Klopt maar de komende 5 jaar zal dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer die haat op Pereiro. Dadelijk is hij topscorer boven Messi en dan lachen we om de kritiek.
Misschien kunnen we weer een leuke woordgrappensessie houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic staat weer bol van de grappenmakers.
Present.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Hallo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Dat is niet voor mij weggelegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we weer een leuke woordgrappensessie houden.
Hey Davy, ik zie dat je 'dalijk' vervangen hebt voor 'dadelijk'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer die haat op Pereiro. Dadelijk is hij topscorer boven Messi en dan lachen we om de kritiek.
Weinig mis met het spel van Ajax momenteel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
We moeten deze wedstrijd weer vergeten volgens een aantal users
net als vorige week
en de week daarvoor
etc etc
Behalve de huldiging in april/mei kan je beter alles vergetenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
We moeten deze wedstrijd weer vergeten volgens een aantal users
net als vorige week
en de week daarvoor
etc etc
Je nederigheid siert je.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is niet voor mij weggelegd.
Gewenningquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig mis met het spel van Ajax momenteel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Davy, ik zie dat je 'dalijk' vervangen hebt voor 'dadelijk'
Gaat steeds beter jongen!
Je bent een beetje obsessed met het 'beslissen van topwedstrijden'. Goede spelers staan er zo goed als elke week. Misschien kan Pereiro ook eens wat laten zien tegen de kleintjes, zou een hoop puntverlies schelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je topwedstrijden beslist (ahum Ajax-PSV 1-2), mag je van mij de bal zo vaak verspelen als je wilt.
Iedereen kan momenteel in Oranje. Daarom is het ook zo'n kutteam.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kan in Oranje hoorde ik.
De keeper van Cambuur stond afgelopen zondag in oranje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen kan momenteel in Oranje. Daarom is het ook zo'n kutteam.
Pereiro is een teamspeler. Hij wil de shine ook aan anderen laten. Hij staat op als het moet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent een beetje obsessed met het 'beslissen van topwedstrijden'. Goede spelers staan er zo goed als elke week. Misschien kan Pereiro ook eens wat laten zien tegen de kleintjes, zou een hoop puntverlies schelen.
Dit is mijn eerste Ajax wedstrijd in de competitie die ik zie dus dat zal wel meevallen. Ze creëren genoeg kansen in het eerste kwartier en geven niks weg.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De keeper van Cambuur stond afgelopen zondag in oranje.
Wil je niet zo vloeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:04 schreef Smoofie het volgende:
Hoorn buitenkantje gvd man wat een baas
Zelfs de hele selectie van Feyenoord liep al met oranje broekjes. Wat denken ze wel niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De keeper van Cambuur stond afgelopen zondag in oranje.
Ik heb net de eerste kans gezienquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste Ajax wedstrijd in de competitie die ik zie dus dat zal wel meevallen. Ze creëren genoeg kansen in het eerste kwartier en geven niks weg.
Ik denk dat zijn teamgenoten liever hebben dat hij wat meer ballen gewoon aan een PSV'er geeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pereiro is een teamspeler. Hij wil de shine ook aan andere laten. Hij staat op als het moet.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het met Smoofie, denken jullie?
Niet zo overdreven zuur doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:05 schreef StarGazer het volgende:
Sinkgraven kan geen doelpuntjes maken
Dat is niet verboden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste kans gezien
Eerst het zuur, dan het zoet. Ofzo.quote:
Eerst de groenten, dan het vleeschquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eerst het zuur, dan het zoet. Ofzo.
Ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel in de stemming voor een kopje thee.
Een wijs man zei ooit dat thee voor homo's is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel in de stemming voor een kopje thee.
Ik hoop vanaf volgende week weer te beginnen maar daar krijg ik morgen uitsluitsel over.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:06 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is je leven als zwaar arbeider LR of is dat al voorbij
Wat een agressie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig.
Daarom heb je je voortanden nog.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig.
Daarom heb je je voortanden nog.
Behalve satéquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit dat thee voor homo's is.
Dat kwam me toen zo uit om iemand het bloed onder zijn nagels vandaan te halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weer in het mooie Curacao?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop vanaf volgende week weer te beginnen maar daar krijg ik morgen uitsluitsel over.
Gratis voerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe denkt u over de aangespoelde potvissen op Texel?
Ik heb daar niet bijzonder veel gedachten bijquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen het merk picklik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komen die allemaal uit het toilet van Haags Kwartiertje?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Opportunistisch voetbal is weer een stuk moeilijkerquote:
Waar slaat dit nou weer opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Komen die allemaal uit het toilet van Haags Kwartiertje?
Wat. Een arbeider zijn of de zon en zee opzoeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Maar seriously, waarom zou je dat willen LR
Arbeider zijn op zo een eiland zonder toekomstperspectiefquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat. Een arbeider zijn of de zon en zee opzoeken?
Een negroïde persoon op een kleedje in het park is een picknicker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk jij erover om het woord 'picknick' te bestempelen als racisme?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan iets met 'de nieuwe Ronaldo in topvorm' ofzo.
Ik ben die anekdote van jou nog echt niet vergeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op
Jezus wat slecht!
Je bent scherp vandaagquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een negroïde persoon op een kleedje in het park is een picknicker.
Wat is een klein jaar nou op een mensenleven. Veel gedaan, CV aangevuld en genoten van het klimaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Arbeider zijn op zo een eiland zonder toekomstperspectief
Picknikker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk jij erover om het woord 'picknick' te bestempelen als racisme?
Ik kon me een goed verhaal herinneren over 'pick a nigger'. Picknick zou teveel in de buurt komen van deze racistische praktijken, dus nu moet picknick uit het woordenboek verbannen worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een negroïde persoon op een kleedje in het park is een picknicker.
Ja maar dat waren geen potvissen. Althans, niet voordat ze iets ander voedsel binnenkregen dan dat ze gewend waren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben die anekdote van jou nog echt niet vergeten.![]()
Blup.
Die dingen kosten echt een tientjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer. Ik heb nog geen waterkoker, dus dit duurde wat langer dan ik had verwacht.
Bedankt voor deze update.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer. Ik heb nog geen waterkoker, dus dit duurde wat langer dan ik had verwacht.
Hoe heb je de thee dan gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Water kan je op meerdere manieren kokenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb je de thee dan gemaakt.
Pannetje water, fluitketelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fledderus vind ik geen goede graadmeter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi gaat voor de zoveelste keer langs Fledderus
Jij hebt nog een ouderwetse fluitketel?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Door water te koken in een pannetje natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig zakjes kopen. Pickwick wat overigens wel wat lijkt op 'picknick' is één van de producenten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwart wedstrijd gespeeld, heerlijke pot.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Fludderus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi gaat voor de zoveelste keer langs Fledderus
Sorry, ik ben teveel gewend aan het heden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door water te koken in een pannetje natuurlijk.
Tering, ben je dom ofzo.
En?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst eens gedronken in een Peruviaans restaurant.
Is nog duurzamer ook jongemanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben teveel gewend aan het heden.
Lekker spaghetti maken in de waterkokerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajacied die niet weet hoe je water kan koken
Ja weet ik, maar zo vaak gebruik ik hem niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die dingen kosten echt een tientje
Karne 'Milik' ?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij dacht dat thee opwarmen via een app gaat zeker?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben teveel gewend aan het heden.
Thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij dacht dat thee opwarmen via een app gaat zeker?
Hij heeft wel een gasoven, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze grap was al gemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stijn laat gewoon kokend water bezorgen via thuisbezorgd.nl
Nee, je bidt gewoon tot God of Jezus en dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij dacht dat thee opwarmen via een app gaat zeker?
Ben je de winkel wel eens in geweest?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag is een Colombiaanse winkel.
Nee, ik snuif geen coke.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben je de winkel wel eens in geweest?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stijn laat gewoon kokend water bezorgen via thuisbezorgd.nl
Je kent mij toch langer dan vandaagquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dat uitgerekend na een schot van Bazoer
Nou niet aan jezus. Heet water veranderd hij in hete wijn. Zit ook niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je bidt gewoon tot God of Jezus en dan komt het wel goed.
verandertquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou niet aan jezus. Heet water veranderd hij in hete wijn. Zit ook niemand op te wachten.
Eerlijk gezegd is dat de enige vergelijking die ik nog wel aandurf ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer is in alles de nieuwe Yaya Toure
Van Jezus kom je nooit af.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou niet aan jezus. Heet water veranderd hij in hete wijn. Zit ook niemand op te wachten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het zo'n zwartjoekel is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat de enige vergelijking die ik nog wel aandurf ja.
veranderdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een waterkoker is niet duur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is koud, het is guur....
Is in de winter best lekker hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is koud, het is guur....
Qua attractiviteit boven Ajaxquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar gaat FC Twente eindigen wanneer Hakim Ziyech ook vertrekt?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
En hij verandert ook mijn goede spelling zo te zien. He verdomme jezus!
Veel lager kan nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het zo'n zwartjoekel is.
In de 34e speelronde als het in eigen huis tegen Vitesse speelt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben groot fan van Manzana Postobon.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien maar eens een fles Manzana, Uva of Colombiana halen.
Snap het ook wel. Heracles graaft zich in, er zijn twee ploegen nodig voor een leuke wedstrijdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel lastig
Degradatie play-offs.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de 34e speelronde als het in eigen huis tegen Vitesse speelt.
Oké bedankt!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de 34e speelronde als het in eigen huis tegen Vitesse speelt.
Dit klinkt meer als de naam van een jaren '90 gedopete wielrenner.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Manzana Postobon.
Waar heeft die linksback gespeeld?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Manzana Postobon.
We hebben wel gedomineerd!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snap het ook wel. Heracles graaft zich in, er zijn twee ploegen nodig voor een leuke wedstrijd
Ik zal me verbeteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor reactiekoning had ik je reactie wel met wat meer inhoud verwacht.
Dat is de naam van een wielerploeg. Waar ene Hernan Aguirre schittert.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als de naam van een jaren '90 gedopete wielrenner.
Het moet alleen soms wat opportunistischer, gewoon die bal wat meer voor de potquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben wel gedomineerd!
verkleedtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleedt als stoeltje, toch?
Niet iedereen is werkeloos.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleed als stoeltje, toch?
Ik snap nooit wat de grap is achter 'aRENa'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleed als stoeltje, toch?
Gatsiedarriquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Joezi het volgende:
Darri heeft het verschil nog niet kunnen maken
dEUS does not exist.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat de grap is achter 'aRENa'
Vast en zeker een bewuste keuze zodat enkel Vak410 te horen zal zijn in het stadionquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Morgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20.45 is bijna iedereen wel klaar met werken.
Als je een fatsoenlijke baan en geen gekke vergadering/opdracht hebt over het algemeen wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20.45 is bijna iedereen wel klaar met werken.
Daarom supporten verstandige mensen hun locals.quote:
Och, ArenA of aRENa, wat boeit het?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat de grap is achter 'aRENa'
Geweldig talent maar het komt er alleen nog niet helemaal uitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinkgraven weer z'on mooie miskoop
Jet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je nou met jet verkleedt
Groeiend gras is boeiender. Gras dat niet groeit ook nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een tien kilometer is boeiender dan dit.
Dit is de leukste wedstrijd die er nu in Nederland is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het trouwens een leuke wedstrijd?
Al is dit een intens domme vraag gezien het affiche
Pics van jet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je nou met jet verkleedt
Als Sinkgraven zijn steekpassen dusdanig slecht blijven heb je wel een Gudelj nodig erachter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed voor de (schijnbare) balans op het middenveld!
Ja het komt er wel vaker niet bij types die 0 randement hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geweldig talent maar het komt er alleen nog niet helemaal uit
Het feit dat iemand als Oldenburger commentaar geeft zegt al dat we ver gezakt zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Als zelfs rasoptimist Leo het niet meer ziet zitten, dan zijn we ver gezakt.
lanksquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik Davy er van lanks heb gegeven post hij niet meer.
Dat is ook een kutwedstrijd kan ik meldenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg zo naar Lille - Bordeaux te kijken.
Gudelj is een van de grote redenen dat Ajax in Europa veel heeft verloren, tsja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Sinkgraven zijn steekpassen dusdanig slecht blijven heb je wel een Gudelj nodig erachter.
doe dan liverpoolquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg zo naar Lille - Bordeaux te kijken.
Lanks?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik Davy er van lanks heb gegeven post hij niet meer.
Beter Leo dan Evert. Met z'n fake commentaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat iemand als Oldenburger commentaar geeft zegt al dat we ver gezakt zijn
Volgens mij speelde ze voornamelijk gelijk anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj is een van de grote redenen dat Ajax in Europa veel heeft verloren, tsja.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Hier maak je een grote foutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beter Leo dan Evert. Met z'n fake commentaar.
Punten verspelen, jij je zin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij speelde ze voornamelijk gelijk anders.
Even dimmen mannetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je verwart Evert met Sierd. Evert is wel redelijk oprecht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Caland het volgende:
Als ik Leo Oldenburger hoor moet ik altijd aan nietszeggende teringpotjes van het Nederlands elftal denken waar niemand (behalve maartenfr12) een fuck om geeft.
Haha daar is hij inderdaad vaste commentator, wie is jouw favoriet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Caland het volgende:
Als ik Leo Oldenburger hoor moet ik altijd aan nietszeggende teringpotjes van het Nederlands elftal denken waar niemand (behalve maartenfr12) een fuck om geeft.
Hoe kunnen wij weten wat jij leesd?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
JEZUS LAS IK NOU SERIEUS NET 'ervan lanks'????
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn slechtere grappen geweest.
Vandaar dat ze gisteren ziek was.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, je moeder is een gepasseerd station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |