Dat zeg ik toch nergens, achterlijk dom varken. Man man man JC.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus dan mogen we haar niet lelijk vinden?
De Asha ten Broekequote:Op zondag 21 juli 2019 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen wel van die onzekere fatties zijn die dit kijken
ibf @:kapiteintje boos
wow je klinkt mad!quote:Op zondag 21 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens, achterlijk dom varken. Man man man JC.
Klopt, ik kan er erg slecht tegen als mensen zo dom zijn dat ik er plaatsvervangende schaamte van krijg.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, ik kan er erg slecht tegen als mensen zo dom zijn dat ik er plaatsvervangende schaamte van krijg.
Voor Stadia heb je geen speciale PC nodig toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 18:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Doublepain ik heb nu een streaming gaming PC. Ik geloof denk ik nu wel in de techniek van Stadia.
Nee, helemaal niets.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Stadia heb je geen speciale PC nodig toch?
Alleen jammer dat je specifiek voor Stadia een spel moet kopen, dat is wel minderquote:Op zondag 21 juli 2019 18:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets.
Ik switch nu in 2 seconden naar die streaming PC. Zonder merkbare lag kan ik nu dus gamen op een bizar goede PC.
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je specifiek voor Stadia een spel moet kopen, dat is wel minder
Gewoon net als Uplay of PS Now??quote:Op zondag 21 juli 2019 18:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]hoe had je dat anders voor je gezien?
Ja, en die abo vormen zijn nogal vaag over wat je nou krijgt.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je specifiek voor Stadia een spel moet kopen, dat is wel minder
je hebt ook een service dienst waar je een maandelijks bedrag voor kunt betalenquote:
Dat is wel jammerquote:Op zondag 21 juli 2019 18:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt ook een service dienst waar je een maandelijks bedrag voor kunt betalenmaar daar zal a la netflix niet alles op staan
ah jaquote:Op zondag 21 juli 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem met die eindshow is dat er geen ruimte is om te dansen. Je staat echt klem op elkaar
Ik heb zelf ook een klein stukje gefilmd. Ik snap alleen niet dat je 30 minuten lang de boel vast gaat leggen. Als je het zo graag terug wil zien wacht je toch gewoon op Qdance? Die filmen het met 40/45 4k camera's met decent geluid.quote:
gelukkig heb je een tijdslimiet gevonden die jij wel acceptabel vindtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een klein stukje gefilmd. Ik snap alleen niet dat je 30 minuten lang de boel vast gaat leggen. Als je het zo graag terug wil zien wacht je toch gewoon op Qdance? Die filmen het met 40/45 4k camera's met decent geluid.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig heb je een tijdslimiet gevonden die jij wel acceptabel vindt
Wat een rare aanname dit. Ik vond het namelijk walgelijk dat ik zó lang (40/45 seconden) heb gefilmd. Wat apart dat jij altijd denkt te weten wat iemand vindtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig heb je een tijdslimiet gevonden die jij wel acceptabel vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |