We hebben wel gedomineerd!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snap het ook wel. Heracles graaft zich in, er zijn twee ploegen nodig voor een leuke wedstrijd
Ik zal me verbeteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor reactiekoning had ik je reactie wel met wat meer inhoud verwacht.
Dat is de naam van een wielerploeg. Waar ene Hernan Aguirre schittert.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als de naam van een jaren '90 gedopete wielrenner.
Het moet alleen soms wat opportunistischer, gewoon die bal wat meer voor de potquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben wel gedomineerd!
verkleedtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleedt als stoeltje, toch?
Niet iedereen is werkeloos.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleed als stoeltje, toch?
Ik snap nooit wat de grap is achter 'aRENa'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleed als stoeltje, toch?
Gatsiedarriquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Joezi het volgende:
Darri heeft het verschil nog niet kunnen maken
dEUS does not exist.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat de grap is achter 'aRENa'
Vast en zeker een bewuste keuze zodat enkel Vak410 te horen zal zijn in het stadionquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Morgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20.45 is bijna iedereen wel klaar met werken.
Als je een fatsoenlijke baan en geen gekke vergadering/opdracht hebt over het algemeen wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20.45 is bijna iedereen wel klaar met werken.
Daarom supporten verstandige mensen hun locals.quote:
Och, ArenA of aRENa, wat boeit het?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat de grap is achter 'aRENa'
Geweldig talent maar het komt er alleen nog niet helemaal uitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinkgraven weer z'on mooie miskoop
Jet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je nou met jet verkleedt
Groeiend gras is boeiender. Gras dat niet groeit ook nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een tien kilometer is boeiender dan dit.
Dit is de leukste wedstrijd die er nu in Nederland is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het trouwens een leuke wedstrijd?
Al is dit een intens domme vraag gezien het affiche
Pics van jet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je nou met jet verkleedt
Als Sinkgraven zijn steekpassen dusdanig slecht blijven heb je wel een Gudelj nodig erachter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed voor de (schijnbare) balans op het middenveld!
Ja het komt er wel vaker niet bij types die 0 randement hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geweldig talent maar het komt er alleen nog niet helemaal uit
Het feit dat iemand als Oldenburger commentaar geeft zegt al dat we ver gezakt zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Als zelfs rasoptimist Leo het niet meer ziet zitten, dan zijn we ver gezakt.
lanksquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik Davy er van lanks heb gegeven post hij niet meer.
Dat is ook een kutwedstrijd kan ik meldenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg zo naar Lille - Bordeaux te kijken.
Gudelj is een van de grote redenen dat Ajax in Europa veel heeft verloren, tsja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Sinkgraven zijn steekpassen dusdanig slecht blijven heb je wel een Gudelj nodig erachter.
doe dan liverpoolquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg zo naar Lille - Bordeaux te kijken.
Lanks?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik Davy er van lanks heb gegeven post hij niet meer.
Beter Leo dan Evert. Met z'n fake commentaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat iemand als Oldenburger commentaar geeft zegt al dat we ver gezakt zijn
Volgens mij speelde ze voornamelijk gelijk anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj is een van de grote redenen dat Ajax in Europa veel heeft verloren, tsja.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Hier maak je een grote foutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beter Leo dan Evert. Met z'n fake commentaar.
Punten verspelen, jij je zin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij speelde ze voornamelijk gelijk anders.
Even dimmen mannetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je verwart Evert met Sierd. Evert is wel redelijk oprecht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Caland het volgende:
Als ik Leo Oldenburger hoor moet ik altijd aan nietszeggende teringpotjes van het Nederlands elftal denken waar niemand (behalve maartenfr12) een fuck om geeft.
Haha daar is hij inderdaad vaste commentator, wie is jouw favoriet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Caland het volgende:
Als ik Leo Oldenburger hoor moet ik altijd aan nietszeggende teringpotjes van het Nederlands elftal denken waar niemand (behalve maartenfr12) een fuck om geeft.
Hoe kunnen wij weten wat jij leesd?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
JEZUS LAS IK NOU SERIEUS NET 'ervan lanks'????
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn slechtere grappen geweest.
Vandaar dat ze gisteren ziek was.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, je moeder is een gepasseerd station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |