Kan je nagaan hoe ver hij was geweest als Van Geel niet zo'n tyfusdomme mongool was en Jong wel had laten instromen.quote:
Die pass op Bozenik was drama. Verder was hij niet slechter dan veel anderen, zoals bijv. Toornstra en Fer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Was Berghuis overigens weer ongekend slecht of ligt dat aan mij?
Die vond ik best aardig spelen, Toornstra en Fer. Vooral Fer heeft de laatste tijd niet meer zoveel balverlies vlak voor de eigen 16.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die pass op Bozenik was drama. Verder was hij niet slechter dan veel anderen, zoals bijv. Toornstra en Fer.
Dat geldt voor meer spelers. Misschien hadden we Bozenik niet nodig gehad omdat Vente zich dan beter had ontwikkeld bijvoorbeeld. Maargoed, het is zoals het is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ver hij was geweest als Van Geel niet zo'n tyfusdomme mongool was en Jong wel had laten instromen.
Vente laat zien dat dat niet zo is, want die komt ook geen stap verder bij RKC.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer spelers. Misschien hadden we Bozenik niet nodig gehad omdat Vente zich dan beter had ontwikkeld bijvoorbeeld. Maargoed, het is zoals het is.
Ze hadden nog steeds tyfus veel balverlies beiden. Ja, goede bal. De vrije trap van Berghuis bij de 2-0 was ook goed. Maar 3 goede acties in een wedstrijd maken niet perse dat het een goede wedstrijd was.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die vond ik best aardig spelen, Toornstra en Fer. Vooral Fer heeft de laatste tijd niet meer zoveel balverlies vlak voor de eigen 16.
En die pass van Toornstra bij de 3-0 was gewoon fantastisch.
Dat had heel anders kunnen zijn in de de KK divisie.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vente laat zien dat dat niet zo is, want die komt ook geen stap verder bij RKC.
Daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat had heel anders kunnen zijn in de de KK divisie.
Dealquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Ajax morgen verliest neem ik genoegen met een punt 😋
Ambrabat kwam bij ons niet uit de verf, in België niet en is nu voor 20mln verkocht. Omstandigheden doen veel met een speler.quote:
Hoezo deal? We hebben wat goed te maken na die 0-3 ik neem alleen met een overwinning genoegen. En dat zit er ook best in als je niet naïef verdedigd.quote:
Als Feyenoord het brengt zou ik ze gunnen, ik ben van beide supporter 😎quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoezo deal? We hebben wat goed te maken na die 0-3 ik neem alleen met een overwinning genoegen. En dat zit er ook best in als je niet naïef verdedigd.
Einde tijdperk AZ aanstaandequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |