Ja ziet er wel saai uit.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ja idd
zo ziet het eruit als alleen de lange zijde gevuld is, dit was tegen Anderlecht, dat is toch zonde?
[ afbeelding ]
zeker, wat een grafbak was het ook in die oude tijd maar wel prachtige wedstrijden daar gezienquote:Op maandag 22 juli 2019 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ziet er wel saai uit.
Maar ach voetballen in zo'n olympisch stadion ziet er toch vaak niet uit, sintelbaangenot.
Ik vind het altijd wel gezellig eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ziet er wel saai uit.
Maar ach voetballen in zo'n olympisch stadion ziet er toch vaak niet uit, sintelbaangenot.
de meer was toch ook een grafbakquote:Op maandag 22 juli 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, wat een grafbak was het ook in die oude tijd maar wel prachtige wedstrijden daar gezien
Omdat het bij je in de buurt is bedoel je?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel gezellig eigenlijk.
4 betonnen tribunes en de rest eromheen gemetseldquote:Op maandag 22 juli 2019 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar daar zat/stond je wel dicht op het veld
gewoon de mazzel dat ene JC daar in de buurt geboren isquote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
4 betonnen tribunes en de rest eromheen gemetseld
Dat zal er wel iets mee te maken hebben jequote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het bij je in de buurt is bedoel je?
ja dat was er ook opeensquote:Op maandag 22 juli 2019 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal er wel iets mee te maken hebben jeMaar de sfeer in het stadion is wel leuk.
Ik vind alleen dat hotel wat ze gebouwd hebben aan de achterkant geen gezicht.
Eerlijk gezegd boeit dit me niet zoveel.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:51 schreef JanCees het volgende:
https://www.gelderlander.(...)ps://www.google.com/
jankerds
En dat ze het nog soms gebruiken is toch ook iets moois.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk dat ze het niet hebben afgebroken
bedankt vriendquote:Op maandag 22 juli 2019 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit dit me niet zoveel.
Maar ik heb je toch gesteund op twitter.
Huh welk hotel?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal er wel iets mee te maken hebben jeMaar de sfeer in het stadion is wel leuk.
Ik vind alleen dat hotel wat ze gebouwd hebben aan de achterkant geen gezicht.
Met de huidige woningprijzen is het wel een mooie lap grond.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk dat ze het niet hebben afgebroken
ik kom er 4 keer in de week om te trainenquote:Op maandag 22 juli 2019 12:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En dat ze het nog soms gebruiken is toch ook iets moois.
Op die foto zie je een gebouw met een kraan ernaast, dat is een hotel. Staat nu ook nog Olympia op. Oh Olympic dusquote:
ik had het ook niet in de gaten tot het er opeens stondquote:Op maandag 22 juli 2019 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh kan ik mij niet herinneren.
Kwam er een paar jaar geleden toch wel vaak.
Als je het antwoord niet weet is het niet erg om dat kenbaar te maken of gewoon de post niet te quotenquote:Op maandag 22 juli 2019 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo achterlijk en irritant.Kies liever een van de twee.
quote:Op maandag 22 juli 2019 12:34 schreef GGMM het volgende:
Enorme dijenkletser in het PSV topic achtergelaten.
quote:Op maandag 22 juli 2019 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoor je weleens vaker van vrouwen he
Oprecht niet veel meer met de biertuin, Amsteltent en kroegen die zelf maar feestjes geven. Het is gewoon allemaal wat groter en drukker.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe verschilt die kermis met een goede ouderwetse NH kermis ?
Koekoek.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoor je weleens vaker van vrouwen he
Waarom sta je nog als moderatorquote:
Wat doe een FA meer dan een mod?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:22 schreef onlogisch het volgende:
MED / Weereens een VBL mod als FA
RIP.
@:Caland
@:Zipportal
@:Doublepain
@:JanCees
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:KingRoland
@:Johannes_vermeer
@:Tarado