen. Gewoon 20 miljoen vragen en verkopen bij 15 miljoen. :W Aan Berghuis ga je over een seizoen nooit meer verdienen, die gaat echt niet ineens nóg beter spelen bij Feyenoord.

Het elftal heeft het geld op andere plekken nodig. Hij kan er wel 15 scoren, maar als er 15 aan de andere kant ingaan sta je weer op 0. Met deze verdediging ga je nooit verder komen dan vechten om plaats 3.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2019 17:56:34 ]
  donderdag 18 juli 2019 @ 17:57:44 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187990227
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok, ik dacht al. :')

Ik zou aan al die rare fratsen niet eens beginnen. Gewoon 20 miljoen vragen en verkopen bij 15 miljoen. :W Aan Berghuis ga je over een seizoen nooit meer verdienen, die gaat echt niet ineens nóg beter spelen bij Feyenoord.

Het elftal heeft het geld op andere plekken nodig. Hij kan er wel 15 scoren, maar als er 15 aan de andere kant ingaan sta je weer op 0. Met deze verdediging ga je nooit verder komen dan vechten om plaats 3.

Punt is alleen dat PSV blijkbaar niet helemaal begrijpt dat er flink wat miljoenen bovenop komen omdat het een binnenlandse transfer betreft.

Terwijl ik toch aanneem dat zij niet anders handelen als Ajax voor Bergwijn aanklopt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_187990267
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Punt is alleen dat PSV blijkbaar niet helemaal begrijpt dat er flink wat miljoenen bovenop komen omdat het een binnenlandse transfer betreft.

Terwijl ik toch aanneem dat zij niet anders handelen als Ajax voor Bergwijn aanklopt.
Hebben ze niet nog wat grond onder het stadion wat ze weer kunnen verkopen aan de gemeente?
pi_187991285
#AnnounceBerghuis
pi_187991442
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]

hahahahahahaha
blablablabla
pi_187992700
Berghuis maakt het verschil niet tussen wel/geen CL.
BFF met GGMM
  donderdag 18 juli 2019 @ 20:28:12 #172
268491 fetX
pi_187992719
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 20:27 schreef DonRaja het volgende:
Berghuis maakt het verschil niet tussen wel/geen CL.
Klopt. Dat halen we sowieso niet.
pi_187992724
Tegen wie moeten we eigenlijk in fe voorronde EL? Of tegen welke clubs kunnen we loten?
pi_187992824
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen wie moeten we eigenlijk in fe voorronde EL? Of tegen welke clubs kunnen we loten?
Zou het wat uitmaken? :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2019 20:35:29 ]
pi_187992877
Goed, Janmaat kunnen we dit seizoen in ieder geval uit ons hoofd zetten.

Janmaat: 'Het is best een puinhoop daar'

Hoop wel dat er in ieder geval nog een rechtsback komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')