Nee bedankt. Maar ik heb getwijfeld (behalve over Magallan natuurlijk), zo erg is hetquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Jullie mogen Labyad, Kristensen en Magallan wel hebben.
Ach dat is ook wel inherent aan het IQ van de gemiddelde supporter, de ene keer is het hosanna en dan andere keer is het driewerf kut.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Spelers als Kelly nu al afschrijven is ook wel een nieuwe mijlpaal van mokerdom he.
Zouden alledrie basisspelers zijn bij dit Feyenoord.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee bedankt. Maar ik heb getwijfeld (behalve over Magallan natuurlijk), zo erg is het
Dat bepaalt Stam wel ff.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden alledrie basisspelers zijn bij dit Feyenoord.
Haha ok.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad inderdaad, maar bah wat vind ik dat een baggerventje. Betwijfel of hij ook echt een versterking zou zijn, ik zie liever Kökcu op zijn plek doorbreken. Dus imo liever niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat Kristensen wel subtop Eredivisie is, past duidelijk niet in de speelstijl van Ajax maar kan bij een Feyenoord/AZ best leuk draven op de flanken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Labyad inderdaad, maar bah wat vind ik dat een baggerventje. Betwijfel of hij ook echt een versterking zou zijn, ik zie liever Kökcu op zijn plek doorbreken. Dus imo liever niet.
Kristensen en Magallan niet. Kristensen is gewoon echt geen goede speler, duidelijk middenmoot Eredivisie. Het verbaast mij persoonlijk dat Ajax hem nog niet heeft opgegeven. Magallan past prima tussen ons circus achterin met jongens als vBeek en vdHeijden maar ik zie dan liever nog vBeek dan Magallan ook
Meer iets voor Utr/AZ/Vitesse.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat Kristensen wel subtop Eredivisie is, past duidelijk niet in de speelstijl van Ajax maar kan bij een Feyenoord/AZ best leuk draven op de flanken.
Als die de kop in t zand gooit kan je net zo goed Van Beukering ophalen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV wil overigens maar liefst negen miljoen bieden voor Berghuis.
Berghuis blijft dus gewoon.
Als je het geld niet hebt, moet je ook niet aan tafel willen schuiven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor dat geld mogen ze Larsson wel hebben. Wie weer trappen ze er in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Constateren dat hij vooralsnog geen indruk maakt is wat anders dan hem afschrijven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Spelers als Kelly nu al afschrijven is ook wel een nieuwe mijlpaal van mokerdom he.
Kristensen kan nog veel leren van toppers als Blind en Veltman. Die kan beter bij Ajax blijven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat Kristensen wel subtop Eredivisie is, past duidelijk niet in de speelstijl van Ajax maar kan bij een Feyenoord/AZ best leuk draven op de flanken.
Blind is inderdaad een topper, Veltman vind ik niet zo geweldig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:09 schreef Oldground het volgende:
[..]
Kristensen kan nog veel leren van toppers als Blind en Veltman. Die kan beter bij Ajax blijven.
Svensson is echt zoveel beter dan Kristensen, wat een bizarre uitspraak. Dumfries is eerder te vervangen door Kristensen dan Svensson.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zegt ie dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:35 schreef Max23 het volgende:
Van Bommel gaat ervan uit dat Berghuis misschien voor dinsdag al bij PSV zit
PSV heeft het geld wel maar Berghuis is niet meer dan dat waard. 9 is al te veel. 4-5 miljoen max. Eventueel doorverkoop percentage daar kunnen we nog wel over onderhandelen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:45 schreef Oldground het volgende:
[..]
Als je het geld niet hebt, moet je ook niet aan tafel willen schuiven.
Dat ze deze energie maar zouden steken in de zoektocht naar een verdediger.quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Beschikt PSV tegen Basel al over Berghuis? 'Dat zou zomaar kunnen' - https://nos.nl/l/2293962
Feyenoord heeft Berghuis voor 7 miljoen gekocht, waarom zou men er geld op toeleggen, op iemand die je beste spelers is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV heeft het geld wel maar Berghuis is niet meer dan dat waard. 9 is al te veel. 4-5 miljoen max. Eventueel doorverkoop percentage daar kunnen we nog wel over onderhandelen.
Wanneer je als speler de bank warm houdt bij Reading ben je technisch gezien natuurlijk al afgeschreven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tuurlijk moet ie eerst de kans krijgen, maar vooralsnog lijkt het er sterk op dat het gehandicapte broertje van Clasie een masker op heeft gezet. Ondertussen zul je zien dat de Claasbaas de pannen van het dak gaat spelen in Alkmaar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zie de paus zich eerder bekeren tot de islam.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
Het is gewoon hopen dat Haps een heel seizoen heel blijft.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie de paus zich eerder bekeren tot de islam.
Hebben we ook talent voor, defecte spelers kopen/houden.
De jorg wordt ook met elke blessure 5 miljoen minder waard, staat nu al op -12.
Koning Dirksland tussenpaus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf wil Feyenoord Robert Eenhoorn benaderen voor de rol van nieuwe Algemeen Directeur, maar weten ze nog niet of hij wil.
Ook zou het kunnen dat Eenhoorn pas in 2020 beschikbaar is, en Feyenoord zou dan bereid zijn daarop te wachten.
Man man man.
Klopt. Bij die 2e counter kwam hij er goed bij, om vervolgens het duel te verliezen. Counter goals tegen hebben natuurlijk ook met je middenveld te maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Kokcu is wel echt een heerlijke voetballer. Telkens tussen de linies lopen, telkens oog voor de voorwaartse oplossing en enorm veel creativiteit.
Kelly laat nog niet zien wat hij kan brengen op '6',als enige CVM mist hij fysieke kracht. Denk dat Tapia hetzelfde wel kan brengen, voetballend gezien, en meer fysieke kracht mee brengt. Kelly naast Kokcu op het middenveld, als '8',past hem misschien wel beter.
Ik denk dat ze hem al benaderd hebben. Waarom zouden ze anders Jan de Jong ineens wegsturen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf wil Feyenoord Robert Eenhoorn benaderen voor de rol van nieuwe Algemeen Directeur, maar weten ze nog niet of hij wil.
Ook zou het kunnen dat Eenhoorn pas in 2020 beschikbaar is, en Feyenoord zou dan bereid zijn daarop te wachten.
Man man man.
Dat kan ook. Als PSV 15 miljoen betaalt dan is hij weg.quote:Op donderdag 18 juli 2019 06:35 schreef Max23 het volgende:
Van Bommel gaat ervan uit dat Berghuis misschien voor dinsdag al bij PSV zit
Dat hoop ik, maar niets wijst daar vooralsnog op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem al benaderd hebben. Waarom zouden ze anders Jan de Jong ineens wegsturen?
Misschien is Jan de Jong zelf wel opgestapt. Hoop dat hij snel zijn boekje op doet(zal wel niet). Volgens mij stinkt het gigantisch bij Feyenoord achter de schermen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem al benaderd hebben. Waarom zouden ze anders Jan de Jong ineens wegsturen?
Volgens Vi, het AD en de Telegraaf is hij ontslagen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Misschien is Jan de Jong zelf wel opgestapt. Hoop dat hij snel zijn boekje op doet(zal wel niet). Volgens mij stinkt het gigantisch bij Feyenoord achter de schermen.
Boeiend, die is weg.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo lees ben ik tot nu toe geneigd de kant van Jan de Jong te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |