quote:Op zondag 2 februari 2020 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Sinisterra basisspeler bij Barcelona wordt verdedigt onlogisch zich nog met dat Sini wel de slechtste speler is daar.
Volgens mij snap je het niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
Om enige context te plaatsen bij de TT :
[..]
Onzin. Ik vind ook dat Sinisterra zich prima ontwikkelt ten aanzien van een seizoen geleden. Soit, het kon ook amper beroerder maar hij laat zich goed zien. Alleen we moeten niet vergeten in wat voor een competitie we spelen én het summiere spel wat er bij tijd en wijlen vertoond wordt.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet.
Ik zal hem herformuleren voor je:
Stel dat Sinisterra basisspeler bij Barcelona wordt verdedigt onlogisch zich nog met dat Sini wel de slechtste speler is daar.
Niet alles hoeft genuanceerd te worden. Het grootste deel van de mensen (inclusief ik) dacht vorig seizoen dat Sinisterra er niks van kon en nu doet ie het uitstekend, en net zo belangrijk: zijn rendement gaat omhoog. In plaats van dat je zegt ‘hey mensen, ik zat fout, die Sinisterra blijkt een prima voetballer te zijn!quote:Op zondag 2 februari 2020 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Ik vind ook dat Sinisterra zich prima ontwikkelt ten aanzien van een seizoen geleden. Soit, het kon ook amper beroerder maar hij laat zich goed zien. Alleen we moeten niet vergeten in wat voor een competitie we spelen én het summiere spel wat er bij tijd en wijlen vertoond wordt.
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Laten we nou maar rustig afwachten waar Sinisterra over 5 jaar speelt. Waarschijnlijk bakt ie er net zo weinig van als alle andere verkochte talenten de laatste 10 jaar
Ik beoordeel een speler gewoon naar Eredivisie en Feyenoord-maatstaven en daarin vind ik het heel veelbelovend wat hij laat zien. Of hij naar Real Madrid gaat of naar een Duitse subtopper zal mij verder een worst wezen, want dat was de discussie ook niet. Het gaat er om of hij goed speelt of niet in de Nederlandse competitie. Of is Berghuis ook ineens geen goede speler, omdat hij het in het buitenland niet heeft waargemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat hij zich goed ontwikkelt? Alleen wat verwacht je nou? Het is fucking Emmen waar we het over hebben hé.0 schoten op doel 20 min in de 2e helft.
Ook niet van vriend Sinisterra
Het beeld dat jij en ik van een zeer goede voetballer hebben (of de potentie daarvan) ligt echt héél ver uit elkaar
Als ik jou hoor praten over Sinisterra lijkt het wel alsof je verwacht dat hij straks aansluit bij de Inter Milans of Tottenhams van deze wereld.
Inderdaad. De Vrij en Wijnaldum bakken er bijvoorbeeld he-le-maal niets van.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Laten we nou maar rustig afwachten waar Sinisterra over 5 jaar speelt. Waarschijnlijk bakt ie er net zo weinig van als alle andere verkochte talenten de laatste 10 jaar
Parodietopicgenotquote:Op zondag 2 februari 2020 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.
@:Caland
En dat bevestig ik ook door te zeggen dat hij zich goed heeft ontwikkeld de afgelopen 10 wedstrijdenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beoordeel een speler gewoon naar Eredivisie en Feyenoord-maatstaven en daarin vind ik het heel veelbelovend wat hij laat zien. Of hij naar Real Madrid gaat of naar een Duitse subtopper zal mij verder een worst wezen, want dat was de discussie ook niet. Het gaat er om of hij goed speelt of niet in de Nederlandse competitie. Of is Berghuis ook ineens geen goede speler, omdat hij het in het buitenland niet heeft waargemaakt?
Clasie werd toch wel bestempeld als hét topproduct van Varkenoord. Mocht de bank warm houden bij Southampton (lol)quote:Op zondag 2 februari 2020 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad. De Vrij en Wijnaldum bakken er bijvoorbeeld he-le-maal niets van.
Niemand bestempelde Clasie als het topproduct van Varkenoord.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Clasie werd toch wel bestempeld als hét topproduct van Varkenoord. Mocht de bank warm houden bij Southampton (lol)
Clasie was in zijn laatste jaar bij Feyenoord behoorlijk goed, maar hét topproduct? Nou, benieuwd welke idioot dat heeft gezegdquote:Op zondag 2 februari 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Clasie werd toch wel bestempeld als hét topproduct van Varkenoord. Mocht de bank warm houden bij Southampton (lol)
Ten eerste is het onzin en ten tweede is het irrelevant of Clasie als iets bestempeld werd voor de vraag of Sinisterra op dit moment goed speelt en een stijgende lijn laat zien.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen in de wereld van @onlogisch was dat zoquote:Op zondag 2 februari 2020 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Clasie was in zijn laatste jaar bij Feyenoord behoorlijk goed, maar hét topproduct? Nou, benieuwd welke idioot dat heeft gezegd
Onlogisch is vast aan het sherlocken.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Clasie was in zijn laatste jaar bij Feyenoord behoorlijk goed, maar hét topproduct? Nou, benieuwd welke idioot dat heeft gezegd
Van Hanegem zei ook dat Mokotjo Europese top zou worden. Daarnaast heeft van Hanegem een speciale band met Clasie, dus niet geheel objectief.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
van Hanegem zei in VI nog dat Clasie prima mee zou kunnen op het middenveld van Xavi & Iniesta.
Waar voetbalt die nu eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Hanegem zei ook dat Mokotjo Europese top zou worden. Daarnaast heeft van Hanegem een speciale band met Clasie, dus niet geheel objectief.
Altijd al gezegd dat het een leuke pingelaar is die zijn rendement omhoog moet gooien om serieus genomen te wordenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens moet ik @:Caland gelijk geven over Bijlow. Die vind ik op dit moment een stuk beter dan Vermeer.
Het zou hem sieren als hij ook zijn ongelijk omtrent Sinisterra zou toegeven.
Willem zei dat vast nadat jij het had gepost hier op FOK!.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
van Hanegem zei in VI nog dat Clasie prima mee zou kunnen op het middenveld van Xavi & Iniesta.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
Damn son, denk aan zijn familie.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Willem zei dat vast nadat jij het had gepost hier op FOK!.
Zie:
[..]
Christus te paardquote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Goeie genadequote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
De teringquote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Goeie genade.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Godverdomme die doet pijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Dit is gewoon karaktermoord.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Barney.gifquote:Op zondag 2 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |