Oh. Misschien dat die van @GGMM ook dol is op catisfactionsquote:Op zondag 21 juli 2019 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lust ie niet. Hij is gek op catisfactions. Dat zijn harde brokjes. Die in het oranje zakje vindt hij het lekkerst. Maar verwend? Echt niet
Hoe gaat het met je vissen? Of heb je die niet meer?quote:
@Smoofie is ons financieel expertquote:Op zondag 21 juli 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard ABN-amro of ING? als we het hebben over werken bij een van de banken. Puur uit interesse gewoon benieuwd.
Lol. Nooit gaan werken bij een bank natuurlijkquote:Op zondag 21 juli 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard ABN-amro of ING? als we het hebben over werken bij een van de banken. Puur uit interesse gewoon benieuwd.
Verdient wel goedquote:Op zondag 21 juli 2019 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol. Nooit gaan werken bij een bank natuurlijk
Raboquote:Op zondag 21 juli 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
wat is ditquote:Op zondag 21 juli 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
Nu kan mijn zondag niet meer kapot.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
tering wat een smerig varkenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken wat op nummer 1 stond, 4 miljoen views in 2 dagen
Wtf
Ja bizar he.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken wat op nummer 1 stond, 4 miljoen views in 2 dagen
Wtf
Zal haar een rotzorg zijn, het geld stroomt binnen.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:54 schreef Doublepain het volgende:
12 miljoen subs
Zou er mijn hond vanaf trappen
dus dan mogen we haar niet lelijk vinden?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zal haar een rotzorg zijn, het geld stroomt binnen.
Zullen wel van die onzekere fatties zijn die dit kijkenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zal haar een rotzorg zijn, het geld stroomt binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |