Zowel Feyenoord als PSV beide een bar slechte defensie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Weg worden gespeeld![]()
Feyenoord is de betere ploeg. Maar goed, onze verdediging blijft lachwekkend.
Ik heb oprecht nog liever Verdonk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:40 schreef Elan het volgende:
Is Hapsie geblesseerd eigenlijk? Malacia kan echt niet. Veel te frivool en slordig allemaal.
Zullen we eerst maar even kijken hoe het met Jorgensen gaat?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Spits, rechtsback, linkercentrale verdediger. Succes Troost.
zullen we gezien zijn historie daar maar niet op rekenen? Mag het lekker uitvechten met een nieuwe aankoop wmb. Zo'n Janssen moet toch oren hebben naar eerherstel lijkt me.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar even kijken hoe het met Jorgensen gaat?
Dan heb je wel twee twijfelgevallen qua fitheid.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zullen we gezien zijn historie daar maar niet op rekenen? Mag het lekker uitvechten met een nieuwe aankoop wmb. Zo'n Janssen moet toch oren hebben naar eerherstel lijkt me.
Ja, laten we weer gaan klooien met een spits die al 2 jaar niet fit is, weer de voorbereiding mist met enkel Vente erachter, of een 17 jarig mannetje met potentie. Verstandig!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar even kijken hoe het met Jorgensen gaat?
Janssen is niet beter dan Jorgensen. In tegendeel zelfs.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zullen we gezien zijn historie daar maar niet op rekenen? Mag het lekker uitvechten met een nieuwe aankoop wmb. Zo'n Janssen moet toch oren hebben naar eerherstel lijkt me.
Vandaar dat Tottenham hem gehaald heeft. Omdat hij niks liet zien in de Eredivisie. In ieder geval een stuk beter dan Vente.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Janssen is niet beter dan Jorgensen. In tegendeel zelfs.
Hele middelmatige spits.
een half seizoen goed gespeeld bij Az.Daarom heeft Tottenham hem gehaald hebben ze nu nog spijt van.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaar dat Tottenham hem gehaald heeft. Omdat hij niks liet zien in de Eredivisie. In ieder geval een stuk beter dan Vente.
De Afonso Alves van de Lage Landen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een half seizoen goed gespeeld bij Az daarom heeft Tottenham hem gehaald hebben ze nu nog spijt van.
En Larsson dan?quote:
Als concurrent voor Jorgensen lijkt me het een prima optie. Maar zal wel niet haalbaar zijn qua salaris.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een half seizoen goed gespeeld bij Az.Daarom heeft Tottenham hem gehaald hebben ze nu nog spijt van.
Als Ajax wel de kansen afmaakt wordt dat 5-0.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:47 schreef Craptacular het volgende:
Maandag moeten de Grieken tegen Ajax. Eens kijken wat het verschil zal zijn.
Voor een nl hongersalaris?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Waar ik wel wat voor voel is een Elia gratis terughalen en zo'n Azarkan onder de vleugels van Elia laten ontwikkelen. Elia schijnt de laatste 3 maanden al niet betaald te zijn door de club dus die is het inmiddels goed beu daar. Dan hoef je dit jaar in ieder geval niet meer na te denken over je linkerflank en heb je er ook gegarandeerd wat goals en assists bij.
Ok, dan speel je dit jaar met wat gekunstelde selectie zonder doorverkoopwaarde, maar als je langere termijn kijkt is het besef en de potentie er wel om weer wat spelers door te laten groeien. Die jonge gasten moeten zich wel aan iets kunnen optrekken.
Laat hem hem uitvechten met Larsson, dan staat hij zo in de basis.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Waar ik wel wat voor voel is een Elia gratis terughalen en zo'n Azarkan onder de vleugels van Elia laten ontwikkelen. Elia schijnt de laatste 3 maanden al niet betaald te zijn door de club dus die is het inmiddels goed beu daar. Dan hoef je dit jaar in ieder geval niet meer na te denken over je linkerflank en heb je er ook gegarandeerd wat goals en assists bij.
Ok, dan speel je dit jaar met wat gekunstelde selectie zonder doorverkoopwaarde, maar als je langere termijn kijkt is het besef en de potentie er wel om weer wat spelers door te laten groeien. Die jonge gasten moeten zich wel aan iets kunnen optrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |