Deze voorspelling bevat net zo veel waarheid als de tweet die je favoriete politicus onlangs op internet plaatste.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bijlow dit weekend blundertje jongens.
Staat wel lekker te keepen tot nu toe hoor. Genot. Ik mis Vermeer totaal niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bijlow dit weekend blundertje jongens.
Eens, maar al dat Bijlow in oranje gezeik kan alleen maar fout gaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Staat wel lekker te keepen tot nu toe hoor. Genot. Ik mis Vermeer totaal niet.
Ja, dat vind ik ook wat overdreven.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens, maar al dat Bijlow in oranje gezeik kan alleen maar fout gaan.
Zijn ongelofelijke naaiactie daar is echt onderbelicht (bijv. tov Koeman die op de trein sprong en waar nog wel veel aandacht voor is)quote:Op maandag 3 februari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dachten ze in België destijds ook.
waar ging het over?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Andere tijden sport teruggezien
Wat bizar mooi in elkaar gezet zeg, zelfs beelden die ik niet eerder heb gezien.
Over de EC1 in 70, maar dan anders. Gesprekken met supporters die erbij waren enzulks.quote:
ah okayquote:Op maandag 3 februari 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Over de EC1 in 70, maar dan anders. Gesprekken met supporters die erbij waren enzulks.
Ik niet zo, denk dat Bijlow nu de vierde optie is, achter Cillessen, Krul en Bizot. Ook allemaal geen wereldkeepers, en er komt verder weinig aanzetten. Het kan snel gaan.quote:
Het levert inderdaad niet veel op.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax heeft het gewoon volwassen uitgespeeld toen. Veel meer viel er niet te halen. Ik heb ook nooit zo begrepen dat PSV toen als een stel gekken door ging jagen op de tien doelpunten, het was wel lachen voor ze maar het levert gewoon niet veel op, behalve een tot het bot gemotiveerde tegenstander voor het terugduel.
Ok Herqules.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 06:39 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Het levert inderdaad niet veel op.
Behalve een totale vernedering.
twitter:gidovader twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:53:35Eens een #Feyenoorder, altijd een Feyenoorder! Groeten aan het legioen van @Julcruz9 ! #cruzcontrol https://t.co/228NPnlrW9 reageer retweet
Die baas scoorde 2x tijdens een van de eerste Europese potjes waar ik zelf heen mocht.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:gidovader twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:53:35Eens een #Feyenoorder, altijd een Feyenoorder! Groeten aan het legioen van @:Julcruz9 ! #cruzcontrol https://t.co/228NPnlrW9 reageer retweet
BAAS<quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die baas scoorde 2x tijdens een van de eerste Europese potjes waar ik zelf heen mocht.
#neverforget
Die gaat naar dezelfde sportschool als Roy Makaay, zo te zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:gidovader twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 09:53:35Eens een #Feyenoorder, altijd een Feyenoorder! Groeten aan het legioen van @:Julcruz9 ! #cruzcontrol https://t.co/228NPnlrW9 reageer retweet
dat is wel in het voordeel van Feyenoord denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Basje Nijhuis van de Bas Nijhuis show fluit zondag.
Beetje wel ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel in het voordeel van Feyenoord denk ik
Was wel kek ja, mooie docu was dat.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Andere tijden sport teruggezien
Wat bizar mooi in elkaar gezet zeg, zelfs beelden die ik niet eerder heb gezien.
Zeker mooi. Ga ook mooi tijdsbeeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:23 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was wel kek ja, mooie docu was dat.
Voor mij was het extra dierbaar omdat mijn inmiddels overleden opa ook op de kiek ging met de cup. Dus het was leuk om al die beelden te zien hoe dat ging.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zeker mooi. Ga ook mooi tijdsbeeld.
En een inkijk in het gebit van de Kromme. Zo dan, daarmee vergeleken heeft die Bozenik fraaie tanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |