zeker maar het hangt ook van de voorwaarden af en die zijn als wat ik lees waar is niet zo goedquote:Op maandag 22 juli 2019 07:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het wel een interessant project vinden voor de Eredivisie.
Ach het zal wel los lopen allemaal, de KNVB houdt meestal ook wel streng toezicht op dat soort constructies.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar het hangt ook van de voorwaarden af en die zijn als wat ik lees waar is niet zo goed
nou ja ze hebben het al een keer gedaan met die vrienden dus op zich moet het kunnen maar die moeten dan eerst uitgekocht worden en dat geld ben je dus meteen al kwijtquote:Op maandag 22 juli 2019 08:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het zal wel los lopen allemaal, de KNVB houdt meestal ook wel streng toezicht op dat soort constructies.
Hadden ze dat niet al gedaan met die CL-miljoenen toen?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja ze hebben het al een keer gedaan met die vrienden dus op zich moet het kunnen maar die moeten dan eerst uitgekocht worden en dat geld ben je dus meteen al kwijt
dat zouden onze Feyenoord vrienden je misschien kunnen vertellen, geen ideequote:Op maandag 22 juli 2019 08:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet al gedaan met die CL-miljoenen toen?
Nope, alleen Shanghaiquote:Op zondag 21 juli 2019 20:02 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:donraja @:lenny_leonard is een van jullie ooit eens naar Peking geweest?
10% is geloof ik teruggekocht tot nu toequote:Op maandag 22 juli 2019 08:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet al gedaan met die CL-miljoenen toen?
Want statuten zijn nooit te wijzigen?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10% is geloof ik teruggekocht tot nu toe
En Feyenoord heeft altijd 51% zelf al. Maar die zijn dus nooit te koop.
Hoeveel hebben die VvF nog dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
10% is geloof ik teruggekocht tot nu toe
En Feyenoord heeft altijd 51% zelf al. Maar die zijn dus nooit te koop.
Ok onloquote:Op maandag 22 juli 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want statuten zijn nooit te wijzigen?
Hoeft niet altijd met aandelen trouwens. nieuwe aandelen doe je via een emissie, aandelenkapitaal veranderen moet wel via statuten. Kost ook niet bijzonder veel geld hoor.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want statuten zijn nooit te wijzigen?
Doe gewoon niet zo achterlijk en irritant.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor het nietszeggende 'antwoord' op mijn vraag.
Hallo Ron.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |