quote:Op zondag 2 februari 2020 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Sinisterra basisspeler bij Barcelona wordt verdedigt onlogisch zich nog met dat Sini wel de slechtste speler is daar.
Volgens mij snap je het niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
Om enige context te plaatsen bij de TT :
[..]
Onzin. Ik vind ook dat Sinisterra zich prima ontwikkelt ten aanzien van een seizoen geleden. Soit, het kon ook amper beroerder maar hij laat zich goed zien. Alleen we moeten niet vergeten in wat voor een competitie we spelen én het summiere spel wat er bij tijd en wijlen vertoond wordt.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet.
Ik zal hem herformuleren voor je:
Stel dat Sinisterra basisspeler bij Barcelona wordt verdedigt onlogisch zich nog met dat Sini wel de slechtste speler is daar.
Niet alles hoeft genuanceerd te worden. Het grootste deel van de mensen (inclusief ik) dacht vorig seizoen dat Sinisterra er niks van kon en nu doet ie het uitstekend, en net zo belangrijk: zijn rendement gaat omhoog. In plaats van dat je zegt ‘hey mensen, ik zat fout, die Sinisterra blijkt een prima voetballer te zijn!quote:Op zondag 2 februari 2020 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Ik vind ook dat Sinisterra zich prima ontwikkelt ten aanzien van een seizoen geleden. Soit, het kon ook amper beroerder maar hij laat zich goed zien. Alleen we moeten niet vergeten in wat voor een competitie we spelen én het summiere spel wat er bij tijd en wijlen vertoond wordt.
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Laten we nou maar rustig afwachten waar Sinisterra over 5 jaar speelt. Waarschijnlijk bakt ie er net zo weinig van als alle andere verkochte talenten de laatste 10 jaar
Ik beoordeel een speler gewoon naar Eredivisie en Feyenoord-maatstaven en daarin vind ik het heel veelbelovend wat hij laat zien. Of hij naar Real Madrid gaat of naar een Duitse subtopper zal mij verder een worst wezen, want dat was de discussie ook niet. Het gaat er om of hij goed speelt of niet in de Nederlandse competitie. Of is Berghuis ook ineens geen goede speler, omdat hij het in het buitenland niet heeft waargemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat hij zich goed ontwikkelt? Alleen wat verwacht je nou? Het is fucking Emmen waar we het over hebben hé.0 schoten op doel 20 min in de 2e helft.
Ook niet van vriend Sinisterra
Het beeld dat jij en ik van een zeer goede voetballer hebben (of de potentie daarvan) ligt echt héél ver uit elkaar
Als ik jou hoor praten over Sinisterra lijkt het wel alsof je verwacht dat hij straks aansluit bij de Inter Milans of Tottenhams van deze wereld.
Inderdaad. De Vrij en Wijnaldum bakken er bijvoorbeeld he-le-maal niets van.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Laten we nou maar rustig afwachten waar Sinisterra over 5 jaar speelt. Waarschijnlijk bakt ie er net zo weinig van als alle andere verkochte talenten de laatste 10 jaar
Parodietopicgenotquote:Op zondag 2 februari 2020 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.
@:Caland
En dat bevestig ik ook door te zeggen dat hij zich goed heeft ontwikkeld de afgelopen 10 wedstrijdenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beoordeel een speler gewoon naar Eredivisie en Feyenoord-maatstaven en daarin vind ik het heel veelbelovend wat hij laat zien. Of hij naar Real Madrid gaat of naar een Duitse subtopper zal mij verder een worst wezen, want dat was de discussie ook niet. Het gaat er om of hij goed speelt of niet in de Nederlandse competitie. Of is Berghuis ook ineens geen goede speler, omdat hij het in het buitenland niet heeft waargemaakt?
Clasie werd toch wel bestempeld als hét topproduct van Varkenoord. Mocht de bank warm houden bij Southampton (lol)quote:Op zondag 2 februari 2020 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad. De Vrij en Wijnaldum bakken er bijvoorbeeld he-le-maal niets van.
Niemand bestempelde Clasie als het topproduct van Varkenoord.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Clasie werd toch wel bestempeld als hét topproduct van Varkenoord. Mocht de bank warm houden bij Southampton (lol)
Clasie was in zijn laatste jaar bij Feyenoord behoorlijk goed, maar hét topproduct? Nou, benieuwd welke idioot dat heeft gezegdquote:Op zondag 2 februari 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Clasie werd toch wel bestempeld als hét topproduct van Varkenoord. Mocht de bank warm houden bij Southampton (lol)
Ten eerste is het onzin en ten tweede is het irrelevant of Clasie als iets bestempeld werd voor de vraag of Sinisterra op dit moment goed speelt en een stijgende lijn laat zien.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen in de wereld van @onlogisch was dat zoquote:Op zondag 2 februari 2020 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Clasie was in zijn laatste jaar bij Feyenoord behoorlijk goed, maar hét topproduct? Nou, benieuwd welke idioot dat heeft gezegd
Onlogisch is vast aan het sherlocken.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Clasie was in zijn laatste jaar bij Feyenoord behoorlijk goed, maar hét topproduct? Nou, benieuwd welke idioot dat heeft gezegd
Van Hanegem zei ook dat Mokotjo Europese top zou worden. Daarnaast heeft van Hanegem een speciale band met Clasie, dus niet geheel objectief.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
van Hanegem zei in VI nog dat Clasie prima mee zou kunnen op het middenveld van Xavi & Iniesta.
Waar voetbalt die nu eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Hanegem zei ook dat Mokotjo Europese top zou worden. Daarnaast heeft van Hanegem een speciale band met Clasie, dus niet geheel objectief.
Altijd al gezegd dat het een leuke pingelaar is die zijn rendement omhoog moet gooien om serieus genomen te wordenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens moet ik @:Caland gelijk geven over Bijlow. Die vind ik op dit moment een stuk beter dan Vermeer.
Het zou hem sieren als hij ook zijn ongelijk omtrent Sinisterra zou toegeven.
Willem zei dat vast nadat jij het had gepost hier op FOK!.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
van Hanegem zei in VI nog dat Clasie prima mee zou kunnen op het middenveld van Xavi & Iniesta.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
Damn son, denk aan zijn familie.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Willem zei dat vast nadat jij het had gepost hier op FOK!.
Zie:
[..]
Christus te paardquote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Goeie genadequote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
De teringquote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Goeie genade.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
[..]
Zie:
[..]
Godverdomme die doet pijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Dit is gewoon karaktermoord.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Barney.gifquote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand @:onlogisch gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zie:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zie:
[..]
Zo dan. Koekoek.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
SOW!!quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
[..]
Zie:
[..]
twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 02-02-2020 om 16:59:04When you weer eens aanschuift in #Rondo!De man die @Feyenoord weer aan de praat heeft gekregen zit vanavond aan tafel bij @jackvangelder om het te hebben over zijn prestaties.💬 Dick Advocaat, @GullitR, @boulahrouz81 en Youri Mulder⏰ 19:50 uur📺 Ziggo Sport https://t.co/VA6J14im50 reageer retweet
Toen kwam van Hanegem al niet meer bij VI.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij nader inzien was Stam eigenlijk best wel een teleurstellend afscheidscadeautje van Van Geel. Waar hadden we gestaan als Dick vanaf het begin aan boord was geweest.
Feyenoord heeft natuurlijk bezig met een goede reeks, maar ben benieuwd hoe ze het volgende week doen tegen AZ. Kans is groot dat ze daar gewoon van verliezen namelijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij nader inzien was Stam eigenlijk best wel een teleurstellend afscheidscadeautje van Van Geel. Waar hadden we gestaan als Dick vanaf het begin aan boord was geweest.
Onder Dick verloren we alleen nog van Porto en zelfs daar deden we lekker mee. Zou niet weten waarom we van AZ zouden moeten verliezen, ook al is het een goede ploegquote:Op zondag 2 februari 2020 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft natuurlijk bezig met een goede reeks, maar ben benieuwd hoe ze het volgende week doen tegen AZ. Kans is groot dat ze daar gewoon van verliezen namelijk.
Klopt AZ is in de basis sterker in de breedte niet trouwens , want daar zit echt brandhout op de bank.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft natuurlijk bezig met een goede reeks, maar ben benieuwd hoe ze het volgende week doen tegen AZ. Kans is groot dat ze daar gewoon van verliezen namelijk.
Uitwedstrijd tegen een ploeg uit de top 2. Maar ik hoop met je mee dat Feyenoord volgende week wintquote:Op zondag 2 februari 2020 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onder Dick verloren we alleen nog van Porto en zelfs daar deden we lekker mee. Zou niet weten waarom we van AZ zouden moeten verliezen, ook al is het een goede ploeg
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:55 schreef PIETR het volgende:
Heb het gevoel dat Feyenoord daar gewoon gaat winnen.
Zo ‘gewoon’ is het anders niet dat Feyenoord van AZ verliestquote:Op zondag 2 februari 2020 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt op Karsdorp, Geertruida speelt echt alsof ie de dozen nog om z'n schoenen heeft. Maar misschien speelt Karsdorp zondag wel gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:06 schreef Haringkop het volgende:
AZ heeft ook nog niet de vorm van voor de winterstop. Gaven vrijdag ook eerst drie grote kansen weg voordat ze op voorsprong kwamen. Het ligt sowieso dichter bij elkaar dan die pot in de Kuip. Ben wel benieuwd wat Dick op RB doet. Ik had verwacht dat Karsdorp wel minuten zou gaan maken, maar ik vrees nu wel dat Geertruida er zondag zal staan..
Daarom vol gas er op, zorgen dat ze moeten wisselenquote:Op zondag 2 februari 2020 21:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt AZ is in de basis sterker in de breedte niet trouwens , want daar zit echt brandhout op de bank.
Maar ik verwacht een nederlaag volgende week. Dick wint voornamelijk van de mindere goden.
Ik ook, dan zal het nu wel mis gaan. FeyenoordGODEN.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:55 schreef PIETR het volgende:
Heb het gevoel dat Feyenoord daar gewoon gaat winnen.
[..]
Zie:
[..]
Is in onderhandeling met PSV.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wat denken jullie, gaat Advocaat nog een jaar bijtekenen?
Hangt er vanaf wanneer ze die beslissing gaan nemen. Nu staat hij er natuurlijk supergoed op, kunnen ze bijna niet anders dan nog een jaar met hem door. Hij zal het zelf ook wel willen nu.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wat denken jullie, gaat Advocaat nog een jaar bijtekenen?
Zum kotsen mocht dit waar zijn en doorgang vinden.quote:
Zoiets zie ik Dick niet doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou mij eerlijk gezegd niet eens verbazen.
ja dagquote:
Dat dachten ze in België destijds ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets zie ik Dick niet doen.
Tenzij Feyenoord heeft gezegd dat hij sowieso niet kan blijven na dit seizoen.
Alsof PSV zo'n ambitieloze aanstelling gaat doen, waarbij het sowieso niet uitgesloten is dat ze in het buitenland rondkijken voor een coach.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets zie ik Dick niet doen.
Tenzij Feyenoord heeft gezegd dat hij sowieso niet kan blijven na dit seizoen.
lijkt me ook niet maar een coach van naam en faam zie ik daar ook niet instappenquote:Op maandag 3 februari 2020 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof PSV zo'n ambitieloze aanstelling gaat doen, waarbij het sowieso niet uitgesloten is dat ze in het buitenland rondkijken voor een coach.
quote:Op maandag 3 februari 2020 13:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zum kotsen mocht dit waar zijn en doorgang vinden.
Het zegt genoeg over het beeld dat we van Dick en PSV hebben, om dit niet meteen naar het rijk der fabelen te verwijzen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:57 schreef hhh38 het volgende:
Waarom reageert iedereen hier serieus op die Ajax troll?
Het is niet zo dat jullie verder heel veel spannende gespreksonderwerpen hebben.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:57 schreef hhh38 het volgende:
Aangename stiltes hoeven niet altijd opgevuld te worden met inhoudsloos gekwaak.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet zo dat jullie verder heel veel spannende gespreksonderwerpen hebben.
Op een gegeven moment heb je al die speciaalbieren daar ook wel gehad.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef Caland het volgende:
Dickie is een gevoelsmens
Dan snap ik wel dat je na een paar maanden weg wil uit België
Hij is wel lekker arrogant over zijn prestaties, hij erkent niet dat ie een hoop geluk heeftquote:Op maandag 3 februari 2020 16:28 schreef fetX het volgende:
Sowieso een bescheiden man eigenlijk. Voelt zich nooit ergens te groot voor.
Vorige week zei hij nog in een interview na de wedstrijd dat ze ook geluk hebben gehad.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is wel lekker arrogant over zijn prestaties, hij erkent niet dat ie een hoop geluk heeft.
Is natuurlijk ook niet nodig. Advocaat is gewoon iemand die ontzettend geniet van het vak, en vindt het heerlijk om bij een mooie club lekker puin te ruimen. Hij stapt natuurlijk ook iedere keer op het juiste moment ergens in. Het is altijd bij ploegen die door een combinatie van slecht management en een beetje pech zwaar onderpresteren. Dan kan het ook bijna niet minder gaan. Das natuurlijk lekker voor je CV.
We moeten toch ergens boos over zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik wens jou echt een heerlijk Belgisch wijf toe.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef Caland het volgende:
Dickie is een gevoelsmens
Dan snap ik wel dat je na een paar maanden weg wil uit België
De mods kunnen Klaas unbannen, dan kunnen we daar boos over zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We moeten toch ergens boos over zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |