Ja dat is leuk maar niet als je met Baco en Botteghin speelt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik ook, een goed uitgangspunt. Denk ook dat Stam dat wel duidelijk probeert te maken door die werklust in de vorm van direct druk zetten te eisen. Zo kun je wel wat compenseren tegen de meeste ploegen.
Ja zo kun je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er precies een 'complete bestuurlijke chaos' dan? Volgens mij is het op dit moment wel lekker overzichtelijk.
Wát?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er precies een 'complete bestuurlijke chaos' dan? Volgens mij is het op dit moment wel lekker overzichtelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daarom moet er ook een nieuwe CV en rechtsback komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is leuk maar niet als je met Baco en Botteghin speelt.
Wellicht had Gio dan toch gelijk.
Al die kleine kutclubjes gaan ons ook gewoon uitcounteren hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
De interne verdeeldheid slaat toe in de Feyenoordgelederen.van Fok.![]()
Maar als de spelers nu eens gewoon van alle kleintjes gaan winnen en de thuiswedstrijden tegen de subtob. Dan ben je sowieso al weer 3e.
Daar heb je helemaal geen directie voor nodig.
Hoe is dat allemaal relevant? Jij stelt dat Eenhoorn als verlosser wordt gezien door supporters en door Feyenoord. Ik stel alleen dat ik geen weldenkende mensen hoor die dat verwachten en dat je dus een discussie wilt beginnen over iets wat niet gedacht of gezegd wordt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor oplossingen lees jij nog meer dan?
Of ga je nu ook nog ontkennen dat het een complete bestuurlijke chaos is binnen de club?
Dus het is niet overzichtelijk nu we nog maar 2 directieleden over hebben?quote:
Kijk, dat is de spirit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al die kleine kutclubjes gaan ons ook gewoon uitcounteren hoor.
Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je je als organisatie volledig blind staart op 1 oplossing voor je problemen in de vorm van een individu spreekt men over het algemeen van een Verlosser.
Ik ga zo hard lachen als hij niet eens wil komen.
Z4, 300 euro. Gewoon weer 20 wedstrijden zelfkastijding.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Je zou maar een scc hebben dit jaar...
Kan er met mijn verstand niet bij dat volwassen mannen op dat vak willen staan. Toen ik 14-18 was wel genotquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Z4, 300 euro. Gewoon weer 20 wedstrijden zelfkastijding.
De naam van Eenhoorn zingt al een eeuwigheid rond in de media.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat allemaal relevant? Jij stelt dat Eenhoorn als verlosser wordt gezien door supporters en door Feyenoord. Ik stel alleen dat ik geen weldenkende mensen hoor die dat verwachten en dat je dus een discussie wilt beginnen over iets wat niet gedacht of gezegd wordt.
Dat de naam rondzingt maakt nog niet dat mensen hem als degene zien die alle problemen van de club gaat oplossen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
De naam van Eenhoorn zingt al een eeuwigheid rond in de media.
Welke andere namen heb jij sinds het vertrek van De Jong voorbij zien komen in de media of dit topic? Iedereen met een mening over Feyenoord opteert Eenhoorn en alleen Eenhoorn om de boel weer enigszins vlot te trekken.
Eigenlijk al sinds Van Geel is opgestapt gaat het bij het AD, Telegraaf en RTV Rijnmond alleen maar over die man en dat hij Feyenoord moet komen redden. Elk interview met hem komt die vraag ook weer naar voren. Bijzonder pijnlijk allemaal dat blindstaren op 1 persoon.
Je zou denken dat hij na een jaar of 30 wel door zou hebben dat niet alles wat in de media komt een volledig en waarheidsgetrouw beeld schetst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:13 schreef aTypisch het volgende:
Ah, Elan denkt dat als het niet in de media komt er niet naar andere kandidaten gekeken wordt..
Wat een god
Ach, morgen staat de wind weer anders. Dan neem Elan weer een ander standpunt in.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij na een jaar of 30 wel door zou hebben dat niet alles wat in de media komt een volledig en waarheidsgetrouw beeld schetst.
Beter en dichter uitzicht op het veld heb ik niet. Ik zou niet weten waarom je er niet zou willen staan. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kan er met mijn verstand niet bij dat volwassen mannen op dat vak willen staan. Toen ik 14-18 was wel genot
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ja intern zal men druk bezig zijn met een meer passende oplossing dan wat die kutkranten momenteel schrijven. Want daar denkt met altijd goed na voor men beslissingen maakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:13 schreef aTypisch het volgende:
Ah, Elan denkt dat als het niet in de media komt er niet naar andere kandidaten gekeken wordt..
Wat een god
Wie gaat dat dan wel doen volgens jou? Of is dat niet nodig?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat de naam rondzingt maakt nog niet dat mensen hem als degene zien die alle problemen van de club gaat oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |