BANGquote:Op maandag 22 juli 2019 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan je daadwerkelijk een bang geven nu
@:JanCees @:Doublepain
* en geld ontvangenquote:Op maandag 22 juli 2019 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan je daadwerkelijk een ban geven nu
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan je daadwerkelijk een ban geven nu
Verwijderde posts terugzien en terugzetten.quote:
quote:
Jullie zijn echt statler en waldorf aan het worden hequote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwijderde posts terugzien en terugzetten.
En mag je al wat uurtjes factureren?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwijderde posts terugzien en terugzetten.
Bedankt makker.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je promotie ouwe reus.
Er staat een TR open in het Ajax-topicquote:Op maandag 22 juli 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Wel fijn dat @:GGMM nu FA is. Dat betekent dat hij geen directe collega meer is, de lul.
Gore leugenaar.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat een TR open in het Ajax-topic
Aan het werk.
Vanaf nu zal jij in plaats van aan, onder de tafel moeten plaatsnemen.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Wel fijn dat @:GGMM nu FA is. Dat betekent dat hij geen directe collega meer is, de lul.
Zie ik je moeder ook weer eensquote:Op maandag 22 juli 2019 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanaf nu zal jij in plaats van aan, onder de tafel moeten plaatsnemen.
Klopt, nu is hij je baasquote:Op maandag 22 juli 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
@Tagliano werd het na 1 jaarquote:Op maandag 22 juli 2019 15:30 schreef Doublepain het volgende:
Na 17 jaar FOK! mag het ook wel, gefeliciteerd GGMM
Geen idee waarom je het zou willen @:tong80
Ik zag jullie eigenlijk nooit als collega's.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, met die schele harses van je.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag jullie eigenlijk nooit als collega's.
Het zegt wel dat @Tagliano een grote batty boy isquote:Op maandag 22 juli 2019 15:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:tagliano werd het na 1 jaar
Weet niet wat dat zegt over René
Erg gezochtquote:Op maandag 22 juli 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, met die schele harses van je.
Probeer dit maar niet weer.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, met die schele harses van je.
Meer als loopjongen inderdaad. Vanuit dat perspectief eigenlijk een hele logische promotie.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag jullie eigenlijk nooit als collega's.
Huh, jij had mijn hulp niet nodig.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:39 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen toegang tot DM/PM
Ik neem aan dat @:ggmm dit wel even kan regelen
Als goed is heeft ie dat gedaanquote:Op maandag 22 juli 2019 15:39 schreef Caland het volgende:
Je moet eerst mailen blijkbaar.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:39 schreef Caland het volgende:
Harrie Jekkers natuurlijk!quote:Op maandag 22 juli 2019 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol hij is toch niet Harrie de hengst uit EOTB he
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:42 schreef Elan het volgende:
Nu moet GGMM toch nog gedwongen in al die kut forums die hij jarenlang gehaat heeft gaan posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |