UitmelkenGenotquote:Op zondag 21 juli 2019 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar S4 komt er sowieso wel als ik de commentaren zo lees.
Ja. Zal niks zeggen verder.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar S4 komt er sowieso wel als ik de commentaren zo lees.
HAHAHAHAHAHAHA!quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 14:48 schreef KingRoland het volgende:
Jongens waarom heeft NIEMAND mij verteld dat er ook een PIZZA SMAAK CHIPS IS IN NEDERLAND? net in de supermarkt gezien
[ afbeelding ]
even de mensen taggen die chips eten
@:mortaxx
@:johannes_vermeer
@:coco.
@:zipportal
@:wereldgozer
@:jancees
@:doublepain
dat is een goede vraagquote:Op zondag 21 juli 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten pizza, waar smaakt het dan naar?
Pizzaquote:Op zondag 21 juli 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten pizza, waar smaakt het dan naar?
Ik heb Mexican Pepper & Cream gekochtquote:Op zondag 21 juli 2019 14:48 schreef KingRoland het volgende:
uiteraard heb ik dit meteen gekocht. ik laat vanavond weten hoe het heeft gesmaakt
@Lavenderrquote:Op zondag 21 juli 2019 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb Mexican Pepper & Cream gekocht
Nee, nog niet. Ga het weleens proberen. Ik blijf tot nu toe gewone, niet geribbelde paprikachips het lekkerste vinden.quote:Op zondag 21 juli 2019 15:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lavenderr
heb jij deze smaak al geproefd?
ahaquote:Op zondag 21 juli 2019 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ga het weleens proberen. Ik blijf tot nu toe gewone, niet geribbelde paprikachips het lekkerste vinden.
Dat lust ie niet. Hij is gek op catisfactions. Dat zijn harde brokjes. Die in het oranje zakje vindt hij het lekkerst. Maar verwend? Echt nietquote:Op zondag 21 juli 2019 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
aha
mag poezepoes trouwens chips eten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |