Hij heeft aangekondigd naar Feyenoord terug te willen, na zijn turkse avontuur. Is wel een kereltje dat zijn woorden waarmaakt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Voor een nl hongersalaris?
Ik denk dat elia een typische broodvoetballer is. Hij gaat naar de club die het meeste biedt.
Ik ook. Punt is wel, na een periode Verdonk heb ik weer liever Malacia.quote:
Heb ergens het idee dat het ook wel goed voor deze selectie zou zijn. Nu heb je alleen die Berghuis die toch wat gaat etteren gedurende een seizoen. Zet je er zo'n Elia bij dan heb je in ieder geval nog een goede voetballer die wat overwicht heeft in een groep.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat hem hem uitvechten met Larsson, dan staat hij zo in de basis.
Hij heeft echt iets extra's. Ook qua mentaliteit uit het juiste hout gesneden.
Van denk?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:52 schreef fetX het volgende:
Positief: Azarkan, Kokcu.
Negatief: De verdediging en Kelly.
Kelly op die positie iig. Zou hem wel iets naar voren willen zien. 3 slechte wedstrijden in de Eredivisie en die Kelly wordt compleet kapotgemaakt in VI met zijn lengte.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:52 schreef fetX het volgende:
En Vente ook negatief.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:52 schreef fetX het volgende:
Het woord wat bij mij opkomt als ik dit elftal zie is 'los zand'.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:06 schreef fetX het volgende:
Belangrijkste conclusie (net als de afgelopen 2 jaar): we hebben betere verdedigers nodig. Wat een treurnis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |