Voor 25 mag hij gaan van mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Te weinig en volgens diezelfde nieuwsbron zou Feyenoord ook meer willen hebben.
En heeft nu een belangrijke rol bij de 2-2quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:48 schreef Bolasie het volgende:
Liam Kelly zojuist gescoord tegen Newcastle.
+15 miljoentwitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 22:57:42Liam Kelly scoort zojuist een prima vrije trap in de FA Cup tegen Newcastle United. #Feyenoord https://t.co/qi0PHLOlCx reageer retweet
DONE DEAL. Geen presentatie vandaag dat komt later.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
+15 miljoentwitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 22:57:42Liam Kelly scoort zojuist een prima vrije trap in de FA Cup tegen Newcastle United. #Feyenoord https://t.co/qi0PHLOlCx reageer retweet
gEeN wAaRDequote:Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Orkun Kökcü. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de negentienjarige middenvelder nadrukkelijk gevolgd wordt door Arsenal. The Gunners zijn zelfs van plan om voor het EK van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.
Kökcü beleeft dit seizoen zijn definitieve doorbraak bij Feyenoord en lijkt voornamelijk onder trainer Dick Advocaat uitstekend te renderen. De jeugdinternational van Turkije speelde dit seizoen voorlopig 29 officiële wedstrijden, waarin hij goed was voor 3 doelpunten en 4 assists. Het contract van Kökcü bij Feyenoord, dat hem in 2014 weghaalde uit de jeugdopleiding van FC Groningen, loopt nog tot medio 2024.
Daardoor is Feyenoord in staat om een fors bedrag te verlangen voor de gewilde middenvelder. Kökcü bevindt zich volgens de berichtgeving uit Turkije en Engeland op de radar bij verschillende Europese topclubs, onder wie Barcelona en Arsenal. The Gunners zouden momenteel het meest concreet zijn en dat heeft alles te maken met de concurrentie. Arsenal hoopt nog voor het EK van komende zomer toe te slaan in Rotterdam-Zuid, al zal men dan wel aan de eisen van Feyenoord moeten voldoen.
Feyenoord verlangt naar verluidt twintig miljoen euro voor Kökcü, die door de Daily Mail wordt omschreven als 'one of the best emerging talents in European football'. Scouts van Arsenal zouden Kökcü al achttien maanden nadrukkelijk in de gaten houden en inmiddels overtuigd zijn geraakt van diens kwaliteiten. De jonge middenvelder kwam afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen FC Emmen (3-0 zege) niet in actie, omdat hij een lichte blessure had opgelopen in het bekerduel met Fortuna Sittard (1-2 zege na verlenging).
zouden ze dat copy paste doen? We vullen een naam en een paar clubs in en we hebben weer een pagina.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zouden ze dat copy paste doen? We vullen een naam en een paar clubs in en we hebben weer een pagina.
Veel 'nieuws'sites werken tegenwoordig met een algoritme dat een bepaalde attentiewaarde aan bepaalde woorden koppelt en zo een nieuwsbericht samenstelt dat zoveel mogelijk clicks oplevert. Zo gek is je opmerking dus niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zouden ze dat copy paste doen? We vullen een naam en een paar clubs in en we hebben weer een pagina.
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Luis Sinisterra. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de twintigjarige aanvaller nadrukkelijk gevolgd wordt door Everton. The Toffees zijn zelfs van plan om voor de Copa America van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Robert Bozenik. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de twintigjarige aanvaller nadrukkelijk gevolgd wordt door Tottenham Hotspur. The Spurs zijn zelfs van plan om voor het EK van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Luis Sinisterra. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de twintigjarige aanvaller nadrukkelijk gevolgd wordt door Everton. The Toffees zijn zelfs van plan om voor de Copa America van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.
Sinisterra beleeft dit seizoen zijn definitieve doorbraak bij Feyenoord en lijkt voornamelijk onder trainer Dick Advocaat uitstekend te renderen. De international van Colombia speelde dit seizoen voorlopig 30 officiële wedstrijden, waarin hij goed was voor 7 doelpunten en 8 assists. Het contract van Sinisterra bij Feyenoord, dat hem in 2018 weghaalde uit de jeugdopleiding van Once Caldas, loopt nog tot medio 2023.
Daardoor is Feyenoord in staat om een fors bedrag te verlangen voor de gewilde aanvaller. Kökcü bevindt zich volgens de berichtgeving uit Turkije en Engeland op de radar bij verschillende Europese topclubs, onder wie Barcelona en Arsenal. The Toffees zouden momenteel het meest concreet zijn en dat heeft alles te maken met de concurrentie. Everton hoopt nog voor de Copa America van komende zomer toe te slaan in Rotterdam-Zuid, al zal men dan wel aan de eisen van Feyenoord moeten voldoen.
Feyenoord verlangt naar verluidt twintig miljoen euro voor Sinisterra, die door de Daily Mail wordt omschreven als 'one of the best emerging talents in European football'. Scouts van Everton zouden Sinisterra al achttien maanden nadrukkelijk in de gaten houden en inmiddels overtuigd zijn geraakt van diens kwaliteiten. De jonge middenvelder kwam afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen FC Emmen (3-0 zege) al in actie en maakte één doelpunt.
LOLquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef Kerftminister het volgende:
Botteghin beleeft dit seizoen zijn definitieve doorbraak bij Feyenoord en lijkt voornamelijk onder trainer Dick Advocaat uitstekend te renderen.
Not sure if seriousquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
als ze botje aan Sevilla weten te verkopen
Bozenick mag ookquote:
En dit is dus waarom sites als voetbalprimeur zo populair zijnquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee toch Mikeyquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
De eerstvolgende die Daily Mail als bron hanteert, verdient een ban.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef Kerftminister het volgende:
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Éric Botteghin. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de
tweeëndertigjarige verdediger nadrukkelijk gevolgd wordt door Sevilla. De Rojiblancos zijn zelfs van plan om voor de Copa America van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.
Botteghin beleeft dit seizoen zijn definitieve doorbraak bij Feyenoord en lijkt voornamelijk onder trainer Dick Advocaat uitstekend te renderen. De niet-international van Brazilië speelde dit seizoen voorlopig 18 officiële wedstrijden, waarin hij goed was voor 1 doelpunt en 0 assists. Het contract van Botteghin bij Feyenoord, dat hem in 2015 weghaalde bij FC Groningen, loopt nog tot medio 2020.
Daardoor is Feyenoord in staat om een fors bedrag te verlangen voor de gewilde verdediger. Botteghin bevindt zich volgens de berichtgeving uit Turkije en Engeland op de radar bij verschillende Europese topclubs, onder wie Barcelona en Arsenal. De Rojiblancos zouden momenteel het meest concreet zijn en dat heeft alles te maken met de concurrentie. Sevilla hoopt nog voor de Copa America van komende zomer toe te slaan in Rotterdam-Zuid, al zal men dan wel aan de eisen van Feyenoord moeten voldoen.
Feyenoord verlangt naar verluidt twintig miljoen euro voor Botteghin, die door de Daily Mail wordt omschreven als 'one of the best emerging talents in European football'. Scouts van Sevilla zouden Botteghin al achttien maanden nadrukkelijk in de gaten houden en inmiddels overtuigd zijn geraakt van diens kwaliteiten. De voor voetbal begrippen relatief oude verdediger kwam afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen FC Emmen (3-0 zege) al in actie en maakte geen doelpunt.
wooshhquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De eerstvolgende die Daily Mail als bron hanteert, verdient een ban.
De toon is gezet. Vanaf nu zal niemand het meer in zijn hoofd halen om de Daily Mail aan te halen.quote:
twitter:MailOnline twitterde op woensdag 05-02-2020 om 12:30:17Couple 'bury two-year-old daughter up to her neck in sand so they could leave her to have sex in the sea' https://t.co/v6UxjrxqRg reageer retweet
Was dat een Feyenoorder?quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
twitter:MailOnline twitterde op woensdag 05-02-2020 om 12:30:17Couple 'bury two-year-old daughter up to her neck in sand so they could leave her to have sex in the sea' https://t.co/v6UxjrxqRg reageer retweet
Eerst maar eens verkopen. Dan praten we verder.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:10 schreef fetX het volgende:
Feyenoord moet op korte termijn al vrezen voor het vertrek van Orkun Kökcü. Fanatik en de Daily Mail weten te melden dat de negentienjarige middenvelder nadrukkelijk gevolgd wordt door Arsenal. The Gunners zijn zelfs van plan om voor het EK van komende zomer al tot een overeenstemming te komen met Feyenoord.
Laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eerst maar eens verkopen. Dan praten we verder.
#KOKCUMOETBLIJVENquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan mag Kökcü wat mij betreft een levenslang contract tekenen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 05-02-2020 om 23:22:15💰 | @Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü staat in de belangstelling van Arsenal en twee clubs uit Spanje, dat vertelt @Mkrabby tijdens #Voetbalpraat. https://t.co/izTm4kP402 reageer retweet
we hoeven ons dus officieel geen zorgen te maken dat we straks veel geld te besteden hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 05-02-2020 om 23:22:15💰 | @:Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü staat in de belangstelling van Arsenal en twee clubs uit Spanje, dat vertelt @:Mkrabby tijdens #Voetbalpraat. https://t.co/izTm4kP402 reageer retweet
volgend jaar met magic dick op de nieuwe coolsingelquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die moet nog lekker 2 seizoenen blijven.
gEeN wAaRDequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 05-02-2020 om 23:22:15💰 | @:Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü staat in de belangstelling van Arsenal en twee clubs uit Spanje, dat vertelt @:Mkrabby tijdens #Voetbalpraat. https://t.co/izTm4kP402 reageer retweet
Dit heeft Krabby waarschijnlijk uit de daily mail.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
irritant is voetbal international (het blad) heeft nu een prima youtube kanaal maar elk feyenoord item doet hij dus.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:51 schreef kapiteintje het volgende:
Krabby kan beter bij Voetbalzone gaan werken
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
Weer eentje zonder restwaarde.quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wolfswinkel mag weer ballen bij Basel.
Zijn contract loopt deze zomer af. Weet niet wat ie zelf van plan is maar het lijkt mij prima om hem als tweede spits te halen mocht Jørgensen vertrekken. Niet alle oplossingen hoeven creatief te zijn.
We hebben Bannis ook nog lopen, al zou je die dan prima een jaartje kunnen verhuren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet bij een pinchhitter.
Net even terug gekeken, heel fraai inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Andere tijden sport teruggezien
Wat bizar mooi in elkaar gezet zeg, zelfs beelden die ik niet eerder heb gezien.
Precies. Twee heel jonge spitsen lijkt mij sowieso niet het beste. vWolfswinkel is gewoon een prima tweede spits, lijkt mij ook een prima vent voor in de groep (itt een Kramer...) en het geeft ruimte om Jørgensen te verkopen. Dat lijkt mij sowieso het beste.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben Bannis ook nog lopen, al zou je die dan prima een jaartje kunnen verhuren.
Laten we hopen dat Jorg meegaat naar het EK en er daar per ongeluk 2 inschiet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee heel jonge spitsen lijkt mij sowieso niet het beste. vWolfswinkel is gewoon een prima tweede spits, lijkt mij ook een prima vent voor in de groep (itt een Kramer...) en het geeft ruimte om Jørgensen te verkopen. Dat lijkt mij sowieso het beste.
Ik vraag me af wat je voor Jorgensen krijgt. Veel meer dan 9-10 miljoen moeten we toch niet verwachten, lijkt me?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee heel jonge spitsen lijkt mij sowieso niet het beste. vWolfswinkel is gewoon een prima tweede spits, lijkt mij ook een prima vent voor in de groep (itt een Kramer...) en het geeft ruimte om Jørgensen te verkopen. Dat lijkt mij sowieso het beste.
Nee zeker niet. Ik zou om heel eerlijk te zijn genoegen nemen met ca 6-7 miljoen. Ik weet niet hoe hij in de markt ligt maar zijn statistieken zijn gewoon enorm middelmatig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je voor Jorgensen krijgt. Veel meer dan 9-10 miljoen moeten we toch niet verwachten, lijkt me?
Nou, je kan veel over Van Geel zeggen, maar fatsoenlijk was/is hij wel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yep. Lijkt me een fatsoenlijke gozer. En dat is best verfrissend na Van Geel.
Achterbakse Limburger (pleonasme)quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Nou, je kan veel over Van Geel zeggen, maar fatsoenlijk was/is hij wel.
Die gladde aal? Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van Geel komt niet uit Limburg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Achterbakse Limburger (pleonasme)
cc @:lange_lans
Same shit, different name.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van Geel komt niet uit Limburg.
vGeel is een rat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou voor Feyenoord niet heel ongunstig hoeven uitpakken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als AZ-Feyenoord zondag niet gespeeld kan worden wordt het verplaatsen nog lastig. AZ heeft met LASK en NAC prima lotingen in de EL en de beker (allebei dankzij het falen van PSV), mochten ze door gaan dan is er pas in april weer ruimte.
@kapiteintjetwitter:eredivisie twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 15:54:48De Eredivisie Speler van de Maand U21 is Luis Sinisterra van @Feyenoord 🏆 👏⚽ Elke wedstrijd in januari één goal ⚽🏃♂ 15 dribbels🏆 Eerste prijs dit seizoen▶ Lees meer op: https://t.co/UWOVJjn2NY #eredivisie #onsvoetbal #potm https://t.co/fWHlKJqG5n reageer retweet
Vind het eigenlijk wel prima. EL is niet ons probleem meer qua fitheid.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als AZ-Feyenoord zondag niet gespeeld kan worden wordt het verplaatsen nog lastig. AZ heeft met LASK en NAC prima lotingen in de EL en de beker (allebei dankzij het falen van PSV), mochten ze door gaan dan is er pas in april weer ruimte.
vorig seizoen heb ik hem nog uitgelachen, kan verkeren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
@:kapiteintjetwitter:eredivisie twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 15:54:48De Eredivisie Speler van de Maand U21 is Luis Sinisterra van @:Feyenoord 🏆 👏⚽ Elke wedstrijd in januari één goal ⚽🏃♂ 15 dribbels🏆 Eerste prijs dit seizoen▶ Lees meer op: https://t.co/UWOVJjn2NY #eredivisie #onsvoetbal #potm https://t.co/fWHlKJqG5n reageer retweet
@onlogischquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mocht nou iemand denken; ik heb momenteel echt geen fuck te doen, hier Studio Feyenoord met Bijlow.
ze moeten verder gaan met leven feyenoord 1 dat was leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mocht nou iemand denken; ik heb momenteel echt geen fuck te doen, hier Studio Feyenoord met Bijlow.
Ja ik dacht ook uit welk oerwoud hebben ze die nou weer gepluktquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
vorig seizoen heb ik hem nog uitgelachen, kan verkeren.
Denk zelfde opstelling als zaterdag, hooguit Karsdorp erinquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi dat Advocaat niet wil vertellen wie er speelt Zondag.
Rechts, linkstwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 17:55:34🇨🇴➡🇳🇱 | Luis Sinisterra showt zijn beste Nederlands in gesprek met @MilanvanDongen:"Dankuwel, alstublieft."Het hele interview met de Speler van de Maand januari U21 zie je hier ⬇https://t.co/3Ze9U2sBPe https://t.co/kMi1c5bdd0 reageer retweet
Mede mogelijk gemaakt door de tandarts van Dirk Kuytquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk ventje die Sinisterra. Zit ook een goeie kop op. [/Gijp]
Hij doet al een beetje left right behind.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
Rechts, linkstwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 17:55:34🇨🇴➡🇳🇱 | Luis Sinisterra showt zijn beste Nederlands in gesprek met @:MilanvanDongen:"Dankuwel, alstublieft."Het hele interview met de Speler van de Maand januari U21 zie je hier ⬇https://t.co/3Ze9U2sBPe https://t.co/kMi1c5bdd0 reageer retweet
Nu alleen nog behind
Niet iedere donkere jonge linksbuiten bij Feyenoord heeft een beugel nodig in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de tandarts van Dirk Kuyt
Niks mis mee, je wil niet aangereden worden met deze donkere dagenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de tandarts van Dirk Kuyt
DE DRIEHOEK zal hier vast op tegen zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik snap niet waarom de KNVB zeker gezien de geschiedenis van AZ en het windgat stadion niet besluit deze pot naar zaterdag avond te verplaatsen.
Ja vind het wel jammer wanneer je een kut pot krijgt omdat alle ballen wegvliegen los van de risico voor de fans.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DE DRIEHOEK zal hier vast op tegen zijn
Alsof de KNVB een fuck geeft om de veiligheid van supportersquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja vind het wel jammer wanneer je een kut pot krijgt omdat alle ballen wegvliegen los van de risico voor de fans.
Zaterdag avond is het heerlijk weer met windkracht 3.
Je bent sowieso gek als je nu nog onder dat dak gaat zitten met een storm.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja vind het wel jammer wanneer je een kut pot krijgt omdat alle ballen wegvliegen los van de risico voor de fans.
Zaterdag avond is het heerlijk weer met windkracht 3.
ze hebben de Feyenoord aanhang liever bij daglicht over de vloerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik snap niet waarom de KNVB zeker gezien de geschiedenis van AZ en het windgat stadion niet besluit deze pot naar zaterdag avond te verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |