Weer eentje zonder restwaarde.quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wolfswinkel mag weer ballen bij Basel.
Zijn contract loopt deze zomer af. Weet niet wat ie zelf van plan is maar het lijkt mij prima om hem als tweede spits te halen mocht Jørgensen vertrekken. Niet alle oplossingen hoeven creatief te zijn.
We hebben Bannis ook nog lopen, al zou je die dan prima een jaartje kunnen verhuren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet bij een pinchhitter.
Net even terug gekeken, heel fraai inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Andere tijden sport teruggezien
Wat bizar mooi in elkaar gezet zeg, zelfs beelden die ik niet eerder heb gezien.
Precies. Twee heel jonge spitsen lijkt mij sowieso niet het beste. vWolfswinkel is gewoon een prima tweede spits, lijkt mij ook een prima vent voor in de groep (itt een Kramer...) en het geeft ruimte om Jørgensen te verkopen. Dat lijkt mij sowieso het beste.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben Bannis ook nog lopen, al zou je die dan prima een jaartje kunnen verhuren.
Laten we hopen dat Jorg meegaat naar het EK en er daar per ongeluk 2 inschiet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee heel jonge spitsen lijkt mij sowieso niet het beste. vWolfswinkel is gewoon een prima tweede spits, lijkt mij ook een prima vent voor in de groep (itt een Kramer...) en het geeft ruimte om Jørgensen te verkopen. Dat lijkt mij sowieso het beste.
Ik vraag me af wat je voor Jorgensen krijgt. Veel meer dan 9-10 miljoen moeten we toch niet verwachten, lijkt me?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee heel jonge spitsen lijkt mij sowieso niet het beste. vWolfswinkel is gewoon een prima tweede spits, lijkt mij ook een prima vent voor in de groep (itt een Kramer...) en het geeft ruimte om Jørgensen te verkopen. Dat lijkt mij sowieso het beste.
Nee zeker niet. Ik zou om heel eerlijk te zijn genoegen nemen met ca 6-7 miljoen. Ik weet niet hoe hij in de markt ligt maar zijn statistieken zijn gewoon enorm middelmatig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je voor Jorgensen krijgt. Veel meer dan 9-10 miljoen moeten we toch niet verwachten, lijkt me?
Nou, je kan veel over Van Geel zeggen, maar fatsoenlijk was/is hij wel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yep. Lijkt me een fatsoenlijke gozer. En dat is best verfrissend na Van Geel.
Achterbakse Limburger (pleonasme)quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Nou, je kan veel over Van Geel zeggen, maar fatsoenlijk was/is hij wel.
Die gladde aal? Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van Geel komt niet uit Limburg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Achterbakse Limburger (pleonasme)
cc @:lange_lans
Same shit, different name.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van Geel komt niet uit Limburg.
vGeel is een rat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou voor Feyenoord niet heel ongunstig hoeven uitpakken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als AZ-Feyenoord zondag niet gespeeld kan worden wordt het verplaatsen nog lastig. AZ heeft met LASK en NAC prima lotingen in de EL en de beker (allebei dankzij het falen van PSV), mochten ze door gaan dan is er pas in april weer ruimte.
@kapiteintjetwitter:eredivisie twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 15:54:48De Eredivisie Speler van de Maand U21 is Luis Sinisterra van @Feyenoord 🏆 👏⚽ Elke wedstrijd in januari één goal ⚽🏃♂ 15 dribbels🏆 Eerste prijs dit seizoen▶ Lees meer op: https://t.co/UWOVJjn2NY #eredivisie #onsvoetbal #potm https://t.co/fWHlKJqG5n reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |