Leipe riddergevechten gezien in dat parkquote:
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk of kom je uit een Christelijk gezinquote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
Kloontje was altijd erg vroeg op zondagochtend volgens mij. Ik weet nog dat ik dan altijd alleen beneden tv al zat te kijken iig.
quote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Leipe riddergevechten gezien in dat park
Wachtende totdat kindernet om 06.00 begonquote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
Kloontje was altijd erg vroeg op zondagochtend volgens mij. Ik weet nog dat ik dan altijd alleen beneden tv al zat te kijken iig.
Oprotten hupsakeetwitter:Faritata twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:30:02Toen ik 8 jaar geleden naar R'dam verhuisde, kon en mocht iedereen meedoen. Nu staan er in mijn oude buurt huizen met huurprijs vanaf ¤1600. Sommige mensen noemen dat vooruitgangHoe het voelt als de stad je uitspuugt https://t.co/oON73Ev764 via @decorrespondent en @vanveeelen reageer retweet
Daar vond ik dus echt geen ruk aan hč.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk
Roos en haar mannen genotquote:Op zondag 21 juli 2019 02:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar vond ik dus echt geen ruk aan hč.
Natuurlijk keek ik dat.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk of kom je uit een Christelijk gezin
Loenatikquote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk of kom je uit een Christelijk gezin
Nooit van gehoordquote:Op zondag 21 juli 2019 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
Kennen jullie dit? Vrij creepy nu ik het terugkijk.
Wat ook de bomb was: Disney Festival
quote:Op zondag 21 juli 2019 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vroeger kon er veel meer in kindershows
Purno de purno lolquote:Op zondag 21 juli 2019 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vroeger kon er veel meer in kindershows
Vaak af zitten beren op kloontje boohquote:
Als ze aan het ijsje likte zeker hequote:Op zondag 21 juli 2019 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vaak af zitten beren op kloontje booh
Nee als ze in de trein stapt en kontje naar achteren doet. Booh gek.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze aan het ijsje likte zeker he
Nee dankje.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee als ze in de trein stapt en kontje naar achteren doet. Booh gek.
Pepsiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar Coca Cola en Microsoft voor plebs is, is Pepsi en Apple voor de echte bazen @:scrummie2.0
quote:
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥quote:
depay beter weer eens plaat maken met Promesquote:Op zondag 21 juli 2019 10:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij danst er ook ongemakkelijk bij, wat een bounty he
Doe je mask off doe je mask onquote:Op zondag 21 juli 2019 11:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
depay beter weer eens plaat maken met Promes
quote:
twitter:FabrizioRomano twitterde op zondag 21-07-2019 om 04:19:32Zinedine Zidane: “Bale today did not play because he is very close to leave. We hope he leaves soon, if tomorrow it’d be better! We are working on his transfer to a new team”. ❌ #transfers #RealMadrid #Bale reageer retweet
Maar waarheen ??quote:Op zondag 21 juli 2019 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:FabrizioRomano twitterde op zondag 21-07-2019 om 04:19:32Zinedine Zidane: “Bale today did not play because he is very close to leave. We hope he leaves soon, if tomorrow it’d be better! We are working on his transfer to a new team”. ❌ #transfers #RealMadrid #Bale reageer retweet
Werkelijk geen idee. Ik zag dit oprecht niet aankomen.quote:
Denk Engeland? Enige die wellicht bereid zijn zijn salaris te dokken?quote:Op zondag 21 juli 2019 11:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. Ik zag dit oprecht niet aankomen.
United kan de enige zijn die zo gek is.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk Engeland? Enige die wellicht bereid zijn zijn salaris te dokken?
Bale heeft gewoon een paar belangrijke treffers gemaakt, voor de rest momenteel een last. Desondanks vreemd dat Zidane het zo snoeihard in een persco vertelt.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:08 schreef JanCees het volgende:
die ene goal van hem in camp nou blijft wel legendarisch
en natuurlijk vorig jaar in de finale CL genot
ze zullen het eerst wel netjes hebben geprobeerdquote:Op zondag 21 juli 2019 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bale heeft gewoon een paar belangrijke treffers gemaakt, voor de rest momenteel een last. Desondanks vreemd dat Zidane het zo snoeihard in een persco vertelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |