quote:Op zondag 2 februari 2020 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Sinisterra basisspeler bij Barcelona wordt verdedigt onlogisch zich nog met dat Sini wel de slechtste speler is daar.
Volgens mij snap je het niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
Om enige context te plaatsen bij de TT :
[..]
Onzin. Ik vind ook dat Sinisterra zich prima ontwikkelt ten aanzien van een seizoen geleden. Soit, het kon ook amper beroerder maar hij laat zich goed zien. Alleen we moeten niet vergeten in wat voor een competitie we spelen én het summiere spel wat er bij tijd en wijlen vertoond wordt.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet.
Ik zal hem herformuleren voor je:
Stel dat Sinisterra basisspeler bij Barcelona wordt verdedigt onlogisch zich nog met dat Sini wel de slechtste speler is daar.
Niet alles hoeft genuanceerd te worden. Het grootste deel van de mensen (inclusief ik) dacht vorig seizoen dat Sinisterra er niks van kon en nu doet ie het uitstekend, en net zo belangrijk: zijn rendement gaat omhoog. In plaats van dat je zegt ‘hey mensen, ik zat fout, die Sinisterra blijkt een prima voetballer te zijn!quote:Op zondag 2 februari 2020 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Ik vind ook dat Sinisterra zich prima ontwikkelt ten aanzien van een seizoen geleden. Soit, het kon ook amper beroerder maar hij laat zich goed zien. Alleen we moeten niet vergeten in wat voor een competitie we spelen én het summiere spel wat er bij tijd en wijlen vertoond wordt.
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Laten we nou maar rustig afwachten waar Sinisterra over 5 jaar speelt. Waarschijnlijk bakt ie er net zo weinig van als alle andere verkochte talenten de laatste 10 jaar
Ik beoordeel een speler gewoon naar Eredivisie en Feyenoord-maatstaven en daarin vind ik het heel veelbelovend wat hij laat zien. Of hij naar Real Madrid gaat of naar een Duitse subtopper zal mij verder een worst wezen, want dat was de discussie ook niet. Het gaat er om of hij goed speelt of niet in de Nederlandse competitie. Of is Berghuis ook ineens geen goede speler, omdat hij het in het buitenland niet heeft waargemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat hij zich goed ontwikkelt? Alleen wat verwacht je nou? Het is fucking Emmen waar we het over hebben hé.0 schoten op doel 20 min in de 2e helft.
Ook niet van vriend Sinisterra
Het beeld dat jij en ik van een zeer goede voetballer hebben (of de potentie daarvan) ligt echt héél ver uit elkaar
Als ik jou hoor praten over Sinisterra lijkt het wel alsof je verwacht dat hij straks aansluit bij de Inter Milans of Tottenhams van deze wereld.
Inderdaad. De Vrij en Wijnaldum bakken er bijvoorbeeld he-le-maal niets van.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Laten we nou maar rustig afwachten waar Sinisterra over 5 jaar speelt. Waarschijnlijk bakt ie er net zo weinig van als alle andere verkochte talenten de laatste 10 jaar
Parodietopicgenotquote:Op zondag 2 februari 2020 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.
@:Caland
En dat bevestig ik ook door te zeggen dat hij zich goed heeft ontwikkeld de afgelopen 10 wedstrijdenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beoordeel een speler gewoon naar Eredivisie en Feyenoord-maatstaven en daarin vind ik het heel veelbelovend wat hij laat zien. Of hij naar Real Madrid gaat of naar een Duitse subtopper zal mij verder een worst wezen, want dat was de discussie ook niet. Het gaat er om of hij goed speelt of niet in de Nederlandse competitie. Of is Berghuis ook ineens geen goede speler, omdat hij het in het buitenland niet heeft waargemaakt?
Clasie werd toch wel bestempeld als hét topproduct van Varkenoord. Mocht de bank warm houden bij Southampton (lol)quote:Op zondag 2 februari 2020 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad. De Vrij en Wijnaldum bakken er bijvoorbeeld he-le-maal niets van.
Niemand bestempelde Clasie als het topproduct van Varkenoord.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Clasie werd toch wel bestempeld als hét topproduct van Varkenoord. Mocht de bank warm houden bij Southampton (lol)
Clasie was in zijn laatste jaar bij Feyenoord behoorlijk goed, maar hét topproduct? Nou, benieuwd welke idioot dat heeft gezegdquote:Op zondag 2 februari 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Clasie werd toch wel bestempeld als hét topproduct van Varkenoord. Mocht de bank warm houden bij Southampton (lol)
Ten eerste is het onzin en ten tweede is het irrelevant of Clasie als iets bestempeld werd voor de vraag of Sinisterra op dit moment goed speelt en een stijgende lijn laat zien.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen in de wereld van @onlogisch was dat zoquote:Op zondag 2 februari 2020 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Clasie was in zijn laatste jaar bij Feyenoord behoorlijk goed, maar hét topproduct? Nou, benieuwd welke idioot dat heeft gezegd
Onlogisch is vast aan het sherlocken.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Clasie was in zijn laatste jaar bij Feyenoord behoorlijk goed, maar hét topproduct? Nou, benieuwd welke idioot dat heeft gezegd
Van Hanegem zei ook dat Mokotjo Europese top zou worden. Daarnaast heeft van Hanegem een speciale band met Clasie, dus niet geheel objectief.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
van Hanegem zei in VI nog dat Clasie prima mee zou kunnen op het middenveld van Xavi & Iniesta.
Waar voetbalt die nu eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Hanegem zei ook dat Mokotjo Europese top zou worden. Daarnaast heeft van Hanegem een speciale band met Clasie, dus niet geheel objectief.
Altijd al gezegd dat het een leuke pingelaar is die zijn rendement omhoog moet gooien om serieus genomen te wordenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens moet ik @:Caland gelijk geven over Bijlow. Die vind ik op dit moment een stuk beter dan Vermeer.
Het zou hem sieren als hij ook zijn ongelijk omtrent Sinisterra zou toegeven.
Willem zei dat vast nadat jij het had gepost hier op FOK!.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
van Hanegem zei in VI nog dat Clasie prima mee zou kunnen op het middenveld van Xavi & Iniesta.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
Damn son, denk aan zijn familie.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Willem zei dat vast nadat jij het had gepost hier op FOK!.
Zie:
[..]
Christus te paardquote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Goeie genadequote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
De teringquote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Goeie genade.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
[..]
Zie:
[..]
Godverdomme die doet pijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Dit is gewoon karaktermoord.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Barney.gifquote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand @:onlogisch gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zie:
[..]
Zo dan. Koekoek.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
SOW!!quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
[..]
Zie:
[..]
twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 02-02-2020 om 16:59:04When you weer eens aanschuift in #Rondo!De man die @Feyenoord weer aan de praat heeft gekregen zit vanavond aan tafel bij @jackvangelder om het te hebben over zijn prestaties.💬 Dick Advocaat, @GullitR, @boulahrouz81 en Youri Mulder⏰ 19:50 uur📺 Ziggo Sport https://t.co/VA6J14im50 reageer retweet
Toen kwam van Hanegem al niet meer bij VI.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij nader inzien was Stam eigenlijk best wel een teleurstellend afscheidscadeautje van Van Geel. Waar hadden we gestaan als Dick vanaf het begin aan boord was geweest.
Feyenoord heeft natuurlijk bezig met een goede reeks, maar ben benieuwd hoe ze het volgende week doen tegen AZ. Kans is groot dat ze daar gewoon van verliezen namelijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij nader inzien was Stam eigenlijk best wel een teleurstellend afscheidscadeautje van Van Geel. Waar hadden we gestaan als Dick vanaf het begin aan boord was geweest.
Onder Dick verloren we alleen nog van Porto en zelfs daar deden we lekker mee. Zou niet weten waarom we van AZ zouden moeten verliezen, ook al is het een goede ploegquote:Op zondag 2 februari 2020 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft natuurlijk bezig met een goede reeks, maar ben benieuwd hoe ze het volgende week doen tegen AZ. Kans is groot dat ze daar gewoon van verliezen namelijk.
Klopt AZ is in de basis sterker in de breedte niet trouwens , want daar zit echt brandhout op de bank.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft natuurlijk bezig met een goede reeks, maar ben benieuwd hoe ze het volgende week doen tegen AZ. Kans is groot dat ze daar gewoon van verliezen namelijk.
Uitwedstrijd tegen een ploeg uit de top 2. Maar ik hoop met je mee dat Feyenoord volgende week wintquote:Op zondag 2 februari 2020 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onder Dick verloren we alleen nog van Porto en zelfs daar deden we lekker mee. Zou niet weten waarom we van AZ zouden moeten verliezen, ook al is het een goede ploeg
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:55 schreef PIETR het volgende:
Heb het gevoel dat Feyenoord daar gewoon gaat winnen.
Zo ‘gewoon’ is het anders niet dat Feyenoord van AZ verliestquote:Op zondag 2 februari 2020 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt op Karsdorp, Geertruida speelt echt alsof ie de dozen nog om z'n schoenen heeft. Maar misschien speelt Karsdorp zondag wel gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:06 schreef Haringkop het volgende:
AZ heeft ook nog niet de vorm van voor de winterstop. Gaven vrijdag ook eerst drie grote kansen weg voordat ze op voorsprong kwamen. Het ligt sowieso dichter bij elkaar dan die pot in de Kuip. Ben wel benieuwd wat Dick op RB doet. Ik had verwacht dat Karsdorp wel minuten zou gaan maken, maar ik vrees nu wel dat Geertruida er zondag zal staan..
Daarom vol gas er op, zorgen dat ze moeten wisselenquote:Op zondag 2 februari 2020 21:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt AZ is in de basis sterker in de breedte niet trouwens , want daar zit echt brandhout op de bank.
Maar ik verwacht een nederlaag volgende week. Dick wint voornamelijk van de mindere goden.
Ik ook, dan zal het nu wel mis gaan. FeyenoordGODEN.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:55 schreef PIETR het volgende:
Heb het gevoel dat Feyenoord daar gewoon gaat winnen.
[..]
Zie:
[..]
Is in onderhandeling met PSV.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wat denken jullie, gaat Advocaat nog een jaar bijtekenen?
Hangt er vanaf wanneer ze die beslissing gaan nemen. Nu staat hij er natuurlijk supergoed op, kunnen ze bijna niet anders dan nog een jaar met hem door. Hij zal het zelf ook wel willen nu.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wat denken jullie, gaat Advocaat nog een jaar bijtekenen?
Zum kotsen mocht dit waar zijn en doorgang vinden.quote:
Zoiets zie ik Dick niet doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou mij eerlijk gezegd niet eens verbazen.
ja dagquote:
Dat dachten ze in België destijds ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets zie ik Dick niet doen.
Tenzij Feyenoord heeft gezegd dat hij sowieso niet kan blijven na dit seizoen.
Alsof PSV zo'n ambitieloze aanstelling gaat doen, waarbij het sowieso niet uitgesloten is dat ze in het buitenland rondkijken voor een coach.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets zie ik Dick niet doen.
Tenzij Feyenoord heeft gezegd dat hij sowieso niet kan blijven na dit seizoen.
lijkt me ook niet maar een coach van naam en faam zie ik daar ook niet instappenquote:Op maandag 3 februari 2020 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof PSV zo'n ambitieloze aanstelling gaat doen, waarbij het sowieso niet uitgesloten is dat ze in het buitenland rondkijken voor een coach.
quote:Op maandag 3 februari 2020 13:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zum kotsen mocht dit waar zijn en doorgang vinden.
Het zegt genoeg over het beeld dat we van Dick en PSV hebben, om dit niet meteen naar het rijk der fabelen te verwijzen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:57 schreef hhh38 het volgende:
Waarom reageert iedereen hier serieus op die Ajax troll?
Het is niet zo dat jullie verder heel veel spannende gespreksonderwerpen hebben.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:57 schreef hhh38 het volgende:
Aangename stiltes hoeven niet altijd opgevuld te worden met inhoudsloos gekwaak.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet zo dat jullie verder heel veel spannende gespreksonderwerpen hebben.
Op een gegeven moment heb je al die speciaalbieren daar ook wel gehad.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef Caland het volgende:
Dickie is een gevoelsmens
Dan snap ik wel dat je na een paar maanden weg wil uit België
Hij is wel lekker arrogant over zijn prestaties, hij erkent niet dat ie een hoop geluk heeftquote:Op maandag 3 februari 2020 16:28 schreef fetX het volgende:
Sowieso een bescheiden man eigenlijk. Voelt zich nooit ergens te groot voor.
Vorige week zei hij nog in een interview na de wedstrijd dat ze ook geluk hebben gehad.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is wel lekker arrogant over zijn prestaties, hij erkent niet dat ie een hoop geluk heeft.
Is natuurlijk ook niet nodig. Advocaat is gewoon iemand die ontzettend geniet van het vak, en vindt het heerlijk om bij een mooie club lekker puin te ruimen. Hij stapt natuurlijk ook iedere keer op het juiste moment ergens in. Het is altijd bij ploegen die door een combinatie van slecht management en een beetje pech zwaar onderpresteren. Dan kan het ook bijna niet minder gaan. Das natuurlijk lekker voor je CV.
We moeten toch ergens boos over zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik wens jou echt een heerlijk Belgisch wijf toe.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef Caland het volgende:
Dickie is een gevoelsmens
Dan snap ik wel dat je na een paar maanden weg wil uit België
De mods kunnen Klaas unbannen, dan kunnen we daar boos over zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We moeten toch ergens boos over zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mods kunnen Klaas unbannen, dan kunnen we daar boos over zijn.ANNOUNCE KLAAS @GGMM @TaglianoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Hij heeft deels gelijk, maar gaat er wel volledig aan voorbij dat hij er zelf ook gewoon helemaal niks van kan.quote:Jaap Stam: ''Ik bén niet tekortgeschoten''
Onder trainer Jaap Stam pakte Feyenoord nauwelijks punten, terwijl het onder Dick Advocaat uitstekend gaat qua resultaten. Waar is Stam tekortgeschoten. "Ik bén niet tekortgeschoten. Als coach ben je afhankelijk van de mensen om je heen, van wie je verwacht dat ze hun afspraken nakomen. En van de spelers."
"Ik dacht dat ik met een groep zou gaan werken die er direct stond. Dat was niet zo. Een ander zal zeggen: Dick haalt allemaal punten, dus ze zijn wél goed genoeg. Maar hij heeft er ook profijt van dat spelers nu wel fit zijn. Zijn instapmoment was totaal anders", aldus Stam in het NRC Handelsblad. Het huidige spel levert Feyenoord wel veel punten op. "Dat is hartstikke mooi voor ze. Alleen, hoe ze nu spelen is niet mijn soort voetbal. Ik wil het liefst hoog druk zetten, agressief vooruit. Nu zie je dat ze inzakken, op balverlies van de tegenstander wachten en dan naar voren gaan – een wezenlijk verschil."
Waar voor Stam de hand op de knip bleef kreeg Advocaat onder andere een nieuwe spits bij zijn selectie. "Een half jaar te laat. Het zij zo. Ik kan mij daar wel druk om maken, maar dat heeft geen zin. Nu worden meerdere jeugdspelers verhuurd of teruggezet naar de opleiding omdat ze niet goed genoeg zijn. Toen ik begon werden zeven jongens nog goed genoeg bevonden voor het eerste elftal."
Stam heeft ook een belangrijke les geleerd. "Dat ik kritischer moet zijn op het instapmoment. En dat ik vooraf een duidelijk beeld moet hebben van waar een club heen wil, hoe de lijnen lopen, met wie je gaat samenwerken, hoe die mensen over voetbal denken. Alleen dán weet je wat je kan verwachten.”
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mods kunnen Klaas unbannen, dan kunnen we daar boos over zijn.Dat kunnen de mods niet doen, alleen de admins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spreek uit ervaring.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-02-2020 17:48:56 ]
Natuurlijk zit er een kern van waarheid in, maar hij zegt zelf dat je afhankelijk bent van je spelers. Om dan zo'n tactiek te kiezen is waanzin. Het is toch niet zo dat Troost er voor zorgt dat Botteghin 50 meter van het doel moet doordekken?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft deels gelijk, maar gaat er wel volledig aan voorbij dat hij er zelf ook gewoon helemaal niks van kan.
Ja dat hebben veel (nieuwe) trainers, de gedachte dat je altijd volgens je eigen filosofie moet spelen. Dat is leuk als je het budget van een City hebt om dat te kunnen ondersteunen.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er een kern van waarheid in, maar hij zegt zelf dat je afhankelijk bent van je spelers. Om dan zo'n tactiek te kiezen is waanzin. Het is toch niet zo dat Troost er voor zorgt dat Botteghin 50 meter van het doel moet doordekken?
Stam ís niet tekortgeschotenquote:Op maandag 3 februari 2020 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hebben veel (nieuwe) trainers, de gedachte dat je altijd volgens je eigen filosofie moet spelen. Dat is leuk als je het budget van een City hebt om dat te kunnen ondersteunen.
En dat hij er zelf geen vertrouwen meer in had dat het nog goed zou komen.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft deels gelijk, maar gaat er wel volledig aan voorbij dat hij er zelf ook gewoon helemaal niks van kan.
Dit. Sowieso ben ik niet zo’n fan van trainers die de tactiek niet aanpassen aan het materiaal.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:18 schreef Haringkop het volgende:
Stam is knettergek. Als je een ploeg niet naar ze mogelijkheden kan laten spelen, ben je tekort geschoten.
Precies dit. Blij dat hij weg is. Alleen m.b.t de halftamme selectie die hij tot zijn beschikking had, heeft hij een punt. Maar als je dan bedenkt dat hij toch echt zelf die kabouter ophaalt bij Reading dan wordt dat punt al iets kleiner. Maar dat gebrek aan zelfreflectie is echt stuitend. Waarom star vasthouden aan je visie als zelfs een blinde vink ziet dat je er niet de spelers voor hebt.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:18 schreef Haringkop het volgende:
Stam is knettergek. Als je een ploeg niet naar ze mogelijkheden kan laten spelen, ben je tekort geschoten.
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies dit. Blij dat hij weg is. Alleen m.b.t de halftamme selectie die hij tot zijn beschikking had, heeft hij een punt. Maar als je dan bedenkt dat hij toch echt zelf die kabouter ophaalt bij Reading dan wordt dat punt al iets kleiner. Maar dat gebrek aan zelfreflectie is echt stuitend. Waarom star vasthouden aan je visie als zelfs een blinde vink ziet dat je er niet de spelers voor hebt.
Ah ik snapquote:Op maandag 3 februari 2020 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit geval: ‘I see what you did there’
Hij was idd onbedoeldquote:Op maandag 3 februari 2020 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ie onbedoeld was is ie trouwens wel heel mooi.
Hij legt de schuld echt volledig bij anderenquote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder hoe Stam to-taal geen zelfreflectie heeft.
[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 03-02-2020 21:53:54 ]
Ajax heeft het gewoon volwassen uitgespeeld toen. Veel meer viel er niet te halen. Ik heb ook nooit zo begrepen dat PSV toen als een stel gekken door ging jagen op de tien doelpunten, het was wel lachen voor ze maar het levert gewoon niet veel op, behalve een tot het bot gemotiveerde tegenstander voor het terugduel.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ajax heeft ons toen ook echt gespaard.
Tegen PSV ging toen ook letterlijk elke bal erin.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo begrepen dat PSV toen als een stel gekken door ging jagen op de tien doelpunten, het was wel lachen voor ze maar het levert gewoon niet veel op, behalve een tot het bot gemotiveerde tegenstander voor het terugduel.
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:53 schreef Ifrane het volgende:
Als je als trainer van een kwakkelend Feyenoord 4-2-4 gaat spelen bij Ajax-uit, verdien je sowieso een draai om je nekJe zou bijna zeggen dat ie er bewust met de pet naar gooide toen, alles of niets spelen, bij een vernedering was de weg vrij om op te stappen en wie weet zou zijn tactiek per ongeluk werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder hoe Stam to-taal geen zelfreflectie heeft.
Best grappig dat ie naderhand niet eens ontslagen werd, gedeeltelijk omdat er niemand was die hem echt kon ontslaan
Makkelijk eerste
Deze voorspelling bevat net zo veel waarheid als de tweet die je favoriete politicus onlangs op internet plaatste.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bijlow dit weekend blundertje jongens.
Staat wel lekker te keepen tot nu toe hoor. Genot. Ik mis Vermeer totaal niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bijlow dit weekend blundertje jongens.
Eens, maar al dat Bijlow in oranje gezeik kan alleen maar fout gaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Staat wel lekker te keepen tot nu toe hoor. Genot. Ik mis Vermeer totaal niet.
Ja, dat vind ik ook wat overdreven.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens, maar al dat Bijlow in oranje gezeik kan alleen maar fout gaan.
Zijn ongelofelijke naaiactie daar is echt onderbelicht (bijv. tov Koeman die op de trein sprong en waar nog wel veel aandacht voor is)quote:Op maandag 3 februari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dachten ze in België destijds ook.
waar ging het over?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Andere tijden sport teruggezien
Wat bizar mooi in elkaar gezet zeg, zelfs beelden die ik niet eerder heb gezien.
Over de EC1 in 70, maar dan anders. Gesprekken met supporters die erbij waren enzulks.quote:
ah okayquote:Op maandag 3 februari 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Over de EC1 in 70, maar dan anders. Gesprekken met supporters die erbij waren enzulks.
Ik niet zo, denk dat Bijlow nu de vierde optie is, achter Cillessen, Krul en Bizot. Ook allemaal geen wereldkeepers, en er komt verder weinig aanzetten. Het kan snel gaan.quote:
Het levert inderdaad niet veel op.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax heeft het gewoon volwassen uitgespeeld toen. Veel meer viel er niet te halen. Ik heb ook nooit zo begrepen dat PSV toen als een stel gekken door ging jagen op de tien doelpunten, het was wel lachen voor ze maar het levert gewoon niet veel op, behalve een tot het bot gemotiveerde tegenstander voor het terugduel.
Ok Herqules.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 06:39 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Het levert inderdaad niet veel op.
Behalve een totale vernedering.
twitter:gidovader twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:53:35Eens een #Feyenoorder, altijd een Feyenoorder! Groeten aan het legioen van @Julcruz9 ! #cruzcontrol https://t.co/228NPnlrW9 reageer retweet
Die baas scoorde 2x tijdens een van de eerste Europese potjes waar ik zelf heen mocht.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:gidovader twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:53:35Eens een #Feyenoorder, altijd een Feyenoorder! Groeten aan het legioen van @:Julcruz9 ! #cruzcontrol https://t.co/228NPnlrW9 reageer retweet
BAAS<quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die baas scoorde 2x tijdens een van de eerste Europese potjes waar ik zelf heen mocht.
#neverforget
Die gaat naar dezelfde sportschool als Roy Makaay, zo te zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:gidovader twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:53:35Eens een #Feyenoorder, altijd een Feyenoorder! Groeten aan het legioen van @:Julcruz9 ! #cruzcontrol https://t.co/228NPnlrW9 reageer retweet
dat is wel in het voordeel van Feyenoord denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Basje Nijhuis van de Bas Nijhuis show fluit zondag.
Beetje wel ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel in het voordeel van Feyenoord denk ik
Was wel kek ja, mooie docu was dat.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Wat bizar mooi in elkaar gezet zeg, zelfs beelden die ik niet eerder heb gezien.
Zeker mooi. Ga ook mooi tijdsbeeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:23 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was wel kek ja, mooie docu was dat.
Voor mij was het extra dierbaar omdat mijn inmiddels overleden opa ook op de kiek ging met de cup. Dus het was leuk om al die beelden te zien hoe dat ging.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zeker mooi. Ga ook mooi tijdsbeeld.
En een inkijk in het gebit van de Kromme. Zo dan, daarmee vergeleken heeft die Bozenik fraaie tanden.
Mooi man.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:05 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Voor mij was het extra dierbaar omdat mijn inmiddels overleden opa ook op de kiek ging met de cup. Dus het was leuk om al die beelden te zien hoe dat ging.
Wie weet maken ze daar over 47 jaar ook wel een mooie docu over....quote:Met het kampioenschap van 3 jaar terug ging ik ook op de foto met de schaal. Dat kon toen bij de Feyenoord Fanshop in Centraal.
Na de wedstrijd geblesseerdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:19 schreef fetX het volgende:
Bozenik mag vanavond met de floppers van Jong Feyenoord meedoen.
Zit wat in, ja. Moeten wij Berghuis, Sinisterra, Haps, Senesi en Bijlow ook niet kwijtraken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk is het kampioensjaar van 2017 dan nog zo bijzonder omdat het de langste periode van droogte ooit was...
Denk persoonlijk dat er volgend seizoen best kansen liggen om weer kampioen te worden eigenlijk. Ligt er een beetje aan wat Ajax doet maar die zullen vrij veel moeten investeren als vdBeek, Tagliafico, Onana en Ziyech vertrekken. Denk dat PSV voorlopig nog niet opkrabbelt en AZ kan denk ik ook niet al haar sleutelspelers behouden.
Dit vind ik best optimistisch.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk persoonlijk dat er volgend seizoen best kansen liggen om weer kampioen te worden eigenlijk. Ligt er een beetje aan wat Ajax doet maar die zullen vrij veel moeten investeren als vdBeek, Tagliafico, Onana en Ziyech vertrekken. Denk dat PSV voorlopig nog niet opkrabbelt en AZ kan denk ik ook niet al haar sleutelspelers behouden.
Haha, de mijne ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
BAAS<
mijn 1e bedrukte shirt
CRUZ
9
In 16/17 pakten we de titel zonder falen van de concurrenten, alhoewel dat kampioenschap wel incidenteel tot gang kwam natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dit vind ik best optimistisch.
We zullen vast nog wel eens kampioen worden en hopelijk maken wij dit ook allemaal nog een paar keer mee. Maar als we de laatste pak 'em beet 40 jaar bekijken dan zijn we in de periode 4x kampioen geweest en volgens mij zijn dat (misschien met de uitzondering van 83/84) allemaal 'incidenten' geweest. We waren nooit de absolute favoriet, maar kregen de titels vaak door het falen van Ajax en PSV in dat jaar.
Ajax zal best weer toppers kwijt raken, maar hebben inmiddels zoveel financiele reserve dat het elftal met vervangers erbij nog altijd beter is dan Feyenoord.
We hadden toen het geluk dat Ajax heel ver kwam in de EL. Hierdoor hebben ze aan het einde van de competitie wat punten laten liggen. Maar verder wel een erg goed seizoen van ons natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 16/17 pakten we de titel zonder falen van de concurrenten, alhoewel dat kampioenschap wel incidenteel tot gang kwam natuurlijk.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik reken er nog niet op.quote:Het is optimistisch gesteld maar het zou gewoon kunnen gebeuren. Eigenlijk zijn Botteghin, Geertruida en Fer de enige spelers waarop door geselecteerd moet worden. De andere acht zijn niet van wereldklasse maar wel leuke spelers waarmee je de meeste wedstrijden moet winnen, zonder geweldig voetbal te spelen.
Ajax heeft waanzinnige financiële reserves maar de spelers die ze halen moeten ook maar goed blijken te zijn. De afgelopen seizoenen hebben ze ook in flink wat spelers geïnvesteerd voor tientallen miljoenen die er niks van blijken te kunnen, zoals Bandé en Marin. Daarnaast zal bij die ploeg, als er van het rijtje Ziyech, vdBeek en Onana al twee vertrekken (met name Ziyech), gewoon een hele hoop individuele kwaliteit wegvallen. Het kan heel erg beide kanten op met Ajax volgend jaar.
Eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:26 schreef fetX het volgende:
Ik vind Fer het de laatste tijd wel steeds beter doen.
Door die EL reeks kwam Ajax juist in een ontzettende winning flow had ik het idee. Het was qua puntenaantal sowieso hun beste seizoen in een jaar of zeven, en in de tweede seizoenshelft wonnen ze bijna alles (w14 g2 v1). Het verschil werd juist gemaakt in de eerste seizoenshelft toen Feyenoord en Ajax allebei Europees speelden maar Feyenoord gewoonweg meer punten pakte. Weliswaar speelden ze matige potten bij Excelsior en PSV wegens vermoeidheid, maar die clubs waren dat seizoen ook niet bepaald de makkelijkste tegenstanders.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:09 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
We hadden toen het geluk dat Ajax heel ver kwam in de EL. Hierdoor hebben ze aan het einde van de competitie wat punten laten liggen. Maar verder wel een erg goed seizoen van ons natuurlijk.
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik reken er nog niet op.
Ik niet, ik vind hem nog steeds ontzettend matig. Hij gaf wel een mooie voorzet tegen Emmen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:26 schreef fetX het volgende:
Ik vind Fer het de laatste tijd wel steeds beter doen.
Jij vindt niet hem het niet beter doen dan in het begin?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem nog steeds ontzettend matig. Hij gaf wel een mooie voorzet tegen Emmen.
Eigenlijk doen ze het alle 3 gewoon een stuk beter dan onder Stam.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij vindt niet hem het niet beter doen dan in het begin?
Niet heel gek, Kokcu is de enige misschien die bij dominant voetbal dat werkt profiteert. Fer en Toornstra past het huidige spelletje beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk doen ze het alle 3 gewoon een stuk beter dan onder Stam.
Beetje gek om dat nu te claimen daar er nog 14 wedstrijden zijn te spelenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:50 schreef PSVCL het volgende:
Wie had maanden terug voorspeld dat Feyenoord 2e zou worden..![]()
Fabeltje. Ajax liet toen juist in de eerste seizoenshelft veel punten liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:09 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
We hadden toen het geluk dat Ajax heel ver kwam in de EL. Hierdoor hebben ze aan het einde van de competitie wat punten laten liggen. Maar verder wel een erg goed seizoen van ons natuurlijk.
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik reken er nog niet op.
Maar ze hadden wel van PSV gewonnen zonder die 120 minuten tegen Schalkequote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Fabeltje. Ajax liet toen juist in de eerste seizoenshelft veel punten liggen.
Achteraf claimen slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje gek om dat nu te claimen daar er nog 14 wedstrijden zijn te spelen
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel van PSV gewonnen zonder die 120 minuten tegen Schalke
En als je zegt dat dat niet waar is heb je een probleem met mij
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:09 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Wie is jullie? Onlogisch en zijn campingelftal?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Achteraf claimen slaat ook nergens op.Jullie winnen zondag van Feyenoord .
huhquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
We winnen van onszelf, ja?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee doordat Vilhena mocht spelen tegen Heerenveen omdat de beroepszitting werd verplaatst!!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:26 schreef De_Kraam het volgende:
Uiteindelijk zijn we kampioen geworden door Jeroen Zoet.
KNFB!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee doordat Vilhena mocht spelen tegen Heerenveen omdat de beroepszitting werd verplaatst!!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:53 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zit wat in, ja. Moeten wij Berghuis, Sinisterra, Haps, Senesi en Bijlow ook niet kwijtraken.
Jammer dat Ozyakup maar een half jaar bij ons is. Hij vangt het gemis van KEA best wel goed op, vind ik.
Ja, ik mis KEA nog steeds op ons middenveld.
Aangifte doen is zinloos.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee dierbare vrouwen worden hier geïntimideerd door een Marokkaan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee dierbare vrouwen worden hier geïntimideerd door een Marokkaan.
Intens kut dat we zo vaak geconfronteerd worden met die slechte beslissing van Martin.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:31 schreef fetX het volgende:
Dat Jong gaat echt nergens over. Ze hebben er volgens mij ook echt geen zin in
dat zou echt jammer zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Arsenal wil Kokcu voor 15 miljoen.
Niet doen. EKtje afwachten ja toch
bohhquote:
Te weinig en volgens diezelfde nieuwsbron zou Feyenoord ook meer willen hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Arsenal wil Kokcu voor 15 miljoen.
Niet doen. EKtje afwachten ja toch
Voor 25 mag hij gaan van mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Te weinig en volgens diezelfde nieuwsbron zou Feyenoord ook meer willen hebben.
En heeft nu een belangrijke rol bij de 2-2quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:48 schreef Bolasie het volgende:
Liam Kelly zojuist gescoord tegen Newcastle.
+15 miljoentwitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 22:57:42Liam Kelly scoort zojuist een prima vrije trap in de FA Cup tegen Newcastle United. #Feyenoord https://t.co/qi0PHLOlCx reageer retweet
DONE DEAL. Geen presentatie vandaag dat komt later.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
+15 miljoentwitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 22:57:42Liam Kelly scoort zojuist een prima vrije trap in de FA Cup tegen Newcastle United. #Feyenoord https://t.co/qi0PHLOlCx reageer retweet
gEeN wAaRDequote:Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Orkun Kökcü. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de negentienjarige middenvelder nadrukkelijk gevolgd wordt door Arsenal. The Gunners zijn zelfs van plan om voor het EK van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.
Kökcü beleeft dit seizoen zijn definitieve doorbraak bij Feyenoord en lijkt voornamelijk onder trainer Dick Advocaat uitstekend te renderen. De jeugdinternational van Turkije speelde dit seizoen voorlopig 29 officiële wedstrijden, waarin hij goed was voor 3 doelpunten en 4 assists. Het contract van Kökcü bij Feyenoord, dat hem in 2014 weghaalde uit de jeugdopleiding van FC Groningen, loopt nog tot medio 2024.
Daardoor is Feyenoord in staat om een fors bedrag te verlangen voor de gewilde middenvelder. Kökcü bevindt zich volgens de berichtgeving uit Turkije en Engeland op de radar bij verschillende Europese topclubs, onder wie Barcelona en Arsenal. The Gunners zouden momenteel het meest concreet zijn en dat heeft alles te maken met de concurrentie. Arsenal hoopt nog voor het EK van komende zomer toe te slaan in Rotterdam-Zuid, al zal men dan wel aan de eisen van Feyenoord moeten voldoen.
Feyenoord verlangt naar verluidt twintig miljoen euro voor Kökcü, die door de Daily Mail wordt omschreven als 'one of the best emerging talents in European football'. Scouts van Arsenal zouden Kökcü al achttien maanden nadrukkelijk in de gaten houden en inmiddels overtuigd zijn geraakt van diens kwaliteiten. De jonge middenvelder kwam afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen FC Emmen (3-0 zege) niet in actie, omdat hij een lichte blessure had opgelopen in het bekerduel met Fortuna Sittard (1-2 zege na verlenging).
zouden ze dat copy paste doen? We vullen een naam en een paar clubs in en we hebben weer een pagina.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zouden ze dat copy paste doen? We vullen een naam en een paar clubs in en we hebben weer een pagina.
Veel 'nieuws'sites werken tegenwoordig met een algoritme dat een bepaalde attentiewaarde aan bepaalde woorden koppelt en zo een nieuwsbericht samenstelt dat zoveel mogelijk clicks oplevert. Zo gek is je opmerking dus niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zouden ze dat copy paste doen? We vullen een naam en een paar clubs in en we hebben weer een pagina.
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Luis Sinisterra. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de twintigjarige aanvaller nadrukkelijk gevolgd wordt door Everton. The Toffees zijn zelfs van plan om voor de Copa America van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Robert Bozenik. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de twintigjarige aanvaller nadrukkelijk gevolgd wordt door Tottenham Hotspur. The Spurs zijn zelfs van plan om voor het EK van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Luis Sinisterra. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de twintigjarige aanvaller nadrukkelijk gevolgd wordt door Everton. The Toffees zijn zelfs van plan om voor de Copa America van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.
Sinisterra beleeft dit seizoen zijn definitieve doorbraak bij Feyenoord en lijkt voornamelijk onder trainer Dick Advocaat uitstekend te renderen. De international van Colombia speelde dit seizoen voorlopig 30 officiële wedstrijden, waarin hij goed was voor 7 doelpunten en 8 assists. Het contract van Sinisterra bij Feyenoord, dat hem in 2018 weghaalde uit de jeugdopleiding van Once Caldas, loopt nog tot medio 2023.
Daardoor is Feyenoord in staat om een fors bedrag te verlangen voor de gewilde aanvaller. Kökcü bevindt zich volgens de berichtgeving uit Turkije en Engeland op de radar bij verschillende Europese topclubs, onder wie Barcelona en Arsenal. The Toffees zouden momenteel het meest concreet zijn en dat heeft alles te maken met de concurrentie. Everton hoopt nog voor de Copa America van komende zomer toe te slaan in Rotterdam-Zuid, al zal men dan wel aan de eisen van Feyenoord moeten voldoen.
Feyenoord verlangt naar verluidt twintig miljoen euro voor Sinisterra, die door de Daily Mail wordt omschreven als 'one of the best emerging talents in European football'. Scouts van Everton zouden Sinisterra al achttien maanden nadrukkelijk in de gaten houden en inmiddels overtuigd zijn geraakt van diens kwaliteiten. De jonge middenvelder kwam afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen FC Emmen (3-0 zege) al in actie en maakte één doelpunt.
LOLquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef Kerftminister het volgende:
Botteghin beleeft dit seizoen zijn definitieve doorbraak bij Feyenoord en lijkt voornamelijk onder trainer Dick Advocaat uitstekend te renderen.
Not sure if seriousquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
als ze botje aan Sevilla weten te verkopen
Bozenick mag ookquote:
En dit is dus waarom sites als voetbalprimeur zo populair zijnquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee toch Mikeyquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
De eerstvolgende die Daily Mail als bron hanteert, verdient een ban.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef Kerftminister het volgende:
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Éric Botteghin. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de
tweeëndertigjarige verdediger nadrukkelijk gevolgd wordt door Sevilla. De Rojiblancos zijn zelfs van plan om voor de Copa America van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.
Botteghin beleeft dit seizoen zijn definitieve doorbraak bij Feyenoord en lijkt voornamelijk onder trainer Dick Advocaat uitstekend te renderen. De niet-international van Brazilië speelde dit seizoen voorlopig 18 officiële wedstrijden, waarin hij goed was voor 1 doelpunt en 0 assists. Het contract van Botteghin bij Feyenoord, dat hem in 2015 weghaalde bij FC Groningen, loopt nog tot medio 2020.
Daardoor is Feyenoord in staat om een fors bedrag te verlangen voor de gewilde verdediger. Botteghin bevindt zich volgens de berichtgeving uit Turkije en Engeland op de radar bij verschillende Europese topclubs, onder wie Barcelona en Arsenal. De Rojiblancos zouden momenteel het meest concreet zijn en dat heeft alles te maken met de concurrentie. Sevilla hoopt nog voor de Copa America van komende zomer toe te slaan in Rotterdam-Zuid, al zal men dan wel aan de eisen van Feyenoord moeten voldoen.
Feyenoord verlangt naar verluidt twintig miljoen euro voor Botteghin, die door de Daily Mail wordt omschreven als 'one of the best emerging talents in European football'. Scouts van Sevilla zouden Botteghin al achttien maanden nadrukkelijk in de gaten houden en inmiddels overtuigd zijn geraakt van diens kwaliteiten. De voor voetbal begrippen relatief oude verdediger kwam afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen FC Emmen (3-0 zege) al in actie en maakte geen doelpunt.
wooshhquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De eerstvolgende die Daily Mail als bron hanteert, verdient een ban.
De toon is gezet. Vanaf nu zal niemand het meer in zijn hoofd halen om de Daily Mail aan te halen.quote:
twitter:MailOnline twitterde op woensdag 05-02-2020 om 12:30:17Couple 'bury two-year-old daughter up to her neck in sand so they could leave her to have sex in the sea' https://t.co/v6UxjrxqRg reageer retweet
Was dat een Feyenoorder?quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
twitter:MailOnline twitterde op woensdag 05-02-2020 om 12:30:17Couple 'bury two-year-old daughter up to her neck in sand so they could leave her to have sex in the sea' https://t.co/v6UxjrxqRg reageer retweet
Eerst maar eens verkopen. Dan praten we verder.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:10 schreef fetX het volgende:
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Orkun Kökcü. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de negentienjarige middenvelder nadrukkelijk gevolgd wordt door Arsenal. The Gunners zijn zelfs van plan om voor het EK van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.
Laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eerst maar eens verkopen. Dan praten we verder.
#KOKCUMOETBLIJVENquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan mag Kökcü wat mij betreft een levenslang contract tekenen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 05-02-2020 om 23:22:15💰 | @Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü staat in de belangstelling van Arsenal en twee clubs uit Spanje, dat vertelt @Mkrabby tijdens #Voetbalpraat. https://t.co/izTm4kP402 reageer retweet
we hoeven ons dus officieel geen zorgen te maken dat we straks veel geld te besteden hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 05-02-2020 om 23:22:15💰 | @:Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü staat in de belangstelling van Arsenal en twee clubs uit Spanje, dat vertelt @:Mkrabby tijdens #Voetbalpraat. https://t.co/izTm4kP402 reageer retweet
volgend jaar met magic dick op de nieuwe coolsingelquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die moet nog lekker 2 seizoenen blijven.
gEeN wAaRDequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 05-02-2020 om 23:22:15💰 | @:Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü staat in de belangstelling van Arsenal en twee clubs uit Spanje, dat vertelt @:Mkrabby tijdens #Voetbalpraat. https://t.co/izTm4kP402 reageer retweet
Dit heeft Krabby waarschijnlijk uit de daily mail.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
irritant is voetbal international (het blad) heeft nu een prima youtube kanaal maar elk feyenoord item doet hij dus.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:51 schreef kapiteintje het volgende:
Krabby kan beter bij Voetbalzone gaan werken
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
Weer eentje zonder restwaarde.quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wolfswinkel mag weer ballen bij Basel.
Zijn contract loopt deze zomer af. Weet niet wat ie zelf van plan is maar het lijkt mij prima om hem als tweede spits te halen mocht Jørgensen vertrekken. Niet alle oplossingen hoeven creatief te zijn.
We hebben Bannis ook nog lopen, al zou je die dan prima een jaartje kunnen verhuren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet bij een pinchhitter.
Net even terug gekeken, heel fraai inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Precies. Twee heel jonge spitsen lijkt mij sowieso niet het beste. vWolfswinkel is gewoon een prima tweede spits, lijkt mij ook een prima vent voor in de groep (itt een Kramer...) en het geeft ruimte om Jørgensen te verkopen. Dat lijkt mij sowieso het beste.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben Bannis ook nog lopen, al zou je die dan prima een jaartje kunnen verhuren.
Laten we hopen dat Jorg meegaat naar het EK en er daar per ongeluk 2 inschiet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee heel jonge spitsen lijkt mij sowieso niet het beste. vWolfswinkel is gewoon een prima tweede spits, lijkt mij ook een prima vent voor in de groep (itt een Kramer...) en het geeft ruimte om Jørgensen te verkopen. Dat lijkt mij sowieso het beste.
Ik vraag me af wat je voor Jorgensen krijgt. Veel meer dan 9-10 miljoen moeten we toch niet verwachten, lijkt me?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee heel jonge spitsen lijkt mij sowieso niet het beste. vWolfswinkel is gewoon een prima tweede spits, lijkt mij ook een prima vent voor in de groep (itt een Kramer...) en het geeft ruimte om Jørgensen te verkopen. Dat lijkt mij sowieso het beste.
Nee zeker niet. Ik zou om heel eerlijk te zijn genoegen nemen met ca 6-7 miljoen. Ik weet niet hoe hij in de markt ligt maar zijn statistieken zijn gewoon enorm middelmatig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je voor Jorgensen krijgt. Veel meer dan 9-10 miljoen moeten we toch niet verwachten, lijkt me?
Nou, je kan veel over Van Geel zeggen, maar fatsoenlijk was/is hij wel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yep. Lijkt me een fatsoenlijke gozer. En dat is best verfrissend na Van Geel.
Achterbakse Limburger (pleonasme)quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Nou, je kan veel over Van Geel zeggen, maar fatsoenlijk was/is hij wel.
Die gladde aal? Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van Geel komt niet uit Limburg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Achterbakse Limburger (pleonasme)
cc @:lange_lans
Same shit, different name.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van Geel komt niet uit Limburg.
vGeel is een rat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou voor Feyenoord niet heel ongunstig hoeven uitpakken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als AZ-Feyenoord zondag niet gespeeld kan worden wordt het verplaatsen nog lastig. AZ heeft met LASK en NAC prima lotingen in de EL en de beker (allebei dankzij het falen van PSV), mochten ze door gaan dan is er pas in april weer ruimte.
@kapiteintjetwitter:eredivisie twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 15:54:48De Eredivisie Speler van de Maand U21 is Luis Sinisterra van @Feyenoord 🏆 👏⚽ Elke wedstrijd in januari één goal ⚽🏃♂ 15 dribbels🏆 Eerste prijs dit seizoen▶ Lees meer op: https://t.co/UWOVJjn2NY #eredivisie #onsvoetbal #potm https://t.co/fWHlKJqG5n reageer retweet
Vind het eigenlijk wel prima. EL is niet ons probleem meer qua fitheid.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als AZ-Feyenoord zondag niet gespeeld kan worden wordt het verplaatsen nog lastig. AZ heeft met LASK en NAC prima lotingen in de EL en de beker (allebei dankzij het falen van PSV), mochten ze door gaan dan is er pas in april weer ruimte.
vorig seizoen heb ik hem nog uitgelachen, kan verkeren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
@:kapiteintjetwitter:eredivisie twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 15:54:48De Eredivisie Speler van de Maand U21 is Luis Sinisterra van @:Feyenoord 🏆 👏⚽ Elke wedstrijd in januari één goal ⚽🏃♂ 15 dribbels🏆 Eerste prijs dit seizoen▶ Lees meer op: https://t.co/UWOVJjn2NY #eredivisie #onsvoetbal #potm https://t.co/fWHlKJqG5n reageer retweet
@onlogischquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mocht nou iemand denken; ik heb momenteel echt geen fuck te doen, hier Studio Feyenoord met Bijlow.
ze moeten verder gaan met leven feyenoord 1 dat was leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mocht nou iemand denken; ik heb momenteel echt geen fuck te doen, hier Studio Feyenoord met Bijlow.
Ja ik dacht ook uit welk oerwoud hebben ze die nou weer gepluktquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
vorig seizoen heb ik hem nog uitgelachen, kan verkeren.
Denk zelfde opstelling als zaterdag, hooguit Karsdorp erinquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi dat Advocaat niet wil vertellen wie er speelt Zondag.
Rechts, linkstwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 17:55:34🇨🇴➡🇳🇱 | Luis Sinisterra showt zijn beste Nederlands in gesprek met @MilanvanDongen:"Dankuwel, alstublieft."Het hele interview met de Speler van de Maand januari U21 zie je hier ⬇https://t.co/3Ze9U2sBPe https://t.co/kMi1c5bdd0 reageer retweet
Mede mogelijk gemaakt door de tandarts van Dirk Kuytquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk ventje die Sinisterra. Zit ook een goeie kop op. [/Gijp]
Hij doet al een beetje left right behind.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
Rechts, linkstwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 17:55:34🇨🇴➡🇳🇱 | Luis Sinisterra showt zijn beste Nederlands in gesprek met @:MilanvanDongen:"Dankuwel, alstublieft."Het hele interview met de Speler van de Maand januari U21 zie je hier ⬇https://t.co/3Ze9U2sBPe https://t.co/kMi1c5bdd0 reageer retweet
Nu alleen nog behind
Niet iedere donkere jonge linksbuiten bij Feyenoord heeft een beugel nodig in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de tandarts van Dirk Kuyt
Niks mis mee, je wil niet aangereden worden met deze donkere dagenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de tandarts van Dirk Kuyt
DE DRIEHOEK zal hier vast op tegen zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik snap niet waarom de KNVB zeker gezien de geschiedenis van AZ en het windgat stadion niet besluit deze pot naar zaterdag avond te verplaatsen.
Ja vind het wel jammer wanneer je een kut pot krijgt omdat alle ballen wegvliegen los van de risico voor de fans.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DE DRIEHOEK zal hier vast op tegen zijn
Alsof de KNVB een fuck geeft om de veiligheid van supportersquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja vind het wel jammer wanneer je een kut pot krijgt omdat alle ballen wegvliegen los van de risico voor de fans.
Zaterdag avond is het heerlijk weer met windkracht 3.
Je bent sowieso gek als je nu nog onder dat dak gaat zitten met een storm.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja vind het wel jammer wanneer je een kut pot krijgt omdat alle ballen wegvliegen los van de risico voor de fans.
Zaterdag avond is het heerlijk weer met windkracht 3.
ze hebben de Feyenoord aanhang liever bij daglicht over de vloerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik snap niet waarom de KNVB zeker gezien de geschiedenis van AZ en het windgat stadion niet besluit deze pot naar zaterdag avond te verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |