Verwacht ook wel dat niet als CVM gebruikt gaat worden straks.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:29 schreef PIETR het volgende:
Die Kelly he, wat voegt hij toe? Waarom start hij in de basis?
Fysiek is het minder dan Clasie, qua passing vind ik hem toch net wat beter ogen vooralsnog.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Met veel bombarie binnen gehaald maar is gewoon een mindere versie van Clasie.
Stam was lyrisch dus had er wel iets meer van verwacht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je haalt een bankzitter van fucking Reading. Wat verwacht je dan![]()
Vind je het zelf onderbouwd om een speler na 1,5 oefenpot af te schrijven?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stam was lyrisch dus had er wel iets meer van verwacht.
Verdedigend en fysiek is Kelly een heel stuk minder dan Clasie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet minder. Zal ongeveer even goed zijn.
Eensquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verdedigend en fysiek is Kelly een heel stuk minder dan Clasie.
Qua lengte ook volgensmijquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verdedigend en fysiek is Kelly een heel stuk minder dan Clasie.
Uiteraard niet, maar als het de komende oefenwedstrijden niet beter wordt dan verdient hij absoluut geen basisplaats.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je het zelf onderbouwd om een speler na 1,5 oefenpot af te schrijven?
Ach joh, gewoon 1 wedstrijd tegen Ajax winnen, en dan is het seizoen ondanks een 5e plek alsnog een succes!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Berghuis vertrekt nog wel. Desnoods arbitagezaakje.
Het ergste geval vertrekt Botteghin nog even naar Brazilie.
Nou. Wordt genieten.
Yess, nieuwe middenvelders halen dus!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:06 schreef fetX het volgende:
Belangrijkste conclusie (net als de afgelopen 2 jaar): we hebben betere verdedigers nodig. Wat een treurnis.
En als de talenten maar spelen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon 1 wedstrijd tegen Ajax winnen, en dan is het seizoen ondanks een 5e plek alsnog een succes!Feyenoord supporters
Geloof nooit dat dit het idee van Stam is met hem. Indien dat wel het geval is vind ik dat buitengewoon naïef.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar als het de komende oefenwedstrijden niet beter wordt dan verdient hij absoluut geen basisplaats.
Op een forum stoken is echt net iets lastiger dan dit, niet zo’n beste poging dit he :|quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon 1 wedstrijd tegen Ajax winnen, en dan is het seizoen ondanks een 5e plek alsnog een succes!Feyenoord supporters
Kokcu kan er redelijk wat van. Die draait gewoon geruisloos mee in positieve zin. Dat is heel knap.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En als de talenten maar spelen!
Talent heb ik nog niet ontdekt.
Ik heb serieus Feyenoord supporters horen zeggen dat afgelopen seizoen geslaagd was door die ene pot tegen Ajax.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op een forum stoken is echt net iets lastiger dan dit, niet zo’n beste poging dit he :|
Die snappen er gewoon niet zoveel van.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik heb serieus Feyenoord supporters horen zeggen dat afgelopen seizoen geslaagd was door die ene pot tegen Ajax.
lolquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik heb serieus Feyenoord supporters horen zeggen dat afgelopen seizoen geslaagd was door die ene pot tegen Ajax.
Maar wle net zo goed als een kutaankoop van een middenmotor. Gaat het ook niet brengen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kokcu kan er redelijk wat van. Die draait gewoon geruisloos mee in positieve zin. Dat is heel knap.
En Azarkan is ook gewoon een prima voetballer die met wat begeleiding een plaats in de selectie moet kunnen afdwingen. Die Burger vind ik zelf niet veel, maar ik kan ergens wel zien waarom het een handige speler kan zijn en hij kan onmogelijk minder goed zijn dan een kutaankoop van een middenmoter.
Ik heb vooral Ajax-supporters horen zeggen dat voor Feyenoorders het seizoen al geslaagd was nadat ze Ajax hadden verslagen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Net als met die 10-0 destijds toen ze erna van ons wonnenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Jullie mogen Labyad, Kristensen en Magallan wel hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:55 schreef satecl het volgende:
Kan Feyenoord van het Berghuis en Vilhena geld niet wat B garnituur uit Amsterdam halen? Slechter zullen ze toch niet zijn?
Perfect!quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie mogen Labyad, Kristensen en Magallan wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |