Die corners blijven kut.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Was Berghuis overigens weer ongekend slecht of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Net teruggekeken. Fer en Toornstra speelden goed, Ozyakup ook een aanwinst. Geertruida blijft dramatisch. Malacia ok.
Door Sinisterra moet ik elke week meer lachen, vanwege @:Caland en @:onlogisch die er zo naast zatten begin van het seizoen.
Gr gr
Chokeclubquote:
Wanneer dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 00:35 schreef fetX het volgende:
Het zit inderdaad een soort van mee omdat we niet goed voetballen, maar gezien de kansen is het net als vorige week gewoon terecht dat we winnen. En idd zoals @:gurneyisbestoke al zei, hebben we begin vh seizoen soms minder gekregen dan we hadden verdiend.
Net teruggekeken. Prima spelertje inderdaad. Maar goed, het was tegen Emmen. Zelfs Jorgensen scoort.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:14 schreef Oldground het volgende:
Özyakup is wel een aanwinst zeg, sjongejonge.
Ik vond ons middenveld helemaal niet zo goed. Sloten veel te laat aan en liepen teveel met de bal. Ging pas na die 2-0 beter lopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Net teruggekeken. Fer en Toornstra speelden goed, Ozyakup ook een aanwinst. Geertruida blijft dramatisch. Malacia ok.
Door Sinisterra moet ik elke week meer lachen, vanwege @:Caland en @:onlogisch die er zo naast zatten begin van het seizoen.
Gr gr
Zo, zeg dat wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:14 schreef Oldground het volgende:
Özyakup is wel een aanwinst zeg, sjongejonge.
Wij bevinden ons tenminste op een plek waar je kunt chokenquote:
ZIEDENDquote:Op zondag 2 februari 2020 08:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij bevinden ons tenminste op een plek waar je kunt choken
De 2 grootste talenten spelen in Manchester en München.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:38 schreef raptorix het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de jeugdopleiding? Kan me herinneren dat dat zo top was een paar jaar terug.
Dan was 5-10 punten meer niet gek geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 03:08 schreef aTypisch het volgende:
toch zonde dat Jaap Stam aan het seizoen begon en niet Dickgod
Kortom: Feyenoord > AZquote:Op zondag 2 februari 2020 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan was 5-10 punten meer niet gek geweest.
mogen ze volgende week laten zienquote:Op zondag 2 februari 2020 10:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kortom: Feyenoord > AZ
OP ALLE FRONTEN
Verhuurd, of weg weg?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
De 2 grootste talenten spelen in Manchester en München.
Dat betwijfel ik, een matige selectie die ook nog eens uit vorm was, ik denk dat je Jaap daar weinig van kan verwijten, overigens is het idee dat een trainer het op het veld laat zien overschat.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan was 5-10 punten meer niet gek geweest.
quote:Op zondag 2 februari 2020 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, een matige selectie die ook nog eens uit vorm was, ik denk dat je Jaap daar weinig van kan verwijten, overigens is het idee dat een trainer het op het veld laat zien overschat.
Ik vind Feyenoord op dit moment een vreemde ploeg. We spelen helemaal niet goed, maar creëren op de een of andere manier vrijwel iedere wedstrijden best wel wat grote kansen. Echter, het slechte spel moet gewoon een keer op gaan breken. Kan niet anders.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, zo onoverwinnelijk is AZ ook weer niet
Ik heb het over veel meer elementaire zaken, als zijn balbehandeling en passes. Ook onder druk zag dat er echt heel goed uit.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Net teruggekeken. Prima spelertje inderdaad. Maar goed, het was tegen Emmen. Zelfs Jorgensen scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |