Als Sinkgraven zijn steekpassen dusdanig slecht blijven heb je wel een Gudelj nodig erachter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed voor de (schijnbare) balans op het middenveld!
Ja het komt er wel vaker niet bij types die 0 randement hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geweldig talent maar het komt er alleen nog niet helemaal uit
Het feit dat iemand als Oldenburger commentaar geeft zegt al dat we ver gezakt zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Als zelfs rasoptimist Leo het niet meer ziet zitten, dan zijn we ver gezakt.
lanksquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik Davy er van lanks heb gegeven post hij niet meer.
Dat is ook een kutwedstrijd kan ik meldenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg zo naar Lille - Bordeaux te kijken.
Gudelj is een van de grote redenen dat Ajax in Europa veel heeft verloren, tsja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Sinkgraven zijn steekpassen dusdanig slecht blijven heb je wel een Gudelj nodig erachter.
doe dan liverpoolquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg zo naar Lille - Bordeaux te kijken.
Lanks?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik Davy er van lanks heb gegeven post hij niet meer.
Beter Leo dan Evert. Met z'n fake commentaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat iemand als Oldenburger commentaar geeft zegt al dat we ver gezakt zijn
Volgens mij speelde ze voornamelijk gelijk anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj is een van de grote redenen dat Ajax in Europa veel heeft verloren, tsja.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De TT heeft toch geen betrekking op de aRENa waar er weer een hoop mensen zijn verkleed als stoeltje, toch?
Hier maak je een grote foutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beter Leo dan Evert. Met z'n fake commentaar.
Punten verspelen, jij je zin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij speelde ze voornamelijk gelijk anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |