Ik ook al.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:29 schreef fetX het volgende:
Ik kreeg een PB van Klaas. Groetjes aan jullie.
En hij heeft altijd gelijk (vindt hij).
Kijk je wel goed?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:33 schreef PSVCL het volgende:
Ondanks de 0-3 achterstand speelt Feyenoord best aardig voetbal,meer lijn in het spel dan bij PSV.
Was PSV zo slecht dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:33 schreef PSVCL het volgende:
Ondanks de 0-3 achterstand speelt Feyenoord best aardig voetbal,meer lijn in het spel dan bij PSV.
Ik heb er zojuist ook eentje gehad.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook al.
En hij gaat mij binnenkort kapoet maken.
Lijkt Feyenoord - Trencin welquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord is veel beter en het staat 0-3, wat is dit
Again. En dan weg worden gespeeld. Europees ga je nat tegen dit soort ploegen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:06 schreef Craptacular het volgende:
Eens kijken wat het verder wordt tegen de nummer 8 uit de Griekse competitie.
Weer 2 spelers die we niet op kunnen stellen, aldus @domboquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
2 goals wederom door persoonlijke fouten. Japio zal ziedend zijn.
Ik denk dat hij liever persoonlijke fouten heeft dan dat ze echt niet beter kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
2 goals wederom door persoonlijke fouten. Japio zal ziedend zijn.
Weg worden gespeeldquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Again. En dan weg worden gespeeld. Europees ga je nat tegen dit soort ploegen.
Dat wisten we sinds Trencin toch al joh.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Again. En dan weg worden gespeeld. Europees ga je nat tegen dit soort ploegen.
Spelers die niet beter kunnen maken toch juist vaak persoonlijke fouten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever persoonlijke fouten heeft dan dat ze echt niet beter kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |