We hebben wel gedomineerd!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snap het ook wel. Heracles graaft zich in, er zijn twee ploegen nodig voor een leuke wedstrijd
Ik zal me verbeteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor reactiekoning had ik je reactie wel met wat meer inhoud verwacht.
Dat is de naam van een wielerploeg. Waar ene Hernan Aguirre schittert.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als de naam van een jaren '90 gedopete wielrenner.
Het moet alleen soms wat opportunistischer, gewoon die bal wat meer voor de potquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben wel gedomineerd!
verkleedtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleedt als stoeltje, toch?
Niet iedereen is werkeloos.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleed als stoeltje, toch?
Ik snap nooit wat de grap is achter 'aRENa'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleed als stoeltje, toch?
Gatsiedarriquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Joezi het volgende:
Darri heeft het verschil nog niet kunnen maken
dEUS does not exist.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat de grap is achter 'aRENa'
Vast en zeker een bewuste keuze zodat enkel Vak410 te horen zal zijn in het stadionquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Morgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20.45 is bijna iedereen wel klaar met werken.
Als je een fatsoenlijke baan en geen gekke vergadering/opdracht hebt over het algemeen wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20.45 is bijna iedereen wel klaar met werken.
Daarom supporten verstandige mensen hun locals.quote:
Och, ArenA of aRENa, wat boeit het?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat de grap is achter 'aRENa'
Geweldig talent maar het komt er alleen nog niet helemaal uitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinkgraven weer z'on mooie miskoop
Jet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je nou met jet verkleedt
Groeiend gras is boeiender. Gras dat niet groeit ook nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een tien kilometer is boeiender dan dit.
Dit is de leukste wedstrijd die er nu in Nederland is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het trouwens een leuke wedstrijd?
Al is dit een intens domme vraag gezien het affiche
Pics van jet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je nou met jet verkleedt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |