Die corners blijven kut.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Was Berghuis overigens weer ongekend slecht of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Net teruggekeken. Fer en Toornstra speelden goed, Ozyakup ook een aanwinst. Geertruida blijft dramatisch. Malacia ok.
Door Sinisterra moet ik elke week meer lachen, vanwege @:Caland en @:onlogisch die er zo naast zatten begin van het seizoen.
Gr gr
Chokeclubquote:
Wanneer dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 00:35 schreef fetX het volgende:
Het zit inderdaad een soort van mee omdat we niet goed voetballen, maar gezien de kansen is het net als vorige week gewoon terecht dat we winnen. En idd zoals @:gurneyisbestoke al zei, hebben we begin vh seizoen soms minder gekregen dan we hadden verdiend.
Net teruggekeken. Prima spelertje inderdaad. Maar goed, het was tegen Emmen. Zelfs Jorgensen scoort.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:14 schreef Oldground het volgende:
Özyakup is wel een aanwinst zeg, sjongejonge.
Ik vond ons middenveld helemaal niet zo goed. Sloten veel te laat aan en liepen teveel met de bal. Ging pas na die 2-0 beter lopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Net teruggekeken. Fer en Toornstra speelden goed, Ozyakup ook een aanwinst. Geertruida blijft dramatisch. Malacia ok.
Door Sinisterra moet ik elke week meer lachen, vanwege @:Caland en @:onlogisch die er zo naast zatten begin van het seizoen.
Gr gr
Zo, zeg dat wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:14 schreef Oldground het volgende:
Özyakup is wel een aanwinst zeg, sjongejonge.
Wij bevinden ons tenminste op een plek waar je kunt chokenquote:
ZIEDENDquote:Op zondag 2 februari 2020 08:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij bevinden ons tenminste op een plek waar je kunt choken
De 2 grootste talenten spelen in Manchester en München.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:38 schreef raptorix het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de jeugdopleiding? Kan me herinneren dat dat zo top was een paar jaar terug.
Dan was 5-10 punten meer niet gek geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 03:08 schreef aTypisch het volgende:
toch zonde dat Jaap Stam aan het seizoen begon en niet Dickgod
Kortom: Feyenoord > AZquote:Op zondag 2 februari 2020 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan was 5-10 punten meer niet gek geweest.
mogen ze volgende week laten zienquote:Op zondag 2 februari 2020 10:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kortom: Feyenoord > AZ
OP ALLE FRONTEN
Verhuurd, of weg weg?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
De 2 grootste talenten spelen in Manchester en München.
Dat betwijfel ik, een matige selectie die ook nog eens uit vorm was, ik denk dat je Jaap daar weinig van kan verwijten, overigens is het idee dat een trainer het op het veld laat zien overschat.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan was 5-10 punten meer niet gek geweest.
quote:Op zondag 2 februari 2020 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, een matige selectie die ook nog eens uit vorm was, ik denk dat je Jaap daar weinig van kan verwijten, overigens is het idee dat een trainer het op het veld laat zien overschat.
Ik vind Feyenoord op dit moment een vreemde ploeg. We spelen helemaal niet goed, maar creëren op de een of andere manier vrijwel iedere wedstrijden best wel wat grote kansen. Echter, het slechte spel moet gewoon een keer op gaan breken. Kan niet anders.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, zo onoverwinnelijk is AZ ook weer niet
Ik heb het over veel meer elementaire zaken, als zijn balbehandeling en passes. Ook onder druk zag dat er echt heel goed uit.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Net teruggekeken. Prima spelertje inderdaad. Maar goed, het was tegen Emmen. Zelfs Jorgensen scoort.
Onder druk van Emmen bedoel je?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:38 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik heb het over veel meer elementaire zaken, als zijn balbehandeling en passes. Ook onder druk zag dat er echt heel goed uit.
AZ kan er geen kut van, gewoon weer 0-3 voor rust voorstaan, zoals de afgelopen drie overwinningen daar.quote:
Ja, blijkbaar. Normale discussie over voetbal is hier niet meer te voeren.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ineens doen alle trolletjes in dit topic weer hun best
Jij hebt duidelijk Stam niet meegekregenquote:Op zondag 2 februari 2020 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, een matige selectie die ook nog eens uit vorm was, ik denk dat je Jaap daar weinig van kan verwijten, overigens is het idee dat een trainer het op het veld laat zien overschat.
We moeten niet doen alsof deze selectie bulkt van het talent.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Stam niet meegekregen
Je zag ook direct een klik met Berghuis. Ozyakup leest het spel goed en kiest als gevolg daarvan gewoon goed positie. Ok, het is 'maar' Emmen, maar met name de eerst 20-25 minuten vond ik het on-Feyenoords hoe makkelijk de bal rondging via korte combinaties en in de ploeg werd gehouden.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:38 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik heb het over veel meer elementaire zaken, als zijn balbehandeling en passes. Ook onder druk zag dat er echt heel goed uit.
Dick heeft wel het voordeel dat de selectie fitter was dan toen Stam begonquote:Op zondag 2 februari 2020 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Stam niet meegekregen
Het zou je sieren je ongelijk omtrent Sinisterra eens toe te geven.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten niet doen alsof deze selectie bulkt van het talent.
Dat is inderdaad een valide punt, maar dat pleit des te meer in Stam zijn nadeel om zo'n zelfmoordtactiek te willen hanteren met spelers die het niet kunnen belopen.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick heeft wel het voordeel dat de selectie fitter was dan toen Stam begon
Welk ongelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou je sieren je ongelijk omtrent Sinisterra eens toe te geven.
ja beginnersfout, sowieso je visie willen projecteren op een groep ipv kijken wat er het beste bij past.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een valide punt, maar dat pleit des te meer in Stam zijn nadeel om zo'n zelfmoordtactiek te willen hanteren met spelers die het niet kunnen belopen.
Dat doet niemand. Maar dat er (veel) meer in zat dan er onder Stam uit kwam is inmiddels wel duidelijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten niet doen alsof deze selectie bulkt van het talent.
Allemaal puur geluk joh!quote:Op zondag 2 februari 2020 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat doet niemand. Maar dat er (veel) meer in zat dan er onder Stam uit kwam is inmiddels wel duidelijk.
Ja, mensen die zeggen dat dat louter met geluk te maken heeft kijken volgens mij met een lasbril op. Goed is het overigens zeker niet, verre van.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Allemaal puur geluk joh!
Magic dick uahahhahaha
Stop maar met denken danquote:Op zondag 2 februari 2020 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lekker op een lege maag trainenquote:Op zondag 2 februari 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick heeft wel het voordeel dat de selectie fitter was dan toen Stam begon
Is genoeg voor te zeggen, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker op een lege maag trainen
Stamgod
Oh, jij denkt echt dat hij ineens het voetballen weer gaat ontleren?quote:Op zondag 2 februari 2020 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk ongelijkAlsof hij er nu is na 10 wedstrijdjes
Hij ontwikkelt zich goed dit seizoen. Hopelijk kan hij deze lijn vasthouden en er volgend seizoen 15 intrappen met nog +10 assists erbij. Iets wat je van een buitenspeler wel mag verwachten in de Nederlandse competitie.
Ik zeg toch juist dat hij zich goed ontwikkelt? Alleen wat verwacht je nou? Het is fucking Emmen waar we het over hebben hé.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, jij denkt echt dat hij ineens het voetballen weer gaat ontleren?Je ziet zelf toch hopelijk ook wel dat hij het allemaal op eigen kracht afdwingt.
Sinisterra begint per 3 á 4 wedstrijden weer een stapje beter te spelen. Ik vond 2 á 3 dribbels die hij gisteren maakte echt indrukwekkend. Je denkt steeds dat hij geblockt gaat worden en dan komt hij er toch nét weer langs. Je ziet ook de tegenstander licht panikeren als hij aan een dribbel begint. Hij begint nu assists te geven en te scoren en wat mij betreft is hij inmiddels onbetwist basisspeler.
Maargoed, hou je eigen standpunt maar nog iets langer vast. Het wordt er alleen maar vermakelijker op.
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Sinisterra basisspeler bij Barcelona wordt verdedigt onlogisch zich nog met dat Sini wel de slechtste speler is daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |