Leipe riddergevechten gezien in dat parkquote:
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk of kom je uit een Christelijk gezinquote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
Kloontje was altijd erg vroeg op zondagochtend volgens mij. Ik weet nog dat ik dan altijd alleen beneden tv al zat te kijken iig.
quote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Leipe riddergevechten gezien in dat park
Wachtende totdat kindernet om 06.00 begonquote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
Kloontje was altijd erg vroeg op zondagochtend volgens mij. Ik weet nog dat ik dan altijd alleen beneden tv al zat te kijken iig.
Oprotten hupsakeetwitter:Faritata twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:30:02Toen ik 8 jaar geleden naar R'dam verhuisde, kon en mocht iedereen meedoen. Nu staan er in mijn oude buurt huizen met huurprijs vanaf ¤1600. Sommige mensen noemen dat vooruitgangHoe het voelt als de stad je uitspuugt https://t.co/oON73Ev764 via @decorrespondent en @vanveeelen reageer retweet
Daar vond ik dus echt geen ruk aan hè.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk
Roos en haar mannen genotquote:Op zondag 21 juli 2019 02:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar vond ik dus echt geen ruk aan hè.
Natuurlijk keek ik dat.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk of kom je uit een Christelijk gezin
Loenatikquote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk of kom je uit een Christelijk gezin
Nooit van gehoordquote:Op zondag 21 juli 2019 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
Kennen jullie dit? Vrij creepy nu ik het terugkijk.
Wat ook de bomb was: Disney Festival
quote:Op zondag 21 juli 2019 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vroeger kon er veel meer in kindershows
Purno de purno lolquote:Op zondag 21 juli 2019 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vroeger kon er veel meer in kindershows
Vaak af zitten beren op kloontje boohquote:
Als ze aan het ijsje likte zeker hequote:Op zondag 21 juli 2019 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vaak af zitten beren op kloontje booh
Nee als ze in de trein stapt en kontje naar achteren doet. Booh gek.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze aan het ijsje likte zeker he
Nee dankje.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee als ze in de trein stapt en kontje naar achteren doet. Booh gek.
Pepsiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar Coca Cola en Microsoft voor plebs is, is Pepsi en Apple voor de echte bazen @:scrummie2.0
quote:
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥quote:
depay beter weer eens plaat maken met Promesquote:Op zondag 21 juli 2019 10:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij danst er ook ongemakkelijk bij, wat een bounty he
Doe je mask off doe je mask onquote:Op zondag 21 juli 2019 11:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
depay beter weer eens plaat maken met Promes
quote:
twitter:FabrizioRomano twitterde op zondag 21-07-2019 om 04:19:32Zinedine Zidane: “Bale today did not play because he is very close to leave. We hope he leaves soon, if tomorrow it’d be better! We are working on his transfer to a new team”. ❌ #transfers #RealMadrid #Bale reageer retweet
Maar waarheen ??quote:Op zondag 21 juli 2019 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:FabrizioRomano twitterde op zondag 21-07-2019 om 04:19:32Zinedine Zidane: “Bale today did not play because he is very close to leave. We hope he leaves soon, if tomorrow it’d be better! We are working on his transfer to a new team”. ❌ #transfers #RealMadrid #Bale reageer retweet
Werkelijk geen idee. Ik zag dit oprecht niet aankomen.quote:
Denk Engeland? Enige die wellicht bereid zijn zijn salaris te dokken?quote:Op zondag 21 juli 2019 11:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. Ik zag dit oprecht niet aankomen.
United kan de enige zijn die zo gek is.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk Engeland? Enige die wellicht bereid zijn zijn salaris te dokken?
Bale heeft gewoon een paar belangrijke treffers gemaakt, voor de rest momenteel een last. Desondanks vreemd dat Zidane het zo snoeihard in een persco vertelt.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:08 schreef JanCees het volgende:
die ene goal van hem in camp nou blijft wel legendarisch
en natuurlijk vorig jaar in de finale CL genot
ze zullen het eerst wel netjes hebben geprobeerdquote:Op zondag 21 juli 2019 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bale heeft gewoon een paar belangrijke treffers gemaakt, voor de rest momenteel een last. Desondanks vreemd dat Zidane het zo snoeihard in een persco vertelt.
Tweet was gewoon wat kort.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen het eerst wel netjes hebben geprobeerd
maar goed met zo'n salaris zou ik ook doen alsof ik geen Spaans sprakquote:Op zondag 21 juli 2019 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tweet was gewoon wat kort.
Blijkbaar dit
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op zondag 21 juli 2019 11:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. Ik zag dit oprecht niet aankomen.
quote:Op zondag 21 juli 2019 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijkbaar dit
[ afbeelding ]
[Sergio Valentin] : There are no current offers on the table for Gareth Bale; Zidane is pushing for his way out of the club.twitter:SergioValent1n twitterde op zondag 21-07-2019 om 08:34:02Que el R. Madrid busque una salida a Bale no es noticia. Lo que es noticia es que Zidane le deje sin jugar, estando apto y sin acuerdo inminente para que salga. Es una forma de presionarle fuera de lo común. Todo dependerá de si hay ofertas y de momento, que yo sepa, no las hay reageer retweet
Die heeft een beperking man. Benno.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vaak af zitten beren op kloontje booh
Ja want mensen met een beperking kunnen niet lekker zijnquote:Op zondag 21 juli 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft een beperking man. Benno.
Bale mag je toch wel met respect behandelen. Finales voor Real gewonnen. Tuurlijk al die blessureleed maar hij stond wanneer je hem echt nodig had en daar gaat het om.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijkbaar dit
[ afbeelding ]
Beetje simpel, neukt lekker weg.quote:Op zondag 21 juli 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft een beperking man. Benno.
Heb je snel gedaan. Ik ben bij Ep 3quote:Op zondag 21 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
En dat was Casa De La Papel 3. Prima prima.
Ja, gister veel gezien. Prima tot dusver toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. Ik ben bij Ep 3
Hoe ga je ze noemen? En picsquote:Op zondag 21 juli 2019 13:15 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb vier tamme ratjes geadopteerd jongens.Het is nu erg gezellig in huize Typisch
Moet jij wetenquote:Op zondag 21 juli 2019 13:15 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb vier tamme ratjes geadopteerd jongens.Het is nu erg gezellig in huize Typisch
eentje danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen wel The Office namen worden, die serie net afgekeken
quote:Op zondag 21 juli 2019 13:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eentje danSmerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen wel The Office namen worden, die serie net afgekeken
Ja zeker. Maar S4 komt er sowieso wel als ik de commentaren zo lees.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, gister veel gezien. Prima tot dusver toch?
UitmelkenGenotquote:Op zondag 21 juli 2019 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar S4 komt er sowieso wel als ik de commentaren zo lees.
Ja. Zal niks zeggen verder.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar S4 komt er sowieso wel als ik de commentaren zo lees.
(lol)quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 14:48 schreef KingRoland het volgende:
Jongens waarom heeft NIEMAND mij verteld dat er ook een PIZZA SMAAK CHIPS IS IN NEDERLAND? net in de supermarkt gezien
[ afbeelding ]
even de mensen taggen die chips eten
@:mortaxx
@:johannes_vermeer
@:coco.
@:zipportal
@:wereldgozer
@:jancees
@:doublepain
dat is een goede vraagquote:Op zondag 21 juli 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten pizza, waar smaakt het dan naar?
Pizzaquote:Op zondag 21 juli 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten pizza, waar smaakt het dan naar?
Ik heb Mexican Pepper & Cream gekochtquote:Op zondag 21 juli 2019 14:48 schreef KingRoland het volgende:
uiteraard heb ik dit meteen gekocht. ik laat vanavond weten hoe het heeft gesmaakt
@Lavenderrquote:Op zondag 21 juli 2019 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb Mexican Pepper & Cream gekocht
Nee, nog niet. Ga het weleens proberen. Ik blijf tot nu toe gewone, niet geribbelde paprikachips het lekkerste vinden.quote:Op zondag 21 juli 2019 15:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lavenderr
heb jij deze smaak al geproefd?
ahaquote:Op zondag 21 juli 2019 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ga het weleens proberen. Ik blijf tot nu toe gewone, niet geribbelde paprikachips het lekkerste vinden.
Dat lust ie niet. Hij is gek op catisfactions. Dat zijn harde brokjes. Die in het oranje zakje vindt hij het lekkerst. Maar verwend? Echt nietquote:Op zondag 21 juli 2019 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
aha
mag poezepoes trouwens chips eten ?
Oh. Misschien dat die van @GGMM ook dol is op catisfactionsquote:Op zondag 21 juli 2019 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lust ie niet. Hij is gek op catisfactions. Dat zijn harde brokjes. Die in het oranje zakje vindt hij het lekkerst. Maar verwend? Echt niet
Hoe gaat het met je vissen? Of heb je die niet meer?quote:
@Smoofie is ons financieel expertquote:Op zondag 21 juli 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard ABN-amro of ING? als we het hebben over werken bij een van de banken. Puur uit interesse gewoon benieuwd.
Lol. Nooit gaan werken bij een bank natuurlijkquote:Op zondag 21 juli 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard ABN-amro of ING? als we het hebben over werken bij een van de banken. Puur uit interesse gewoon benieuwd.
Verdient wel goedquote:Op zondag 21 juli 2019 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol. Nooit gaan werken bij een bank natuurlijk
Raboquote:Op zondag 21 juli 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
wat is ditquote:Op zondag 21 juli 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
Nu kan mijn zondag niet meer kapot.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
tering wat een smerig varkenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken wat op nummer 1 stond, 4 miljoen views in 2 dagen
Wtf
Ja bizar he.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken wat op nummer 1 stond, 4 miljoen views in 2 dagen
Wtf
Zal haar een rotzorg zijn, het geld stroomt binnen.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:54 schreef Doublepain het volgende:
12 miljoen subs
Zou er mijn hond vanaf trappen
dus dan mogen we haar niet lelijk vinden?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zal haar een rotzorg zijn, het geld stroomt binnen.
Zullen wel van die onzekere fatties zijn die dit kijkenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zal haar een rotzorg zijn, het geld stroomt binnen.
Dat zeg ik toch nergens, achterlijk dom varken. Man man man JC.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus dan mogen we haar niet lelijk vinden?
De Asha ten Broekequote:Op zondag 21 juli 2019 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen wel van die onzekere fatties zijn die dit kijken
ibf @:kapiteintje boos
wow je klinkt mad!quote:Op zondag 21 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens, achterlijk dom varken. Man man man JC.
Klopt, ik kan er erg slecht tegen als mensen zo dom zijn dat ik er plaatsvervangende schaamte van krijg.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, ik kan er erg slecht tegen als mensen zo dom zijn dat ik er plaatsvervangende schaamte van krijg.
Voor Stadia heb je geen speciale PC nodig toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 18:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Doublepain ik heb nu een streaming gaming PC. Ik geloof denk ik nu wel in de techniek van Stadia.
Nee, helemaal niets.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Stadia heb je geen speciale PC nodig toch?
Alleen jammer dat je specifiek voor Stadia een spel moet kopen, dat is wel minderquote:Op zondag 21 juli 2019 18:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets.
Ik switch nu in 2 seconden naar die streaming PC. Zonder merkbare lag kan ik nu dus gamen op een bizar goede PC.
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je specifiek voor Stadia een spel moet kopen, dat is wel minder
Gewoon net als Uplay of PS Now??quote:Op zondag 21 juli 2019 18:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]hoe had je dat anders voor je gezien?
Ja, en die abo vormen zijn nogal vaag over wat je nou krijgt.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je specifiek voor Stadia een spel moet kopen, dat is wel minder
je hebt ook een service dienst waar je een maandelijks bedrag voor kunt betalenquote:
Dat is wel jammerquote:Op zondag 21 juli 2019 18:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt ook een service dienst waar je een maandelijks bedrag voor kunt betalenmaar daar zal a la netflix niet alles op staan
ah jaquote:Op zondag 21 juli 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem met die eindshow is dat er geen ruimte is om te dansen. Je staat echt klem op elkaar
Ik heb zelf ook een klein stukje gefilmd. Ik snap alleen niet dat je 30 minuten lang de boel vast gaat leggen. Als je het zo graag terug wil zien wacht je toch gewoon op Qdance? Die filmen het met 40/45 4k camera's met decent geluid.quote:
gelukkig heb je een tijdslimiet gevonden die jij wel acceptabel vindtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een klein stukje gefilmd. Ik snap alleen niet dat je 30 minuten lang de boel vast gaat leggen. Als je het zo graag terug wil zien wacht je toch gewoon op Qdance? Die filmen het met 40/45 4k camera's met decent geluid.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig heb je een tijdslimiet gevonden die jij wel acceptabel vindt
Wat een rare aanname dit. Ik vond het namelijk walgelijk dat ik zó lang (40/45 seconden) heb gefilmd. Wat apart dat jij altijd denkt te weten wat iemand vindtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik had er gisteren 6 dagen zuipen op zitten, vond het wel best.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey slapjanus. Waarom was jij er gisteren niet?
matige kumbekquote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een rare aanname dit. Ik vond het namelijk walgelijk dat ik zó lang (40/45 seconden) heb gefilmd. Wat apart dat jij altijd denkt te weten wat iemand vindt
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
DOM-I-NA-TOR BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM
sorteermachinemuziekquote:Op zondag 21 juli 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
niet bij frenchcore geweest ??quote:Op zondag 21 juli 2019 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stond gisteren even in een terrorzaal. Dat was erg verwonderlijk.
paar keer naar zulke feestjes geweestquote:Op zondag 21 juli 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
meer drugs dan gebruikenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
paar keer naar zulke feestjes geweest
maar ik snap er niks van
niks mis met drugsquote:Op zondag 21 juli 2019 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Drugs is voor proleten ( @:Caland )
En die lopen er wel veel ja.
zeg maar 90% jaquote:Op zondag 21 juli 2019 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Drugs is voor proleten ( @:Caland )
En die lopen er wel veel ja.
Moet iedereen lekker voor zich weten maat. Maar ik hou het wel bij een biertjequote:Op zondag 21 juli 2019 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
zeg maar 90% ja
gewoon prima toch
mooi zagen
Het wordt pas echt gevaarlijk als je zo’n feest nuchter ook leuk vindt.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
zeg maar 90% ja
gewoon prima toch
mooi zagen
hoe is dat geen drugs?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet iedereen lekker voor zich weten maat. Maar ik hou het wel bij een biertje
Jezus drink dan water ofzoquote:Op zondag 21 juli 2019 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer is alcoholvrij bier drugs
Veel dieper dan dat kan je niet zinken hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer is alcoholvrij bier drugs
Niet geklikt.quote:
Ja, paar jaar geleden nog.quote:Op zondag 21 juli 2019 20:02 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:donraja @:lenny_leonard is een van jullie ooit eens naar Peking geweest?
@Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 21-07-2019 om 21:48:36Ongelofelijk dat de erg sympathieke de Zwaan een 7-4 voorsprong heeft weggegeven tegen de erg irritante klootzak Wade. Van mij mag Wade vandaag nog zijn rug breken en daarna zijn hele leven lang in een rolstoel zitten. Dit verdiend die vuile tering klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Over beide spelers tweet hij altijd. Nu beide tegen elkaar moesten, open ruggetje genot.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:59 schreef Caland het volgende:
@:zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 21-07-2019 om 21:48:36Ongelofelijk dat de erg sympathieke de Zwaan een 7-4 voorsprong heeft weggegeven tegen de erg irritante klootzak Wade. Van mij mag Wade vandaag nog zijn rug breken en daarna zijn hele leven lang in een rolstoel zitten. Dit verdiend die vuile tering klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Ziedendtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 21-07-2019 om 21:52:25Het is toch ongelofelijk dat Wade een voormalig walk on girl als vrouw heeft. Die voormalig walk on girl heeft geen hersencellen want als je een normale vrouw bent dan ga je niet samenwonen met de idioot en klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Maar die Pinda heeft wel vijf matchdarts gemist. De Druk van het FOK interview.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:01 schreef Caland het volgende:
Ziedendtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 21-07-2019 om 21:52:25Het is toch ongelofelijk dat Wade een voormalig walk on girl als vrouw heeft. Die voormalig walk on girl heeft geen hersencellen want als je een normale vrouw bent dan ga je niet samenwonen met de idioot en klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Gesloopt door @heywooduquote:Op zondag 21 juli 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar die Pinda heeft wel vijf matchdarts gemist. De Druk van het FOK interview.
Sorryquote:
nou?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat wel. Maar er zijn dingen die belangrijker zijn dan salaris.
Dit is een geweldig nummer, een geweldige clip en een geweldige kunstvorm.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
JaaaDie had ik vrijdag via Shazzam gevonden.
@:ggmm wat denk jij ervan? Als Minaj Fan
Kunstvorm...quote:Op zondag 21 juli 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een geweldig nummer, een geweldige clip en een geweldige kunstvorm.
*Shazamquote:Op zondag 21 juli 2019 23:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
JaaaDie had ik vrijdag via Shazzam gevonden.
@:ggmm wat denk jij ervan? Als Minaj Fan
Npquote:
@Taradoquote:Cristiano Ronaldo heeft een jonge voetbalsupporter zondagmiddag de dag van zijn leven bezorgd. Bij het treffen tussen Juventus en Tottenham Hotspur (2-3) in Singapore bestormde het jongetje het veld. Normaal gesproken een doodzonde bij voetbalwedstrijden, maar de jonge fan werd door Ronaldo naar de kant gehaald en mocht bij de Portugese superster plaatsnemen op de bank.
Ronaldo begroette het jongetje met een high five en maakte een klein praatje met hem. Vervolgens vroeg de op dat moment net gewisselde aanvaller, die tegen the Spurs een doelpunt maakte, aan de voetbalfan om vlak voor hem plaats te nemen en met de Juventus-reservespelers naar het restant van de wedstrijd te kijken.
Juve-trainer Maurizio Sarri genoot van het bijzondere moment. "Ik zag dat jongetje midden op het veld staan en ik wist dat hij een foto met Cristiano wilde", aldus de oefenmeester na afloop van de wedstrijd. "Ik was bang dat de beveiliging voor hem zou komen, dus ik riep hem naar ons toe. Als zo'n jonge jongen het veld betreedt, dan is het geen overtreding van de regels. Voor mij is het een moment van vreugde."
Sarri ging daarnaast in op de kwaliteiten van zijn elftal. "Cristiano is de beste speler in dit team", zegt de van Chelsea overgekomen trainer. "Daarom moeten de andere tien op het veld goed verdedigen. Cristiano kan overal op het veld spelen. Het is belangrijk voor hem om een vrije rol te hebben." Sarri verwacht dat Juventus zich nog gaat mengen op de transfermarkt. "Ik hou me er niet zo mee bezig, maar ik denk dat er nog wel wat gaat gebeuren, zowel op gebied van aan- als verkopen."
Waarom zou je als volwassen mens willen dansen op deze muziek?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem met die eindshow is dat er geen ruimte is om te dansen. Je staat echt klem op elkaar
Omdat het kan.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je als volwassen mens willen dansen op deze muziek?
Alleen de 'headlines' maar ik zeg als leek dat je daar niet aan moet beginnen, zeker Feyenoord niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:40 schreef onlogisch het volgende:
Gelezen van Feyenoord @:maxi-mus?
We kunnen Feyenoord wel opdoeken.
Zou het wel een interessant project vinden voor de Eredivisie.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen de 'headlines' maar ik zeg als leek dat je daar niet aan moet beginnen, zeker Feyenoord niet.
zeker maar het hangt ook van de voorwaarden af en die zijn als wat ik lees waar is niet zo goedquote:Op maandag 22 juli 2019 07:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het wel een interessant project vinden voor de Eredivisie.
Ach het zal wel los lopen allemaal, de KNVB houdt meestal ook wel streng toezicht op dat soort constructies.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar het hangt ook van de voorwaarden af en die zijn als wat ik lees waar is niet zo goed
nou ja ze hebben het al een keer gedaan met die vrienden dus op zich moet het kunnen maar die moeten dan eerst uitgekocht worden en dat geld ben je dus meteen al kwijtquote:Op maandag 22 juli 2019 08:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het zal wel los lopen allemaal, de KNVB houdt meestal ook wel streng toezicht op dat soort constructies.
Hadden ze dat niet al gedaan met die CL-miljoenen toen?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja ze hebben het al een keer gedaan met die vrienden dus op zich moet het kunnen maar die moeten dan eerst uitgekocht worden en dat geld ben je dus meteen al kwijt
dat zouden onze Feyenoord vrienden je misschien kunnen vertellen, geen ideequote:Op maandag 22 juli 2019 08:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet al gedaan met die CL-miljoenen toen?
Nope, alleen Shanghaiquote:Op zondag 21 juli 2019 20:02 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:donraja @:lenny_leonard is een van jullie ooit eens naar Peking geweest?
10% is geloof ik teruggekocht tot nu toequote:Op maandag 22 juli 2019 08:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet al gedaan met die CL-miljoenen toen?
Want statuten zijn nooit te wijzigen?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10% is geloof ik teruggekocht tot nu toe
En Feyenoord heeft altijd 51% zelf al. Maar die zijn dus nooit te koop.
Hoeveel hebben die VvF nog dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10% is geloof ik teruggekocht tot nu toe
En Feyenoord heeft altijd 51% zelf al. Maar die zijn dus nooit te koop.
Ok onloquote:Op maandag 22 juli 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want statuten zijn nooit te wijzigen?
Hoeft niet altijd met aandelen trouwens. nieuwe aandelen doe je via een emissie, aandelenkapitaal veranderen moet wel via statuten. Kost ook niet bijzonder veel geld hoor.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want statuten zijn nooit te wijzigen?
Doe gewoon niet zo achterlijk en irritant.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor het nietszeggende 'antwoord' op mijn vraag.
Hallo Ron.quote:
gisteren 3 euro verspild aan de graaiautomatenquote:
Ik ben vrijdag met de kinderen naar de kermis in Valkenswaard geweest. 10 euro voor een Pikachu...quote:Op maandag 22 juli 2019 10:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gisteren 3 euro verspild aan de graaiautomaten
dat was weer voldoende
(ik ben geen nap, maar ik antwoord toch)
Was die catwalk nog leuk ja?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gisteren nog even aapjes staan kijken bij de lollipop
make-up smelt er vandaag af denk ik
Woon dichterbij het centrum dan voorheen maar heb er minder last van. Gister even geweest en lekker mensen kijken op het terras, komen echt teringdebielen op af.quote:
Ja da's een leuke. Maar voel mij toch altijd belazerd als ik weer 4 of 5 euro neer moet tellen voor een attractie.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
Die achtbaan op de Heuvel is trouwens wel echt genieten Typisch.
Zal vandaag wel helemaal los gaan inderdaad. Hoop voor ze dat er geen malloten zijn die ze aan gaan vallen of dingen roepen.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mja na 10 minuten heb ik dat altijd wel weer gezien
Ach ik vind dat soort dingen wel leuk. Leuk is trouwens dat het bier in de Amsteltent duurder is dan bij die geweldige beachbar bij de ABN of in klein Bavaria op den Besterd. Vind het wel bijzonder hoe ze die achtbaan op dat pleintje hebben gekregen.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja da's een leuke. Maar voel mij toch altijd belazerd als ik weer 4 of 5 euro neer moet tellen voor een attractie.
Ga vooral om gewoon beetje te kijken slap te ouwehoeren. Wat dat betreft lijkt het net Feyenoord..
Same herequote:Op maandag 22 juli 2019 10:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja da's een leuke. Maar voel mij toch altijd belazerd als ik weer 4 of 5 euro neer moet tellen voor een attractie.
Ga vooral om gewoon beetje te kijken slap te ouwehoeren. Wat dat betreft lijkt het net Feyenoord..
Valt toch wel mee op de roze maandag? Ik kan mij in elk geval geen shit herinneren.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal vandaag wel helemaal los gaan inderdaad. Hoop voor ze dat er geen malloten zijn die ze aan gaan vallen of dingen roepen.
Soms wel kleine incidenten. Om half 12 is wel de walk, misschien dat ik even mijn werk opzij schuif en aapjes ga kijken.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt toch wel mee op de roze maandag? Ik kan mij in elk geval geen shit herinneren.
Dronken tokkies vs dronken berberaapjes, dat gaat sowieso wel een paar keer mis.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Soms wel kleine incidenten. Om half 12 is wel de walk, misschien dat ik even mijn werk opzij schuif en aapjes ga kijken.
Ze hebben de botsautos nu bij de grote Intermezzo neergezet, constante bewaking van de politie dus dat zit wel goedquote:Op maandag 22 juli 2019 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dronken tokkies vs dronken berberaapjes, dat gaat sowieso wel een paar keer mis.
Die stond daar toch altijd al?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebben de botsautos nu bij de grote Intermezzo neergezet, constante bewaking van de politie dus dat zit wel goed
Nop, vorig jaar stond daar bijvoorbeeld nog een grote arm die rondjes maakt. Geen idee hoe ze zo'n ding noemen.quote:
komen daar mensen op af danquote:Op maandag 22 juli 2019 11:06 schreef Tarado het volgende:
wel kut dat ik vanmiddag een afspraak heb die ik met de auto moet doen, kom ik net zo'n 45 minuten voor die wedstrijd in het Olympisch stadion thuis, dat zal niet meevallen
hoe verschilt die kermis met een goede ouderwetse NH kermis ?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
Als de roze karavaan daar aankomt, start Roze Maandag met een ABBA-tribute act.
nah laat maar
Is morgen toch? Niet vandaag.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:06 schreef Tarado het volgende:
wel kut dat ik vanmiddag een afspraak heb die ik met de auto moet doen, kom ik net zo'n 45 minuten voor die wedstrijd in het Olympisch stadion thuis, dat zal niet meevallen
uitverkocht al weet ik niet hoeveel kaarten ze uitgegeven hebben maar er zullen genoeg gelukzoekers bij zijn die denken dat ze nog onder of dichtbij het stadion kunnen parkerenquote:
Oh dat is niet heel veel nee.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ja helaas, ik wilde gaan, maar er waren meer 4000 kaarten (niet het hele stadion dus).
ook nog even online gekeken maar was me te ingewikkeldquote:Op maandag 22 juli 2019 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ja helaas, ik wilde gaan, maar er waren meer 4000 kaarten (niet het hele stadion dus).
hoeveel betaal je voor zo'n oefenpot?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is elke keer ik heb geen idee waarom. Tegen JOS poosje terug ook en laatst was er een bekerwedstrijd van AFC in het stadion en ook daar waren niet alle plekken opengesteld.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is niet heel veel nee.
Zullen ze wel hun redenen voor hebben.
zal met veiligheid te maken hebben, zijn denk ik net die 2 lange zijdesquote:Op maandag 22 juli 2019 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is niet heel veel nee.
Zullen ze wel hun redenen voor hebben.
tientje of zo? Toen ik zag het dat uitverkocht was heb ik eigenlijk niet verder gekekenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel betaal je voor zo'n oefenpot?
Bij elke voetbalwedstrijd de laatste tijd is het, ik kan me niet voorstellen dat erbij een wedstrijd van AFC relletjes komen (al had dat wel gekund want de wachttijden voor een biertje waren idioot langquote:Op maandag 22 juli 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal met veiligheid te maken hebben, zijn denk ik net die 2 lange zijdes
wat ik vervelend vond is dat je eerst je naam adres etc. moet geven om überhaupt te kijken of er kaarten zijnquote:Op maandag 22 juli 2019 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
tientje of zo? Toen ik zag het dat uitverkocht was heb ik eigenlijk niet verder gekeken
Oh ja dat slaat ook nergens op, ik zie trouwens dat er dit keer 7000 kaarten waren ipv 4000, zou toch zweren dat ik ergens 4000 had zien staan.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik vervelend vond is dat je eerst je naam adres etc. moet geven om überhaupt te kijken of er kaarten zijn
Is toch wel veilig genoeg om het helemaal vol te laten zitten?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal met veiligheid te maken hebben, zijn denk ik net die 2 lange zijdes
er is misschien een regel dat er bij meer dan zoveel mensen een ander beveiligingsplan moet zijn of zo, ik heb geen ideequote:Op maandag 22 juli 2019 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij elke voetbalwedstrijd de laatste tijd is het, ik kan me niet voorstellen dat erbij een wedstrijd van AFC relletjes komen (al had dat wel gekund want de wachttijden voor een biertje waren idioot lang).
duur zegquote:Op maandag 22 juli 2019 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat slaat ook nergens op, ik zie trouwens dat er dit keer 7000 kaarten waren ipv 4000, zou toch zweren dat ik ergens 4000 had zien staan.
En @:Jancees prijs was 12,50 .
Of dat ze alleen overdekte plekken gebruiken? Laatste keer dat ik er was, met die bekerwedstrijd dus, was dat volgens mij zo.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is misschien een regel dat er bij meer dan zoveel mensen een ander beveiligingsplan moet zijn of zo, ik heb geen idee
Dit denk ik ja zal wel met politie te maken hebbenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is misschien een regel dat er bij meer dan zoveel mensen een ander beveiligingsplan moet zijn of zo, ik heb geen idee
zou je zeggen maar dan zullen er wat meer voorwaarden zijn waarschijnlijk, ik was er net nog en behalve reclameborden zie je niet veel qua hekken etc. wat je bij grote evenementen wel zietquote:Op maandag 22 juli 2019 11:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch wel veilig genoeg om het helemaal vol te laten zitten?
dat zijn precies die 2 lange zijdes, zou kunnenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat ze alleen overdekte plekken gebruiken? Laatste keer dat ik er was, met die bekerwedstrijd dus, was dat volgens mij zo.
twitter:GerritEnde05 twitterde op donderdag 18-07-2019 om 12:16:33Maandag historisch avondje in het Olympisch Stadion! ⚽#ajapan #Olympisch❌❌❌ https://t.co/JJERj2QSHk reageer retweet
Ah ja zo dus. Gelukkig is het droog anders ben je als invalide wel genaaid.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:29 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GerritEnde05 twitterde op donderdag 18-07-2019 om 12:16:33Maandag historisch avondje in het Olympisch Stadion! ⚽#ajapan #Olympisch❌❌❌ https://t.co/JJERj2QSHk reageer retweet
@:tarado @:karina
Dat ben je als invalide sowieso wel.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ja zo dus. Gelukkig is het droog anders ben je als invalide wel genaaid.
Lol ja iddquote:Op maandag 22 juli 2019 11:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ben je als invalide sowieso wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |