quote:Op maandag 3 februari 2020 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mods kunnen Klaas unbannen, dan kunnen we daar boos over zijn.ANNOUNCE KLAAS @GGMM @TaglianoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Hij heeft deels gelijk, maar gaat er wel volledig aan voorbij dat hij er zelf ook gewoon helemaal niks van kan.quote:Jaap Stam: ''Ik bén niet tekortgeschoten''
Onder trainer Jaap Stam pakte Feyenoord nauwelijks punten, terwijl het onder Dick Advocaat uitstekend gaat qua resultaten. Waar is Stam tekortgeschoten. "Ik bén niet tekortgeschoten. Als coach ben je afhankelijk van de mensen om je heen, van wie je verwacht dat ze hun afspraken nakomen. En van de spelers."
"Ik dacht dat ik met een groep zou gaan werken die er direct stond. Dat was niet zo. Een ander zal zeggen: Dick haalt allemaal punten, dus ze zijn wél goed genoeg. Maar hij heeft er ook profijt van dat spelers nu wel fit zijn. Zijn instapmoment was totaal anders", aldus Stam in het NRC Handelsblad. Het huidige spel levert Feyenoord wel veel punten op. "Dat is hartstikke mooi voor ze. Alleen, hoe ze nu spelen is niet mijn soort voetbal. Ik wil het liefst hoog druk zetten, agressief vooruit. Nu zie je dat ze inzakken, op balverlies van de tegenstander wachten en dan naar voren gaan – een wezenlijk verschil."
Waar voor Stam de hand op de knip bleef kreeg Advocaat onder andere een nieuwe spits bij zijn selectie. "Een half jaar te laat. Het zij zo. Ik kan mij daar wel druk om maken, maar dat heeft geen zin. Nu worden meerdere jeugdspelers verhuurd of teruggezet naar de opleiding omdat ze niet goed genoeg zijn. Toen ik begon werden zeven jongens nog goed genoeg bevonden voor het eerste elftal."
Stam heeft ook een belangrijke les geleerd. "Dat ik kritischer moet zijn op het instapmoment. En dat ik vooraf een duidelijk beeld moet hebben van waar een club heen wil, hoe de lijnen lopen, met wie je gaat samenwerken, hoe die mensen over voetbal denken. Alleen dán weet je wat je kan verwachten.”
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mods kunnen Klaas unbannen, dan kunnen we daar boos over zijn.Dat kunnen de mods niet doen, alleen de admins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spreek uit ervaring.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-02-2020 17:48:56 ]
Natuurlijk zit er een kern van waarheid in, maar hij zegt zelf dat je afhankelijk bent van je spelers. Om dan zo'n tactiek te kiezen is waanzin. Het is toch niet zo dat Troost er voor zorgt dat Botteghin 50 meter van het doel moet doordekken?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft deels gelijk, maar gaat er wel volledig aan voorbij dat hij er zelf ook gewoon helemaal niks van kan.
Ja dat hebben veel (nieuwe) trainers, de gedachte dat je altijd volgens je eigen filosofie moet spelen. Dat is leuk als je het budget van een City hebt om dat te kunnen ondersteunen.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er een kern van waarheid in, maar hij zegt zelf dat je afhankelijk bent van je spelers. Om dan zo'n tactiek te kiezen is waanzin. Het is toch niet zo dat Troost er voor zorgt dat Botteghin 50 meter van het doel moet doordekken?
Stam ís niet tekortgeschotenquote:Op maandag 3 februari 2020 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hebben veel (nieuwe) trainers, de gedachte dat je altijd volgens je eigen filosofie moet spelen. Dat is leuk als je het budget van een City hebt om dat te kunnen ondersteunen.
En dat hij er zelf geen vertrouwen meer in had dat het nog goed zou komen.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft deels gelijk, maar gaat er wel volledig aan voorbij dat hij er zelf ook gewoon helemaal niks van kan.
Dit. Sowieso ben ik niet zo’n fan van trainers die de tactiek niet aanpassen aan het materiaal.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:18 schreef Haringkop het volgende:
Stam is knettergek. Als je een ploeg niet naar ze mogelijkheden kan laten spelen, ben je tekort geschoten.
Precies dit. Blij dat hij weg is. Alleen m.b.t de halftamme selectie die hij tot zijn beschikking had, heeft hij een punt. Maar als je dan bedenkt dat hij toch echt zelf die kabouter ophaalt bij Reading dan wordt dat punt al iets kleiner. Maar dat gebrek aan zelfreflectie is echt stuitend. Waarom star vasthouden aan je visie als zelfs een blinde vink ziet dat je er niet de spelers voor hebt.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:18 schreef Haringkop het volgende:
Stam is knettergek. Als je een ploeg niet naar ze mogelijkheden kan laten spelen, ben je tekort geschoten.
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies dit. Blij dat hij weg is. Alleen m.b.t de halftamme selectie die hij tot zijn beschikking had, heeft hij een punt. Maar als je dan bedenkt dat hij toch echt zelf die kabouter ophaalt bij Reading dan wordt dat punt al iets kleiner. Maar dat gebrek aan zelfreflectie is echt stuitend. Waarom star vasthouden aan je visie als zelfs een blinde vink ziet dat je er niet de spelers voor hebt.
Ah ik snapquote:Op maandag 3 februari 2020 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit geval: ‘I see what you did there’
Hij was idd onbedoeldquote:Op maandag 3 februari 2020 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ie onbedoeld was is ie trouwens wel heel mooi.
Hij legt de schuld echt volledig bij anderenquote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder hoe Stam to-taal geen zelfreflectie heeft.
[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 03-02-2020 21:53:54 ]
Ajax heeft het gewoon volwassen uitgespeeld toen. Veel meer viel er niet te halen. Ik heb ook nooit zo begrepen dat PSV toen als een stel gekken door ging jagen op de tien doelpunten, het was wel lachen voor ze maar het levert gewoon niet veel op, behalve een tot het bot gemotiveerde tegenstander voor het terugduel.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ajax heeft ons toen ook echt gespaard.
Tegen PSV ging toen ook letterlijk elke bal erin.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo begrepen dat PSV toen als een stel gekken door ging jagen op de tien doelpunten, het was wel lachen voor ze maar het levert gewoon niet veel op, behalve een tot het bot gemotiveerde tegenstander voor het terugduel.
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:53 schreef Ifrane het volgende:
Als je als trainer van een kwakkelend Feyenoord 4-2-4 gaat spelen bij Ajax-uit, verdien je sowieso een draai om je nekJe zou bijna zeggen dat ie er bewust met de pet naar gooide toen, alles of niets spelen, bij een vernedering was de weg vrij om op te stappen en wie weet zou zijn tactiek per ongeluk werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder hoe Stam to-taal geen zelfreflectie heeft.
Best grappig dat ie naderhand niet eens ontslagen werd, gedeeltelijk omdat er niemand was die hem echt kon ontslaan
Makkelijk eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |