Ik ben vrijdag met de kinderen naar de kermis in Valkenswaard geweest. 10 euro voor een Pikachu...quote:Op maandag 22 juli 2019 10:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gisteren 3 euro verspild aan de graaiautomaten
dat was weer voldoende
(ik ben geen nap, maar ik antwoord toch)
Was die catwalk nog leuk ja?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gisteren nog even aapjes staan kijken bij de lollipop
make-up smelt er vandaag af denk ik
Woon dichterbij het centrum dan voorheen maar heb er minder last van. Gister even geweest en lekker mensen kijken op het terras, komen echt teringdebielen op af.quote:
Ja da's een leuke. Maar voel mij toch altijd belazerd als ik weer 4 of 5 euro neer moet tellen voor een attractie.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
Die achtbaan op de Heuvel is trouwens wel echt genieten Typisch.
Zal vandaag wel helemaal los gaan inderdaad. Hoop voor ze dat er geen malloten zijn die ze aan gaan vallen of dingen roepen.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mja na 10 minuten heb ik dat altijd wel weer gezien
Ach ik vind dat soort dingen wel leuk. Leuk is trouwens dat het bier in de Amsteltent duurder is dan bij die geweldige beachbar bij de ABN of in klein Bavaria op den Besterd. Vind het wel bijzonder hoe ze die achtbaan op dat pleintje hebben gekregen.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja da's een leuke. Maar voel mij toch altijd belazerd als ik weer 4 of 5 euro neer moet tellen voor een attractie.
Ga vooral om gewoon beetje te kijken slap te ouwehoeren. Wat dat betreft lijkt het net Feyenoord..
Same herequote:Op maandag 22 juli 2019 10:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja da's een leuke. Maar voel mij toch altijd belazerd als ik weer 4 of 5 euro neer moet tellen voor een attractie.
Ga vooral om gewoon beetje te kijken slap te ouwehoeren. Wat dat betreft lijkt het net Feyenoord..
Valt toch wel mee op de roze maandag? Ik kan mij in elk geval geen shit herinneren.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal vandaag wel helemaal los gaan inderdaad. Hoop voor ze dat er geen malloten zijn die ze aan gaan vallen of dingen roepen.
Soms wel kleine incidenten. Om half 12 is wel de walk, misschien dat ik even mijn werk opzij schuif en aapjes ga kijken.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt toch wel mee op de roze maandag? Ik kan mij in elk geval geen shit herinneren.
Dronken tokkies vs dronken berberaapjes, dat gaat sowieso wel een paar keer mis.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Soms wel kleine incidenten. Om half 12 is wel de walk, misschien dat ik even mijn werk opzij schuif en aapjes ga kijken.
Ze hebben de botsautos nu bij de grote Intermezzo neergezet, constante bewaking van de politie dus dat zit wel goedquote:Op maandag 22 juli 2019 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dronken tokkies vs dronken berberaapjes, dat gaat sowieso wel een paar keer mis.
Die stond daar toch altijd al?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebben de botsautos nu bij de grote Intermezzo neergezet, constante bewaking van de politie dus dat zit wel goed
Nop, vorig jaar stond daar bijvoorbeeld nog een grote arm die rondjes maakt. Geen idee hoe ze zo'n ding noemen.quote:
komen daar mensen op af danquote:Op maandag 22 juli 2019 11:06 schreef Tarado het volgende:
wel kut dat ik vanmiddag een afspraak heb die ik met de auto moet doen, kom ik net zo'n 45 minuten voor die wedstrijd in het Olympisch stadion thuis, dat zal niet meevallen
hoe verschilt die kermis met een goede ouderwetse NH kermis ?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
Als de roze karavaan daar aankomt, start Roze Maandag met een ABBA-tribute act.
nah laat maar
Is morgen toch? Niet vandaag.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:06 schreef Tarado het volgende:
wel kut dat ik vanmiddag een afspraak heb die ik met de auto moet doen, kom ik net zo'n 45 minuten voor die wedstrijd in het Olympisch stadion thuis, dat zal niet meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |